Combo XL 12GB LTE

  • حجم داده 12 گیگابایت در مخابرات-شبکه (LTE تا 300 مگابیت بر ثانیه)
  • نرخ ثابت Allnet/SMS شامل رومینگ اتحادیه اروپا
  • ماهانه قابل لغو است، بدون هزینه اتصال
  • هزینه پایه در هر 4 هفته: 24.95 یورو
  • امکان تماس eSIM، VoLTE و WiFi
  • نرخ ثابت Telekom HotSpot در تمام مکان‌های آلمان

بنابراین هیچ محدودیتی در راه وجود ندارد پخش جریانی یا دانلود داده های بزرگ، که عمدتاً نیز در موبایل کار می کند می تواند ارزشمند باشد تعرفه ها می تواند باشد هر چهار هفته یکبار انعطاف پذیر است از طریق برنامه هوشمند Edeka رزرو کنید و بارها و بارها – در صورت نیاز – تغییر دهید. همیشه باید از قبل اعتبار کافی در دسترس داشته باشید یا هزینه ها را مستقیماً از حساب جاری خود جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید اعتبار را در تسویه حساب Edeka دریافت کنید یا آن را به صورت آنلاین شارژ کنید. با رزرو بسته های سالانه می توانید حتی بیشتر صرفه جویی کنید.

تعرفه های پیش پرداخت هوشمند ادکا در یک نگاه

انتخاب پیشنهادات پیش پرداخت به طور مداوم در حال رشد است. تقریباً هر تخفیف‌دهنده، سوپرمارکت و بسیاری از ارائه‌دهندگان آنلاین کارت‌های خود را ارائه می‌دهند که در سه شبکه تلفن همراه آلمان فعال هستند. با این حال، بسته ها معمولاً تا 21.6 یا 25 مگابیت بر ثانیه کاهش می یابند. اینطور نیست ادکا هوشمند، جایی که می توانید قیمت های رقابتی و بسیار ارزان تر از تعرفه های پیش پرداخت از Telekom، Vodafone و o2 دریافت کنید. گشت و گذار با سرعت LTE کامل تا 300 مگابیت بر ثانیه می توانید (مشاهده پیشنهاد در Edeka).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.