تعرفه تلفن همراه در شبکه Telekom & Co با پاداش تا 900 یورو

اگر به قرارداد جدید تلفن همراه نیاز دارید و همچنین خرید از مدیامارکت را دوست دارید، باید نگاهی به دنیای تعرفه بازار الکترونیک بیندازید. در آنجا مرتباً کوپن‌های خرید به ارزش چند صد یورو علاوه بر تعرفه‌های شبکه Telekom، Vodafone یا o2 دریافت می‌کنید که منجر به قیمت‌های مؤثر بسیار خوب می‌شود. ما نشان می دهیم که پیشنهادات واقعا چقدر خوب هستند.

MediaMarkt نه تنها گوشی های هوشمند، بلکه گوشی های مناسب را نیز می فروشد تعرفه های تلفن همراه به (مشاهده در MediaMarkt). هر دو تعرفه فقط سیم کارت در شبکه ارائه می شوند Telekom، Vodafone و O2 و همچنین بسته‌های تلفن هوشمند با آیفون، دستگاه‌های سامسونگ گلکسی و سایر مارک‌ها (مشاهده در MediaMarkt). تعرفه های بدون تلفن همراه به خصوص جالب است زیرا شما نیز دارید کوپن های خرید تا 900 یورو می تواند گرد و غبار کند

اگر این هزینه ها با هزینه های تعرفه جبران شود، قیمت های موثر بسیار مطلوب هستند، همانطور که مثال زیر نشان می دهد:

محاسبه نمونه: o2 Free Unlimited Max در دنیای تعرفه MediaMarkt

  • حجم داده LTE نامحدود (حداکثر 500 مگابایت بر ثانیه) و Allnet-/SMS-Flat im شبکه o2
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه
  • هزینه ها: 59.99 یورو در ماه، قیمت اتصال یکباره 39.99 یورو (1479.75 یورو کل هزینه ها پس از 24 ماه)
  • Encore: 900 یورو به عنوان کوپن هدیه
  • هزینه کل موثر: 1479.75 یورو – 900 یورو = 579.75 یورو
  • هزینه های تعرفه موثر در ماه: 579.75 یورو تقسیم بر 24 ماه = 24.16 یورو
نه تنها o2با افزودن کوپن می توانید تعرفه های ارزان تری را در دنیای تعرفه MediaMarkt دریافت کنید. همچنین در شبکه های مخابرات و وودافون پیشنهادات متعددی با کوپن های خرید به ارزش چند صد یورو وجود دارد. اگر فقط می‌خواهید معاملات یک شبکه خاص را ببینید یا معیارهای دیگری را تعیین کنید، به روش زیر عمل کنید:

  • به صفحه جهانی تعرفه MediaMarkt بروید
  • شبکه مورد علاقه خود را در سمت چپ انتخاب کنید
  • در زیر می‌توانید فیلترهای دیگری مانند مدت، هزینه پایه یا حجم داده را تنظیم کنید
یک دسته بندی خاص در دنیای تعرفه MediaMarkt است تعرفه فروش dar (قبلا “Tariftastic”). اینجاست که شکارچیان معامله واقعاً ارزش پول خود را پیدا می کنند، زیرا باقیمانده سهام تلفن همراه حتی ارزان تر با تعرفه ارائه می شود (به MediaMarkt مراجعه کنید). با این حال، معاملات دائماً در حال تغییر هستند، زیرا شعار این است: «آنچه رفته است، از بین رفته است!» اگر به یک بسته نرم افزاری علاقه دارید، باید سریع آن را بگیرید، زیرا مقادیر معمولاً بسیار محدود است.

به فروش تعرفه در MediaMarkt

قبل از اینکه قرارداد تلفن همراه را از MediaMarkt بگیرید، نه تنها باید از جزئیات تعرفه، بلکه باید اطلاعات مربوط به آن را نیز بدانید شرایط بازخرید کوپن ها:

  • شما هستید فقط در MediaMarkt محلی قابل بازخرید است، آنلاین نیست!
  • حمل و نقل است “به مقادیر جزئی تقسیم می شود از طریق ایمیل پس از پایان دوره لغو. متأسفانه در مورد میزان مبالغ جزئی از قبل اطلاعی در دست نیست.
  • آنها را می توان از حداقل ارزش خرید مبلغ جزئی مربوطه و تنها با ارائه کوپن چاپ شده بازخرید کرد.
  • تاریخ اعتبار مربوطه روی کوپن درج شده است.
  • شما هستید قابل انتقال، بنابراین می توانید کوپن ها یا مبالغ جزئی را نیز تقدیم کنید.

پیشنهادات با گوشی های هوشمند در دنیای تعرفه چقدر خوب است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تعرفه «حداکثر نامحدود» معمولاً 59.99 یورو در ماه هزینه دارد (مشاهده در o2). اگر کوپن را در نظر بگیرید و با آن مانند پول نقد رفتار کنید، هزینه های تعرفه عملاً به 24.16 یورو کاهش می یابد. البته، این تنها در صورتی مفید است که بتوانید از کوپن استفاده کنید، به عنوان مثال برای خرید گوشی هوشمند مناسب از MediaMarkt. از آنجا که کوپن قابل انتقال هستند، شما همچنین می توانید آنها را به دور.

تعرفه های تلفن همراه در شبکه Telekom، Vodafone: اینگونه بهترین معاملات را پیدا می کنید

علاوه بر معاملات فقط سیم کارت، MediaMarkt نیز وجود دارد قراردادهای تلفن همراه با آیفون و گوشی های هوشمند اندرویدی در دنیای تعرفه (نمایش در MediaMarkt). این غول الکترونیکی همچنین دوست دارد باندل هایی را با دستگاه های دیگری مانند کنسول ها، ساعت های هوشمند، هدفون یا حتی اسکوترهای الکترونیکی کنار هم قرار دهد. به خصوص در رویدادهای خرید مانند جمعه سیاه، بسته های تعرفه ای جذاب در حال انباشته شدن هستند. مارک های محبوب مانند اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی یا گوگل را می توان و همچنین راهنمایی های ارزان قیمت داخلی یا دستگاه های سطح ابتدایی را در زیر پیشنهادات “تلفن های هوشمند با قرارداد” یافت.

MediaMarkt Tarifsale: تلفن همراه با قرارداد فروش

شما می توانید در هر زمان برای خود محاسبه کنید که آیا تعرفه تلفن همراه شما ارزان است یا خیر: