Allnet Talk 12 گیگابایت LTE

  • حجم داده 12 گیگابایت در شبکه o2 (LTE تا 50 مگابیت بر ثانیه)
  • نرخ ثابت Allnet/SMS شامل رومینگ اتحادیه اروپا
  • ماهانه، 1 ماه مهلت اطلاع رسانی قابل لغو است
  • هزینه پایه در ماه: 9.99 یورو
  • هزینه ارائه: 9.99 یورو
  • تماس VoLTE و WiFi: امکان پذیر است

تمامی تعرفه ها هستند بدون داده های خودکار – پس از اتمام حجم داده، هیچ بسته داده دیگری برای شما رزرو نمی شود، بلکه فقط سرعت به GPRS کاهش می یابد. متأسفانه LTE در تعرفه نامحدود است محدود به 2 مگابایت بر ثانیه، که باید برای استفاده معمولی کافی باشد. اگر این سرعت برای شما خیلی کم است، می توانید از تعرفه نیز استفاده کنید 12 گیگابایت و 50 مگابیت بر ثانیه LTE با قیمت 9.99 یورو ذخیره. ما در زیر مهمترین جزئیات تعرفه را برای شما خلاصه کرده ایم.

معاملات تعرفه در Talkline: تمام جزئیات در یک نگاه

پیش پرداخت یا قابل پایان ماهانه – کدام بهتر است؟ اینجا را در ویدیو پیدا کنید:

راه اندازی مجدد Talkline: تعرفه های جدید برای چه کسانی ارزشمند است؟

برای تمام تعرفه های ارائه شده توسط Talkline یک نرخ ثابت تمام شبکه و پیامک همراه خود دارید. بنابراین، حجم داده های گنجانده شده و سرعت انتقال، نکات تعیین کننده برای تصمیم گیری شما هستند. از نظر ما، تعرفه با ارزش ترین است حجم داده 12 گیگابایت برای 9.99 یورو در ماه. با تعرفه نامحدود، سرعت انتقال به 2 مگابایت بر ثانیه محدود می شود. بنابراین، این پیشنهاد برای همه کسانی که ارزش دارد حجم داده LTE تا حد امکان ارزان است نیاز دارید و لزوماً نمی خواهید ویدیوهای HD یا 4K را در حال حرکت پخش کنید. با این حال، سرعت انتقال ارائه شده در تعرفه نامحدود باید برای گشت و گذار معمولی و استفاده از برنامه هایی مانند واتس اپ و اینستاگرام کافی باشد.

می‌توانید Talkline را پس از راه‌اندازی مجدد برند، از تخفیف‌دهنده تلفن همراه دریافت کنید داده های فراوان در o2شبکه با قیمت مقرون به صرفه (به پیشنهاد در Talkline مراجعه کنید). یکی همه نت و اس ام اس نرخ ثابت همچنین با این قیمت پایین در تمامی تعرفه ها گنجانده شده است. با حجم داده های مختلف از 4 گیگابایت تا نامحدود، تعرفه ها هم برای کاربران گاه به گاه و هم برای موج سواران مکرر ارزشمند است. علاوه بر این، تمام تعرفه ها ماهانه قابل لغو و با گذشت زمان، به عنوان مثال. ب. بعد از 24 ماه، گران تر نیست.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.