Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
تعویض ماشین، خرید و فروش - مجله تکنولوژی فودزیلا

تعویض ماشین، خرید و فروش

در گاراژ می روید به «ماشین ها»، سپس به «ماشین های من» و اکنون همه وسایل نقلیه را در اختیار خود می بینید. اگر او ماشین می خواهید مبادله کنید، باید از X/A استفاده کنید (پلی استیشن/ایکس باکس) فقط انتخاب کنید به کدام وسیله نقلیه می خواهید تغییر دهید خواستن سپس دوباره با X/A (PS/Xbox) تایید کنید و کارتان تمام است.

همانطور که شما ماشین فروخته شده، متاسفانه تا حدودی پنهان است در در همان منو باید به تب “فروش” با R1/RB (PS/Xbox) بروید. اکنون می توانید خودرویی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید.

اما به یاد داشته باشید: اگر می خواهید قفل تمام تروفی ها و دستاوردها را باز کنید، باید 10 ماشین را همزمان در گاراژ خود برای یک دستاورد داشته باشید.

ابتدا تمام ماشین هایی که می توانید بخرید به شما نشان داده می شود. با L2/LT (PS/Xbox) و R2/RT (PS/Xbox) می‌توانید بر اساس قیمت، نام مدل، رتبه‌بندی و سازنده مرتب‌سازی کنید.

با R1/RB به برگه «فروش» در گاراژ NfS Unbound می روید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
با R1/RB به برگه «فروش» می روید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

اگر شما فروش ماشین اگر می خواهید، باید این کار را نیز در بخش انجام دهید گاراژ انجام دادن. حالا برو بالا «ماشین» و سپس «خرید و بفروش».

با کسب درآمد در NfS Unbound، به تدریج خودروهای جدید را به صورت خودکار دریافت خواهید کرد. بنابراین قابل درک است که بازیکنان می خواهند هر از گاهی ماشین خود را عوض کنند. با این حال، در دنیای بازی باز Lakeshore City، شما نمی توانید وسیله نقلیه خود را تعویض کنید. برای این کار باید به گاراژ خود بروید.

شما همچنین می توانید وسیله نقلیه خود را در رویدادها انتخاب کنید. قبل از شروع مسابقه از شما سوال می شود که از کدام ماشین می خواهید استفاده کنید. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که شما یا مالک چندین وسیله نقلیه در یک مرحله باشید یا ماشین شما در جهان باز سطح متفاوتی از رویداد داشته باشد.

خرید و فروش خودرو

در Need for Speed ​​Unbound مطمئناً می توانید اتومبیل های خود را بفروشید، وسایل نقلیه جدید بخرید و اتومبیل های خود را تغییر دهید. با این حال، بازی دقیقا توضیح نمی دهد که چگونه این کار می کند. در ادامه توضیح می دهیم که هر سه فرآیند در بازی چگونه کار می کنند و باید به چه مواردی توجه کنید.

ماشین ها را عوض کنید

با این حال، قبل از فروش خودرو، باید به دقت در مورد آن فکر کنید. اگر قبلاً روی وسیله نقلیه سرمایه گذاری کرده اید، به عنوان مثال از طریق ارتقاء، هنگام فروش آن پول را پس نخواهید گرفت. متأسفانه، شما تنها درصد کمی از پولی را که برای خودرو می گذارید، دریافت می کنید.



منبع

رهایی:02.12.2022