Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
تسلا در مسیر موفقیت: تولیدکننده خودروهای الکترونیکی رکورد یک سال را ثبت کرد - مجله تکنولوژی فودزیلا

تسلا در مسیر موفقیت: تولیدکننده خودروهای الکترونیکی رکورد یک سال را ثبت کرد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تورم در حال حاضر به تولیدکنندگان و مشتریان ضربه می زند. با وجود اقتصاد ضعیف و مشکلات زنجیره تامین، غول خودروهای الکتریکی ایالات متحده تسلا به رهبری ایلان ماسک توانست سود شرکت را 128 درصد افزایش دهد – بیش از هر زمان دیگری.

تسلا

ترن هوایی تسلا: 2022 تا قله خودروهای الکترونیکی المپوس

امسال نیز با خلبان خودکار تسلا مشکل داشت:

با تشکر از ایلان ماسک؟ کپر تسلا در بازار سهام

آن علامت 50 درصد در حال حاضر تبدیل شده است معیار سالانه جدید با هدف گسترش تولید «در اسرع وقت» مطرح شد. تقریباً 440000 استرومر تنها در سه ماه آخر سال گذشته تولید شده است. در سال، این تعداد در مجموع به 1.37 میلیون خودرو الکترونیکی رسید. مدل 3 و مدل Y اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می دادند. در سه ماهه گذشته، بیش از 20600 مدل پریمیوم، یعنی مدل S و مدل X، تولید شد (منبع: Golem).

برای تسلا، سال 2022 با فراز و نشیب در بازار سهام همراه بود و قیمت آن حدود 65 درصد کاهش یافت. این لزوما به خاطر خود شرکت نبود، بلکه بیشتر تقصیر آن بود رئیس تسلا علت: ایلان ماسک

برخلاف همه احتمالات – تورم، اقتصاد و بحران نیمه هادی – تسلا در سال 2022 جشن گرفت یکی از موفق ترین سال ها از زمان تاسیس شرکت این خودروساز آمریکایی سال را با سود 12.6 میلیارد دلاری به پایان رساند. این میزان فروش نسبت به سال قبل 51 درصد افزایش داشته است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

نه به ذکر است فروش سهام تسلا برای تامین مالی پروژه – حتی یکی از ثروتمندترین مردان جهان نمی تواند 44 میلیارد دلار آمریکا را از آستین خود بیرون بیاورد.

را خرید پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر و همچنین “تمیز کردن خانه” که از نظر اخلاقی مشکوک بود، سرمایه گذاران را منصرف کرد. نه تنها تصمیمات نامطلوب او شامل اخراج گسترده کارکنان بود که تقریباً کل تیم مدیریت محتوا خداحافظی کردند. لغو ممنوعیت حساب‌هایی مانند حساب‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و مسدود کردن حساب‌های چند روزنامه‌نگار در اواسط دسامبر ۲۰۲۲ نیز سرمایه‌گذاران را ناامید کرد.

سردبیر ما کلودیو مولر در مورد بدتر شدن وجهه برند تسلا اظهار نظر کرد: