Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
تغییر در هزینه پخش: اگر آن را از دست بدهید، مشکل دارید - مجله تکنولوژی فودزیلا

تغییر در هزینه پخش: اگر آن را از دست بدهید، مشکل دارید

هزینه پخش اجباری است: خانوارها باید 18.36 یورو در ماه بپردازند. در موارد شدید، هر کسی که امتناع کند حتی می تواند به زندان برود. این مهمتر از آن است که هزینه پخش به موقع و به حساب مناسب برسد. این دقیقاً جایی است که در سال 2023 یک تغییر مهم رخ خواهد داد که میلیون ها مشارکت کننده را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

سرویس مشارکت جزئیات بانکی قدیمی (چپ) و جدید (راست) را به وضوح خلاصه کرده است:

در بایرن، 350000 نفر می توانند به زودی از هزینه های پخش معاف شوند. دریافت کنندگان کمک هزینه مراقبت ایالتی بر خلاف سایر ایالت های فدرال هنوز از این هزینه در ایالت آزاد معاف نیستند. انجمن اجتماعی VdK بایرن علیه این موضوع شکایت کرده است.



منبع

به سختی کسی می تواند از مشارکت رادیویی اجتناب کند. به جز چند استثنا برای افراد آسیب دیده اجتماعی یا دانش آموزان، هر خانواده باید در تامین مالی ARD، ZDF و Deutschlandradio مشارکت کند. از سوی دیگر، شهروندان آزادی بیشتری در پرداخت دارند: در کنار برداشت مستقیم از طریق انتقال بانکی نیز امکان پذیر است. تغییرات برای مشارکت کنندگان در شمال آلمان از 1 ژانویه 2023 یک جزئیات مهم: جزئیات بانکی.

جزئیات بانکی جدید برای RBB، NDR و پخش‌کننده‌های دولتی

سرویس مشارکت در حال حاضر اطلاعاتی در این مورد ارائه می دهد. جزئیات بانکی NDR، RBB و حساب مشترک همه پخش‌کنندگان دولتی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید از دردسر انتقال پول با ضرب‌الاجل‌ها و IBAN‌های فوق‌العاده طولانی خلاص شوید، می‌توانید در روند بدهی مستقیم شرکت کنید. سرویس مشارکت توضیح می‌دهد که این «سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای پرداخت هزینه پخش است».

پرداخت کنندگان مشارکت از مناطق پخش RBB (برلین، براندنبورگ) و NDR (هامبورگ، مکلنبورگ-پومرانی غربی، نیدرزاکسن، شلزویگ-هولشتاین) باید یک IBAN جدید را برای یک انتقال واحد یا یک دستور ثابت در نظر بگیرد.

هیچ هزینه مجوزی برای ارائه دهندگان پخش جریان ندارد:

350 هزار نفر از پرداخت هزینه پخش معاف می شوند