تسلا معامله می کند، به هیچ وجه! مشتریان خودروهای الکترونیکی می توانند مدت زیادی منتظر این کار باشند

زیرا همین سال گذشته بود که آمار فروش مدل 3 از اوج خود گذشت. در عوض، مدل Y اکنون پرفروش‌ترین تسلا است. هر دو بر روی پلت فرم دوم الکتریکی این خودروساز قرار دارند که در حال حاضر قیمت ها را در مقایسه با مدل S و مدل X کاهش داده است. به گفته کارشناسان مالی، اعلام زودهنگام خودروی الکترونیکی ارزان‌تر بعدی می‌تواند توجه مشتریان را تغییر دهد فروش مدل 3 و مدل Y صدمه دیده است.

به هر حال تسلا در حال حاضر تقاضای زیادی در بین سرمایه گذاران ندارد. مشکلات ماسک با توییتر و با آن بر پیشگامان خودروهای برقی اثر گذاشته است. یک چیز مسلم است: بسیاری از این مشکلات به راحتی می توانند جمع شوند و منابع پولی تسلا که در حال حاضر هنوز حباب دارد، مدل 3 و مدل Y می توانند به جریان کندی تبدیل شوند – خطری که احتمالا بهتر است از آن جلوگیری شود.

اگر همزمان وسایل نقلیه زیادی تولید کنید، انبارها سریعتر پر می شوند. علاوه بر این، وضعیت کلی اقتصادی به وجود می‌آید که Loup Ventures انتظار رکود طولانی‌تری را برای بازار خودرو دارد. مانند بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، تسلا نیز برای وسایل نقلیه الکتریکی خود به تامین کنندگان وابسته است – البته کمتر از برخی دیگر.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

ریسک بالا: ماسک نمی خواهد فروشندگان پرفروش را به خطر بیندازد

می آید یا نمی آید؟ بارها و بارها یک تسلا ارزان قیمت شایعات را درگیر می کند. رئیس تسلا قبلاً به طور رسمی اعلام کرده است که هزینه های تولید در آینده کاهش بیشتری خواهد یافت. به گفته کارشناسان صنعت، ایلان ماسک هنوز عمداً یک تسلا ارزان قیمت را روانه بازار نکرده است.

تسلا

تحلیل تخصصی: تسلا اکنون علاقه ای به خودروهای برقی ارزان قیمت ندارد

چه کسی برای سال جاری به امید یک تسلا ارزان، احتمالاً ناامید خواهد شد. اما ممکن است اطلاعات بیشتری در روز آینده تسلا 2023 وجود داشته باشد. اینکه آیا ایلان ماسک در مورد مدل جدید اظهار نظر خواهد کرد یا نه، باید دید.



منبع

آنچه باید در مورد تسلا نیز بدانید:

حتی اگر نام باید متفاوت باشد، استدلال های Loup Ventures برای ارائه در سال 2024 و افزایش تولید تا اواسط سال 2025 قابل توجه هستند: اگرچه طبق گفته ماسک، تیم های توسعه به عنوان اولویت بر روی پلت فرم الکتریکی ارزان تر کار می کنند، تسلا فقط به شروع زودتر رضایت می دهد. به گوشت خود برش دهید (منبع: Loup Ventures).

اما تا زمانی که این پنجره باز شود، مشتریان تسلا همچنان باید صبور باشند: اول 2024 شرکت سرمایه گذاری Loup Ventures انتظار دارد تسلا کوچکتر بعدی خود باشد – و ارزان تر – یک خودروی الکترونیکی معرفی کنید اراده. تحلیلگران مالی هنوز آن را مدل 2 می نامند. با این حال، ایلان ماسک مدتی پیش این نام را تغییر داد.