تسلا در مشکل: ستایش پیشاپیش تمام شده است

ماسک قبلاً بازگشت آزادی بیان در توییتر را مانند سپری کرده بود که در برابر آن بادهای مخالف به سمت تصاحب باید از بین بروند. چند هفته پس از اینکه ماسک سکان هدایت را در دست گرفت، ظاهراً صداهای منتقد در دستور کار مسدود شده اند (منبع: Handelsblatt).

اما وجود دارند زمانی برای استراحت نیست بیشتر. بقیه صنعت با خودروهای الکتریکی ایالات متحده داغ است. اگر تسلا بدون اثبات هر روز بر برتری خود پافشاری کند، به زودی با خودروهای هیبریدی خود شبیه تویوتا خواهد شد. دهه‌ها پیش، ژاپنی‌ها پیشگام بودند – امروز آنها بارها و بارها به دنبال رونق خودروهای الکترونیکی هستند.



منبع

همه اینها دیگر اثری بر اسب سرگرمی سابق او باقی نمی گذارد: The مشکلات توییتر باعث شده است که خودروهای الکترونیکی تسلا به طور فزاینده ای جذاب نباشند برای مشتریان بر اساس یک نظرسنجی، 61 درصد از مردم آلمان در نتیجه تصاحب توییتر، تسلا را به طور قابل توجهی منفی‌تر می‌بینند. تقریباً برای نیمی از این افراد (49 درصد)، خشم توییتری ماسک باعث شده است که خرید تسلا مورد بحث قرار نگیرد.

که تمرکز روی شخص او نیز اوست جنبه های منفی مستلزم نشان دادن تا تاثیرگذار است در توییتر پس از تصاحب ماسک، این میلیاردر یکی پس از دیگری تصمیمات نامطلوب اتخاذ کرد: اخراج دسته جمعی باید پول به همراه داشته باشد. به منظور صرفه جویی بیشتر، احتمالاً دیگر برای ساختمان های اداری اجاره پرداخت نمی شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

حقایق جالب ما در مورد تسلا ثابت می کند: همیشه نمی توان ایلان ماسک را جدی گرفت.

بزرگترین بخش در آن – چگونه می تواند غیر از این باشد – الون ماسک. رئیس تسلا به خاطر عجیب بودنش معروف است. تصمیمات تجاری غیرمعمول به همان اندازه که ظاهرهای خنده‌دار در مقابل دوربین‌ها و عموم مردم نقش دارد. حداقل در حال حاضر احتمالاً در جهان وجود دارد هیچ ارائه کننده دیگری چنین موفقی وجود ندارد.

در حالی که بسیاری از خودروسازان باسابقه هنوز در حال یافتن راه خود به سمت حرکت الکتریکی هستند و سازندگان جوان جدید هنوز باید نامی برای خود دست و پا کنند. تسلا عملا بدون چالش در بالا. ماشین های الکتریکی بهتر، باتری های قوی تر و هیچ پیشنهاد همه جانبه بهتری برای خودروهای الکتریکی در بازار وجود ندارد – حداقل این نظر غالب برای مدت طولانی بود. اما باد برای پیشگامی از ایالات متحده می چرخد.

اما دقیقاً با کیفیت پردازش است که تسلا به ندرت نامی برای خود دست و پا می کند. احتمالاً یک دلیل کاملاً متفاوت و ساده وجود دارد که چرا تولیدکننده خودروهای الکترونیکی مجبور نبوده است برای مدت طولانی به خط تولید خودروهای الکترونیکی خود کمک کند: تسلا برتری مناسبی داشت. نقش پیشگام در اینجا قابل توجه است.

اما این خط تولید خودروهای الکتریکی قدیمی است. در سرتاسر جهان، تنها برند روسی لادا، مدل‌های خود را طولانی‌تر از تسلا بدون هیچ تجدیدنظر قابل توجهی عرضه می‌کند. با یک میانگین سنی مدل‌های خودروهای الکترونیکی آن 7.8 سال است تسلا در جایگاه ماقبل آخر قرار می گیرد. از نظر تئوری، این همچنین می تواند جایزه ای برای کیفیت خودروهای الکترونیکی و طراحی آنها باشد – آنچه در حال حاضر کامل است نیازی به بهبود ندارد.

بعید است که ایلان ماسک اهمیت زیادی بدهد. او ترجیح می دهند ویژگی های جدید را جشن بگیرند، که خودروهای الکتریکی او در حال حاضر از طریق به روز رسانی نرم افزار دریافت می کنند: این شامل ادغام پلت فرم بازی Steam و Apple Music می شود. هر دو برنامه را می توان با آخرین به روز رسانی در خودروهای الکتریکی استفاده کرد. با این حال، تا اینجا هنوز بستگی به این دارد که مشتریان علاقه مند تسلا کدام مدل را داشته باشند. در هر صورت، تسلا روحیه نوآوری خود را جشن می گیرد.

تسلا با خودروهای الکترونیکی خود موفقیت فوق‌العاده‌ای داشته است – جای تعجب نیست که شما تقریباً به تنهایی تحول کل صنعت را آغاز کنید. اما فقط به این دلیل که خودروساز تحت رهبری ایلان ماسک اولین شرکتی بود که در مقیاس بزرگ به خودروهای الکتریکی اعتماد کرد، این تضمینی برای آینده نیست. اکنون به طور فزاینده ای روشن می شود: تسلا باید به آرامی چیزی به ذهنش برسد.

تسلا

زمان تسلا رو به اتمام است: پیشگامان خودروهای الکترونیکی باید از برتری بترسند

وقتی صحبت از “بازی در ماشین” به میان می آید، ممکن است این مقدار زیاد باشد. در مورد مدل های خودروهای الکترونیکی، سال ها اتفاق خاصی نیفتاده است. تسلا با تکیه بر یک فیس لیفت، اخیراً تسلا نیمه جدید – یک کامیون الکتریکی با برد قابل توجه – را معرفی کرده است و می خواهد استانداردهای جدیدی را در سرعت شارژ تعیین کند.

تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، جانشین بلیط 9 یورویی در اتوبوس ها و قطارها – همه اینها ما را از دو جهت به حرکت در می آورد. و از نظر تحرک چه اتفاقی افتاده است؟