Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
تقریباً شبیه سیمز: 11 سیمز زندگی که ممکن است دوست داشته باشید - مجله تکنولوژی فودزیلا

تقریباً شبیه سیمز: 11 سیمز زندگی که ممکن است دوست داشته باشید

جهان را کاوش کنید، محیط زیست را پاکسازی کنید، و اقلام جدیدی را از منابع بازیافتی بسازید. البته شما همچنین می توانید خانه خود را راه اندازی و طراحی کنید.

نامزد دیگری که EA باید کمی بلرزد: Life by You. Paradox Interactive یک هدف بلندپروازانه را با شبیه سازی زندگی دنبال می کند. جهان باید تا حد امکان باز و قابل تغییر باشد. دنیای پیچیده بازی در استودیو است و اولین تریلرها نوید حس واقعی سیمز را با لمس خاص خود می دهند.

اگر از طرفداران گرافیک پیکسلی هستید، باید به Sun Haven نگاهی بیندازید. برای مثال، فانتزی بسیار بیشتری نسبت به دره Stardew در انتظار شما است، اما جنبه های شبیه سازی زندگی نیز در اینجا آورده شده است.

آپارتمان های خود را مطابق میل خود گسترش دهید و آنها را به طرز چشمگیری تزئین کنید. سپس می توانید مستاجران مناسب برای ملک خود را انتخاب کنید.

به عنوان یک تپه کوچک روی کیک، می خواهیم شما را با Chill Corner واقعا ساده آشنا کنیم. این ممکن است برای هر کسی که به طور خاص به جنبه ساختمان و طراحی The Sims علاقه دارد، جالب باشد. زیرا بازی رایگان Steam به شما این امکان را می‌دهد تا با گوش دادن به صداهای ملایم Lofi، یک اتاق کوچک با یک حیوان خانگی زیبا راه‌اندازی کنید. ایده آل برای اجرا بر روی صفحه دوم در کنار.

در اینجا می توانید Stardew Valley را در آمازون بررسی کنید:

در اینجا چیزهای بیشتری نسبت به خواسته سیمز برای مدیریت وجود دارد. حتماً صفحه فروشگاه Steam مستاجران را بررسی کنید.

بازی های جانبی بیشتری مانند این می خواهید؟ سپس ما در اینجا توصیه های سری عکس بعدی را برای شما داریم:



منبع

بنابراین، در اینجا 12 شبیه سازی زندگی را پیدا خواهید کرد که حتما باید آنها را بررسی کنید. خوش بگذره!

اگر بازار این ژانر را مرور کنید، به سرعت مشخص می شود: سیمز شماره یک بلامنازع است. با این حال، رقابت واقعی در آن وجود دارد. علاوه بر این، بازی‌های زیادی وجود دارند که در اصل و با فاکتور آرامش‌بخشی که دارند، می‌توانند آنچه را که موفقیت EA نشان می‌دهد، ارائه دهند.

در اینجا می توانید تصوری از No Place like Home داشته باشید:

دید کلی بهتری از بازی در استیم داشته باشید:

اینجا شلوغی و شلوغی زیادی انتظار شما را می کشد، فضای دوستانه و خلاقیت نیز در نظر گرفته شده است. قطعاً یک بازی حس خوب، Disney Dreamlight Valley به جنبه‌های بسیاری از سیم‌کارت‌های زندگی نیز دست پیدا می‌کند. شما باید خانه خود را تنظیم کنید، ارتباطات اجتماعی برقرار کنید و به امور مختلف در زندگی روزمره رسیدگی کنید. همه اینها البته با جادوی معمولی دیزنی و شخصیت های شناخته شده همراه است.

می توانید استراحت کنید و Disney Dreamlight Valley را در استیم تماشا کنید:

سیمز در دنیای سایبرپانک؟ اما سلام! در حالی که Nivalis هنوز منتشر نشده است، اما قول می دهد که یک رویای علمی تخیلی مطلق باشد. در Nivalis شما آزادی زیادی دارید: یک تجارت راه اندازی کنید، رستوران ها را مدیریت کنید، عشق زندگی خود را پیدا کنید یا آپارتمان خود را به راحتی تزئین کنید.

در آن، بازیکنان باید حتی آزادی بیشتری نسبت به الگوی بزرگ داشته باشند و ویژگی‌هایی که Sims 4 برای مدت‌های طولانی مورد نظر بوده است، از همان ابتدا وجود دارد. متأسفانه هنوز تاریخ انتشار Paralives مشخص نشده است، اما شما باید حتما آن را روی انگشتان خود نگه دارید. بهتر است Paralives را در لیست آرزوهای Steam خود قرار دهید.

اگر می خواهید بیشتر از نیوالیس بخوانید، این مقاله مفصل را توصیه می کنیم:

به تریلر نگاهی بیندازید:

وقتی صحبت از آرامش و احساس خوب به میان می‌آید، Stardew Valley قطعا می‌تواند یک شمع برای The Sims نگه دارد. Steam hit اکنون در نینتندو سوییچ نیز در دسترس است و رویاهای زندگی کشاورزی شما را محقق می کند.

شغل یک یوتیوبر چگونه است؟ این توسط YouTubers Life 2 فاش شده است. در این شبیه سازی زندگی، می توانید مسیر یک تولید کننده ویدیو را به شیوه ای رنگارنگ و آشفته دوباره زنده کنید.

متأسفانه، هنوز باید برای شبیه سازی زندگی صبور باشید، برنامه ریزی شده است که در سپتامبر 2023 در مرحله دسترسی اولیه شروع شود. اما شما می توانید بازی را در لیست آرزوهای Steam خود قرار دهید.

اگر شما هم می خواهید چغندر را در Nook بفروشید، می توانید نگاهی به Animal Crossing: New Horizons at Saturn بیندازید:

Stardew Valley با گرافیک سه بعدی زیبا روبرو می شود. در No Place Like Home، در نقش قهرمان دیزنی Wall-E در نقش الن نیولند قرار می گیرید، زیرا وظیفه شما این است که دنیا را تمیز کنید. بقیه به مریخ فرار کردند.

بیایید با یک جایگزین بسیار واضح شروع کنیم: عبور از حیوانات. نیوهورایزنز در اوایل سال 2020 طوفانی به جهان وارد کرد و حتی امروز، انبوهی از بازیکنان سوییچ هنوز جزایر و خانه‌های خود را با تزئینات دقیق حفظ می‌کنند.

وقتی صحبت از شبیه سازی زندگی به میان می آید، همه گیمرها ناگزیر به The Sims فکر می کنند. به هر حال، سریال محبوب بیش از 20 سال است که بر این ژانر تسلط داشته است. اما اگر نیاز به تغییر منظره از موفقیت EA داشته باشید، چه؟ سپس ما چند جایگزین ممکن برای شما داریم!

شبیه سازی های زندگی مانند The Sims 4

البته، همه چیز در Nivalis در نورهای نئون غرق شده است و فضای آن نوید می دهد که تاریک تر و بالغ تر از The Sims 4 باشد.

آیا به نظر شما حالت ساخت سیمز بهترین است؟ پس حتما باید The Tenants را بررسی کنید. در آن شما صاحب املاک و مستغلات می شوید.

با این جایگزین سیمز، EA باید خیلی گرم لباس بپوشد. برای چندین سال، جامعه مشتاقانه منتظر این شبیه سازی زندگی از استودیوی توسعه کوچک Alex Massé بوده است.