تسلا به راحتی تمام خودروهای الکتریکی دیگر را کنار می‌زند

با این رکورد، تسلا دوباره پیروز میدان شد. 10 ماه قبل از آن، پورشه مقام اول تایکان را به دست آورده بود – و در نتیجه پادشاه پیست آن زمان را شکست داد. آن هم یک مدل S از تسلا بود. این دو خودروی الکترونیکی سال هاست که به یکدیگر تحویل می دهند رقابت مداوم برای پیروزی در بین خودروهای الکترونیکی، که می توانست در جاده های آلمان رانندگی کند.



منبع مسابقه برای سریع‌ترین خودروی الکترونیکی سری تولید شده دوباره قطعی شده است – یا باز است، بسته به اینکه از کدام جهت به آن نگاه کنید. تسلا رکورد مدل S را پس گرفت و پورشه را در جای خود قرار داد. اما حمله بعدی مطمئناً در راه است.

تسلا

تسلا در جایگاه اول: مدل S سریع‌ترین خودروی الکتریکی در نوربرگ رینگ شد

همه چیز با تجهیزات عملکرد پرچمدار تسلا امکان پذیر شد: مدل S در نسخه شطرنجی مجهز به بسته آهنگ اضافی. یکی از مهم ترین ویژگی ها آنلاک بودن آن است حداکثر سرعت 322 کیلومتر در ساعت. این به شما امکان می دهد در مسیرهای مستقیم طولانی مدت زمان خود را جبران کنید.

مجموعه جدید دیسک‌های ترمز سرامیکی کربنی، قدرت ترمز لازم را فراهم می‌کند تا بتواند به موقع افسار تسلای فوق‌العاده سریع را بکشد. به طوری که عملکرد ویژه مدل S Plaid نیز به جاده می رسد، پکیج پیست شامل لاستیک های مناسب برای مسابقه نیز می شود. در ویدیوی بالا می‌توانید ببینید که چگونه تسلا به این رکورد دست می‌یابد.

پس از پیروزی تسلا: آیا بیشتر بود؟

نوربرگ رینگ دوباره یک پادشاه الکتریکی جدید دارد: هیچ ماشین الکتریکی در حال حاضر نمی تواند مسیر مسابقه را سریعتر از آن طی کند مدل ها توسط تسلا که در 7 دقیقه و 25 ثانیه و 23 صدم این ورزشکار الکتریکی مسافت 20.8 کیلومتری نوردشلایف را به پایان رسانده است.

با انجام این کار، تسلا پیروزی در جهنم سبز را از رقیب ابدی خود پورشه بازپس گرفت. آخرین تا به حال Taycan Turbo S به حدود 8 ثانیه بیشتر نیاز داشت – یک اعلامیه واقعی از تسلا، که پورشه اکنون باید به آن برسد.

نرم افزار Model S Plaid که مخصوصاً برای سبک رانندگی اسپرت طراحی شده است، پایداری بهتری را در حداکثر سرعت و هنگام پیچیدن تضمین می کند. فنی حداکثر سرعت ممکن از مدل S، همانطور که در ویدئو مشاهده می شود، برای ثبت در Nordschleife بازیابی نشده است. برای این به سرعت کمتر از 290 کیلومتر در ساعت رسید.