Dr.SIM به نام تجاری جوان تلفن همراه از Klarmobil، که تعرفه های تلفن همراه ارزان قیمت را با حجم داده LTE زیاد در شبکه Vodafone ارائه می دهد. در حال حاضر هیچ قیمت اتصال وجود ندارد، بنابراین می توانید تعرفه ها را بدون تعهد امتحان کنید. ما جزئیات را برای شما خلاصه کرده ایم.

Dr.SIM: آپارتمان و حجم زیاد داده با قیمت مقرون به صرفه

یکی داده خودکار وجود ندارد – پس از اتمام حجم داده، هیچ بسته داده دیگری برای شما رزرو نخواهد شد، بلکه فقط سرعت به GPRS کاهش می یابد. تعرفه ها از VoLTE پشتیبانی می کنند، اما از تماس WiFi خبری نیست. در زیر مهمترین جزئیات را برای شما خلاصه کرده ایم.

معاملات تعرفه در Dr.SIM: همه جزئیات در یک نگاه

تعرفه تمام خالص تخت 10 گیگابایت تمام خالص تخت 20 گیگابایت تمام خالص تخت 30 گیگابایت
شبکه وودافون
حجم داده 10 گیگابایت 20 گیگابایت 30 گیگابایت
حداکثر پهنای باند 50 مگابیت بر ثانیه
آپارتمان نرخ ثابت Allnet/SMS
هزینه پایه در ماه 9.99 یورو 14.99 یورو 19.99 یورو
قیمت اتصال حذف شده است با مدت 24 ماه در غیر این صورت 19.99 یورو
پیش پرداخت یا قابل پایان ماهانه – کدام بهتر است؟ اینجا را در ویدیو پیدا کنید:

Dr.SIM: تعرفه های پایین در شبکه وودافون برای چه کسانی ارزش دارد؟

در تخفیف تلفن همراه دکتر سیم کارت شما مقدار زیادی دریافت می کنید اجازه داده LTE در وودافونشبکه با قیمت مقرون به صرفه (مشاهده پیشنهادات در Dr.SIM). ارائه دهنده متعلق به Klarmobil است که به نوبه خود به Freenet تعلق دارد. با حجم داده های 10 گیگابایت تا 30 گیگابایت، تعرفه ها هم برای کاربران گاه به گاه و هم برای موج سواران مکرر ارزشمند است. یکی همه نت و اس ام اس نرخ ثابت در حال حاضر در تمام تعرفه ها گنجانده شده است. علاوه بر این، آنها نیز هستند ماهانه قابل لغو موجود است و با گذشت زمان افزایش قیمت نخواهد داشت. به طور معمول، تعرفه های قابل لغو ماهانه 19.99 یورو هزینه اتصال است. با این حال، در حال حاضر این هزینه بر اساس اقدام به عمل چشم پوشی می شود.