تلاقی Apple AirPods Max با Crocs: زشت تر نمی شود؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

یک طراح مشتاق جدیدترین ساخته خود را منتشر کرده است: نکات لاستیکی سبز روشن که هدفون AirPods Max را به یک جهش حواس پرت از جهان Crocs تبدیل می کند.

طراح «Offgod» پیوست های عجیبی را برای Airpods Max معرفی می کند

اندرو موک، تصویرگر هنگ کنگی، با نام مستعار “Offgod” تنها 18 سال سن دارد – و هنوز یک ستاره در صحنه هنر جهانی است. از طرفداران او می توان به نمادهایی مانند هنرمند تاکاشی موراکامی و خواننده فارل ویلیامز اشاره کرد و Offgod بیش از 270000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد (منبع: Lifestyle Asia). تا حدی آن انیمه بر آثار تاثیر گذاشته است بسیار محبوب هستند. جدیدترین طراحی نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است و مجله هیپستر مقاله ای را به مجسمه های AirPods Max اختصاص داده است.

ضمیمه های طراحی برای Apple AirPods Max: می توانید در مورد سلیقه بحث کنید (منبع تصویر: yalocaloffgod)

اگر به دنبال هدفون هایی هستید که نسبتاً خسته کننده به نظر می رسند، علاوه بر Apple AirPods Max (به عنوان مثال در رنگ سبز در آمازون)، مدل های دیگر ما نیز در دسترس هستند. مشاوره خرید ارزش نگاه کردن را دارد

را “Crocs Pollex Clog Airpods Max Attachments” همانطور که از نام آن پیداست، بر پایه کفش‌های مصنوعی برند کروکس ساخته شده‌اند. به بیان دقیق، مدل Pollex (نگاهی به Crocs بیندازید)، که سبک متمایز برند را در جهتی آینده‌نگر-ارگانیک پیش می‌برد.

این طراح مجسمه های متعددی را برای قرار دادن روی AirPods Max در سال گذشته ساخت. در مورد رنگی ها زیور آلات سه بعدی یا شخصیت های کارتونی، هدفون را نگه داشته است. شما باید یک چیز را در مورد طرح ها بپذیرید: آنها اصیل، شجاعانه هستند و منعکس کننده جذابیت هستند. به نظر می رسد نه هنری از دوران گذشته، بلکه از اینجا و اکنون.

ضمیمه ها مانند قاب روی دو محفظه AirPods Pro Max قرار می گیرند. پس مطمئناً باید توجه را جلب کنید – چه مثبت یا منفی، احتمالاً در چشم بیننده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این اثر هنری قابل خرید است و اگر چنین است به چه قیمتی. اگر به طور کلی سبک را دوست دارید: کروک های سبز روشن با قیمت حدود 35 یورو از آمازون در دسترس هستند.

Pollex Clog توسط صالحه بمبری: الهام بخش لوازم جانبی عجیب و غریب AirPods Max Offgod (منبع تصویر: Crocs)

Offgod و AirPods Max: اولین برخورد نیست