تسلا و فولکس واگن با مشکلات بزرگی روبرو هستند

در سال‌های همه‌گیری، صنعت به مدل‌های گران قیمت متکی بود و در نتیجه حاشیه‌ها و سودهای بی‌سابقه‌ای به دست آورد. ماه های آینده می تواند نشانه ای برای فکر کردن به گذشته و با پیشنهادات قوی با خریداران تماس بگیرید. اگر وضعیت اقتصادی به شدت رو به کاهش باشد و خودروسازان تهدید به ماندن خودروهای خود کنند، احتمال این امر بد نیست.



منبع

این در تضاد با توسعه کلی اقتصادی در اروپا است: دودنهوفر ادامه داد: “افزایش شدید قیمت انرژی باعث کاهش رشد اقتصادی و در نتیجه بازار خودرو می شود.” افزایش تورم و ضعف اقتصادی می تواند بازار خودروهای جدید را دچار رکود کند.

خودروهای الکترونیکی مورد تقاضا هستند، اما زمان‌های طولانی تحویل اغلب آچاری برای مشتریان ایجاد می‌کند. استرومر جدید ماه ها و در برخی موارد حتی سال ها طول می کشد تا برسد. خودروسازانی مانند تسلا و فولکس واگن به سختی می توانند خود را از سفارشات نجات دهند. اما پاپ ماشین آلمان فردیناند دودنهوفر هشدار می دهد که اوضاع به این شکل پیش نخواهد رفت.

تسلا

پول کمتر، خودروهای الکترونیکی گران قیمت: Autopapst نگران VW و Tesla است

به گفته این کارشناس، “آمیخته انفجاری” وجود دارد: 21 درصد خودروهای بیشتری در ماه می و ژوئن 2022 نسبت به سال قبل ساخته شده است. چندین شاخص نشان می دهد که «الف روند روشن به سمت کاهش سفارشات عقب افتاده بالا دارد” (منبع: سهامدار).

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

Stroer Media Brands GmbH

اما این برای مشتریان چه معنایی دارد؟ هنوز پیش بینی آن دشوار است. در حالت ایده آل، تسلا، فولکس واگن و شرکت به این نتیجه می رسند که آن را اصلا ماشین بفروشی بهتره از کسب درآمد هر چه بیشتر در هر فروش.

Ströer Media Brands GmbH

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

زمان تحویل طولانی مدت عملاً برای خودروهای الکترونیکی عادی شده است. مشتریانی که فقط باید چند ماه برای استرومر جدید خود صبر کنند، می توانند خود را خوش شانس بدانند. خودروسازانی مانند فولکس‌واگن مدت‌هاست که کل تولید سالانه خود را فروخته‌اند. پس چرا پاپ خودکار فردیناند دودنهوفر آن را می بیند؟ مشکل پیش روی خودروسازان، آیا همه چیز گلگون به نظر می رسد؟

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید
او با قطعیت می‌گوید: «در چند ماه آینده، مشکل به وضوح کاهش تمایل به خرید خواهد بود. اینکه دولت پاداش زیست محیطی را کاهش دهد نیز به این امر کمک می کند. دودنهوفر قبلاً به شدت از این تصمیم انتقاد کرده بود. به زبان ساده پاپ ماشین می ترسد که به زودی هیچ کس مایل به خرید وسایل نقلیه خود از خودروسازان نباشد.

در این ویدیو می توانید متوجه شوید که چه چیزی برای یک ماشین الکتریکی صحبت می کند:

ساعت هواداران خودروهای الکترونیکی می توانست به زودی فرا برسد