تصاویر جدید همه گوشی های هوشمند را نشان می دهد

تا کنون، سامسونگ گلکسی اس 23 را تنها در تصاویر رندر بر اساس شایعات یا نقشه‌های CAD از تولید دیده‌ایم. نشت جدید برای سامسونگ بسیار مهم تر است، زیرا تصاویری که اکنون ظاهر شده اند در واقع قرار است در مورد گلکسی اس 23 نهایی:

این چیزی است که سامسونگ گلکسی اس 23 باید شبیه به آن باشد. (منبع تصویر: WinFuture)

این امر باعث می‌شود که سامسونگ گلکسی اس 23 به‌طور قابل توجهی صاف‌تر و کمی بالغ‌تر از نسل قبلی خود به نظر برسد. آی تی بیشتر بر اساس مدل Ultra است و به وضوح نشان می دهد که متعلق به کلاس برتر است. این گوشی در رنگ های صورتی، طلایی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد. گلکسی اس 23 پلاس نیز باید همین رنگ ها را داشته باشد. همانند گلکسی S22، سامسونگ می‌تواند رنگ‌های بیشتری را از طریق فروشگاه آنلاین خود ارائه دهد.

به روز رسانی از 13 ژانویه 2023: ایوان بلاس عکس های مطبوعاتی سامسونگ گلکسی اس 23، پلاس و اولترا را منتشر کرده است. Galaxy S23 (Plus) به طور گیج کننده ای شبیه به نظر می رسد (تصویر عنوان و زیر را ببینید) و فقط در اندازه متفاوت است. گلکسی اس 23 اولترا دوباره به دلیل قلم S بسیار زاویه دارتر است:

Samsung Galaxy S23 Ultra باید اینگونه باشد. (منبع تصویر: @evleaks)
برای مقایسه: گلکسی S22 سامسونگ به این شکل است:

رویداد سامسونگ اعلام شد

Samsung Galaxy S23 (Plus) باید به این شکل باشد. (منبع: @evleaks)ارائه نهایی گوشی های هوشمند در تاریخ 1 فوریه 2023 انجام خواهد شد.

کالای اصلی:

به محض اینکه سامسونگ تاریخ معرفی رسمی گوشی هوشمند برتر بعدی را اعلام کرد، عکس‌های رسمی مطبوعاتی منتشر شد. بنابراین می‌توانیم دریابیم که گلکسی S23 چگونه با جزئیات به نظر می‌رسد و در چه رنگ‌هایی ظاهر می‌شود. اکنون می‌توانیم Galaxy S23 Ultra را نیز ببینیم.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy S23: تصاویر مطبوعاتی لو رفت

سامسونگ گوشی های هوشمند جدید گلکسی اس 23 را حداکثر تا 1 فوریه 2022 رسما معرفی خواهد کرد. این شرکت قبلاً گلکسی Unpacked بعدی را معرفی کرده است و با دو ویدیو نشان داده است که گوشی‌های هوشمند پیشرفته جدید با دوربین‌های بسیار بهبود یافته نمایش داده می‌شوند. پس از آن، ما می دانیم که چه چیزی در انتظار ما با Galaxy S23، S23 Plus و S23 Ultra است.





منبع بر این اساس، ظاهر سامسونگ گلکسی S23 در مقایسه با نسل قبلی خود تقریباً دست نخورده باقی مانده است. همان صفحه نمایش، یک قاب کمی گرد و سه دوربین وجود دارد. در مقایسه با Galaxy S22 (تست)، بخش دوربین توسط قاب محصور نشده است. همانند قبل، حسگرهای دوربین تنها به صورت جداگانه از محفظه گلکسی اس 22 اولترا بیرون زده اند (تست).

Samsung Galaxy S23 باید در این رنگ ها ظاهر شود. (منبع تصویر: WinFuture)