تلفن بازی قدرتمند با عمر طولانی

ایسوس نه تنها رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را تحت برچسب ROG خود می‌سازد، بلکه گوشی‌های هوشمندی را نیز برای مدت طولانی برای بازی بهینه می‌کند. من توانستم Asus ROG Phone 6 Pro را در زندگی روزمره با بازی های مختلف امتحان کنم. من به شما می گویم که گوشی هوشمند در آزمایش چگونه عمل کرد.

ایسوس ROG Phone 6 Pro: حکم

علاوه بر توانایی های بازی، Asus ROG Phone 6 Pro اساسا یک گوشی هوشمند اندرویدی قوی است. خیلی سریع کار می کند، می توانید یک رابط تقریبا غیر سفارشی انتخاب کنید و هر کاری را که با هر گوشی دیگری می توانید انجام دهید با آن انجام دهید. شما همچنین این مزیت را دارید که باتری آن بسیار بزرگ است و مدت زمان زیادی دوام می آورد. اما باید از ظاهر آن خوشتان بیاید، زیرا موبایل با نمایشگر دوم در پشت و گرافیک بسیار چشم نواز است.

سیاست به‌روزرسانی ضعیف

ما نرم افزار را دوست داریم، اما سیاست به روز رسانی Asus ROG Phone 6 Pro را دوست نداریم. (منبع تصویر: GIGA)

ایسوس دو باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را در ROG Phone 6 Pro نصب می کند که در مجموع ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی دارند. با آداپتور برق ارائه شده، می توانید تلفن همراه را با 65 وات از طریق کابل خیلی سریع شارژ کنید. با این حال، عملکرد شارژ بی سیم وجود ندارد، بنابراین همیشه باید تلفن همراه را با کابل شارژ کنید. در حین بازی، حدود پنج ساعت زمان اجرا داشتم. در استفاده معمولی بیش از دو روز دوام آورد و هنوز یک بافر کوچک باقی مانده بود. اینجاست که ایسوس قدرت خود را با باتری بزرگ نشان می دهد.

رتبه بندی با جزئیات

دسته بندی رتبه بندی (حداکثر 10)
پایداری 6
پردازش، لمسی و طراحی 7
صفحه نمایش 9
دوربین ها 7
نرم افزار 7
کارایی 9
تلفن و صدا 8
ذخیره سازی 9
باتری و زندگی روزمره 9
در مجموع 7.8

یک نقطه فروش منحصر به فرد مهم Asus ROG Phone 6 Pro این است دومین پورت USB-C در کنار. اگر کنترلر اختیاری را وصل کرده باشید، همچنان می توانید گوشی هوشمند را شارژ کنید و بدون وقفه به پخش ادامه دهید. گوشی واقعا خیلی گرمتر نمی شود. دومین پورت USB-C نیز برای کولر اختیاری در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر، نمای جلویی غیرقابل تماشا به نظر می رسد. که صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED کاملاً روشن است و وضوح +FHD دارد. حداکثر 165 هرتز رسیده است. در بسیاری از بازی ها نمی توان از پتانسیل کامل استفاده کرد. حداکثر 120 هرتز یا بهتر است بگوییم 90 هرتز اغلب پشتیبانی می شود. با این حال، در زندگی روزمره، چنین صفحه نمایش سریع یک مزیت است. بلندگوهایی را هم دوست داشتم که صدایی واضح و بلند ارائه می دهند.

دو پورت USB-C لذت بیشتری از بازی را تضمین می کند

دومین پورت USB در پایین یک نعمت واقعی است. (منبع تصویر: GIGA)
قیمت بالای 1299 یورو (به ایسوس نگاهی بیندازید) به همان اندازه سخت است که انکار کنید. سیاست به روز رسانی ضعیف و دوربین متوسط. اما اگر در درجه اول به دنبال یک گوشی هوشمند گیمینگ هستید که عملکرد زیادی را بدون ایراد ارائه دهد، Asus ROG Phone 6 Pro تمام انتظارات را برآورده خواهد کرد.

گوشی هوشمند ASUS ROG Phone 6 Pro 5G 18/512GB استورم سفید اندروید 12.0

Asus ROG Phone 6 Pro بدون لوازم جانبی 1299 یورو قیمت دارد. با وجود قیمت بالا تنها دو سال از آپدیت اندروید وجود دارد. بنابراین اندروید 14 پایان کار است. این رقابت اکنون به مدت پنج سال به‌روزرسانی‌ها را توزیع می‌کند. در واقع می توانید انتظار بیشتری داشته باشید، به خصوص در این محدوده قیمت. معمولاً هر دو سال یک کنسول بازی نمی‌خرید – و آن ROG Phone 6 Pro است – اما آن را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید. صرفاً از نظر عملکرد، این گوشی هوشمند باید قادر باشد تا چهار تا پنج سال آینده از پس هر بازی اندرویدی سخت بربیاید. البته پس از دو سال همچنان می توانید از تلفن همراه استفاده کنید، اما پس از گذشت مدت زمان مشخصی، دیگر بدون به روز رسانی امن نیست. استراتژی چندان پایدار نیست.

دوربین میتونست بهتر باشه

دوربین خوب است، اما با توجه به قیمت بالا می تواند بهتر باشد. (منبع تصویر: GIGA)

مزایای:

  • عملکرد
  • عمر باتری
  • صفحه نمایش
  • لوازم جانبی اختیاری
  • پورت USB دوم
معایب:

بدون شک یک گوشی هوشمند مخصوص بازی است

Asus ROG Phone 6 Pro واقعاً با طراحی متمایز است. (منبع تصویر: GIGA)

اگر می خواهید از Asus ROG Phone 6 Pro به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی استفاده کنید که با آن عکس می گیرید، باید با وجود قیمت بالا در کیفیت تصویر سازش کنید. این دوربین تصاویر بسیار خوبی می گیرد، اما نمی تواند با گلکسی اس 22 اولترا یا آیفون 14 پرو مکس که قیمتی مشابه دارند، رقابت کند. اما برای چند عکس فوری کاملاً کافی است. در زیر تعدادی از تصاویری که با Asus ROG Phone 6 Pro در زندگی روزمره گرفتم آورده شده است:

دونده استقامتی واقعی

گوشی هوشمند ASUS ROG Phone 6 Pro 5G 18/512GB استورم سفید اندروید 12.0

صفحه نمایش در پشت یک حقه کوچک است. انیمیشن‌ها در آنجا نمایش داده می‌شوند، برای مثال وقتی لوازم جانبی متصل هستند یا گوشی هوشمند شارژ می‌شود، کسی تماس می‌گیرد یا وقتی بازی می‌کنید. شما معمولا خودتان آن را نمی بینید، بلکه شخص دیگری که بازی شما را تماشا می کند.

یک چیز در نگاه اول واضح است، Asus ROG Phone 6 Pro بدون شک یک گوشی هوشمند گیمینگ است. ایسوس بار دیگر ظاهر خود را نسبت به گوشی های هوشمند گیمینگ قبلی به طور قابل توجهی اصلاح کرده است. به خصوص پشت روشن با گرافیک چشم نواز و نمایشگر کوچک دوم برجسته شدن شما باید آن را دوست داشته باشید. با این حال، من سطح مات را بسیار دلپذیر می دانم و از کیس برای پنهان کردن طرح استفاده نمی کنم.

نمایشگر دوم اطلاعات مفیدی را در موقعیت های مختلف نشان می دهد. (منبع تصویر: GIGA)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/25 07:11

ایسوس ROG Phone 6 Pro است یک گوشی هوشمند بازی واقعا خوب. این صفحه نمایش بسیار سریع و روشن دارد، عملکرد نامحدودی دارد، اساساً هرگز بیش از حد گرم نمی شود و می توان آن را به صورت جداگانه با لوازم جانبی اختیاری گسترش داد. استفاده از تلفن در زندگی روزمره واقعا سرگرم کننده بود، اما در درجه اول برای بازی. باتری بزرگ همچنین به این معنی بود که من هرگز در مورد زمان اجرا دچار سردرد نشدم و می‌توانستم در حالی که گوشی را از طریق پورت USB-C دوم تغذیه می‌کردم، با قاب کنترلر بازی کنم.

توجه: دسته “پایداری” 10 درصد از نمره کلی را به خود اختصاص می دهد.



منبع

ایسوس برای ROG Phone 6 Pro به اسنپدراگون 8+ Gen 1 اصلاح شده متکی است و به لطف یک سیستم خنک کننده بهینه، آن را مدیریت می کند. گوشی هوشمند حتی در زمان بازی طولانی مدت خیلی گرم نمی شود و هیچ عملکردی را از دست نمی دهد. این نیز به روشی کاملاً متفاوت شناخته شده است، زیرا من باید خودم با OnePlus 10 Pro (تست) متوجه می شدم. بازی به مدت 30 دقیقه در آنجا بسیار خوب کار می کند، پس از آن به طور قابل توجهی کندتر می شود زیرا گوشی هوشمند بسیار گرم می شود. من هیچ مشکلی با تلفن همراه ایسوس نداشتم. حتی اگر تلفن هوشمند را همزمان از طریق پورت USB دوم شارژ کنم، همه چیز به آرامی اجرا شد. این دقیقاً همان روشی است که باید با یک گوشی هوشمند گیمینگ کار کند.

امتیاز GIGA: 7.8 / 10

Asus ROG Phone 6 Pro: نکات برجسته با جزئیات ارائه شده است

گوشی هوشمند اندرویدی جامد

تمامی ویژگی های Asus ROG Phone 6 Pro در ویدیو ارائه شده است:

برای اولین بار که می توانید خنک کننده گوشی هوشمند را حتی با قاب با کنترلرهای بازی متصل کنید. این با سلف ممکن نبود. باید تصمیم می گرفتی چه چیزی برایت مهم تر است. با Asus ROG Phone 6 Pro، اکنون می توانید با کنترلرها بازی کنید و همزمان گوشی هوشمند را خنک کنید. متأسفانه، ایسوس لوازم جانبی اشتباهی را برای ما ارسال کرد، بنابراین ما نتوانستیم این مورد را امتحان کنیم. خنک کننده اختیاری بدون کنترل عملکرد بسیار خوبی داشت و گوشی هوشمند را حتی در تابستان گرم خنک نگه می داشت. کنترلر با کیس قدیمی نیز مناسب است و با فشار زیاد به خوبی کار می کند. بنابراین ما فرض می کنیم که همه چیز خوب کار می کرد.

عملکرد بدون پایان

حتی پس از ساعت‌ها بازی، Asus ROG Phone 6 Pro بیش از حد گرم نمی‌شود و همه چیز به آرامی به کار خود ادامه می‌دهد. (منبع تصویر: GIGA)