تست بلندگوی فضای باز 2022

یکی جایگزینی از بخش حق بیمه هستند Bowers & Wilkins AM-1 (نمایش در تومان) که بسیار عالی پردازش شده اند و طراحی بسیار زیبایی دارند. کیفیت صدا نسبت به محدوده قیمت بالاتر از حد متوسط ​​است.

اسپیکر باغی Auvisio در طرح سنگ (اکتیو)

یک بلندگوی دیواری مقرون به صرفه که در بین مشتریان آمازون محبوب است: Pronomic OLS-5 WH DJ PA (نمایش در آمازون) دارای بدنه پلاستیکی ABS محکم (ابعاد: 190 x 158 x 250 میلی متر) و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار (رده بندی IP56). با استفاده از یک براکت نصب آلومینیومی قابل تنظیم متصل می شود، پیچ های مناسب در محدوده تحویل گنجانده شده است.

Pronomic OLS-5 BK DJ PA (منبع تصویر: سازنده)
اسپیکر فضای باز Pronomic OLS-5 WH DJ PA برای باغ، تراس، رستوران اکنون از 64.00 یورو در Otto

حداقل یک دسته قیمت بالاتر را خواهید یافت بلندگوهای محیطی Bose 251 (مشاهده در سایبرپورت). غول صوتی ایالات متحده Bose مخفف کیفیت صدای برتر است که با این حال، هزینه اضافی نیز به همراه دارد. نظرات در مطبوعات تجاری مثبت است: “آنها ممکن است گران به نظر برسند، اما ارزش قیمت را دارند”، وبلاگ Audiostance در گزارش آزمایشی خلاصه می شود. این همزمان با رتبه بندی مشتریان در آمازون است که به طور متوسط ​​4.8 از 5 ستاره است. و در واقع: اگر در بخش تجاری (رستوران ها و بارها با فضای باز) به اطراف نگاه کنید، همیشه بلندگوهای محیطی Bose 251 را خواهید دید.

بلندگوهای محیطی Bose 251: کیفیت صدای خوب برای پاسیو و باغ (منبع تصویر: سازنده)
بلندگوهای محیطی Bose 251 (2 قطعه)

بلندگوهای فضای باز (“بلندگوهای باغ”) ضد آب، مقاوم در برابر دما، مقاوم هستند – و برای نصب دائمی در اطراف خانه در نظر گرفته شده اند. ما شما را با بهترین مدل های فضای باز از Bose، Pronomic، Auvisio، Polk و Teufel آشنا می کنیم.

Polk Atrium 4 مطابق با استاندارد ASTM D5894 (محافظت در برابر خوردگی آب نمک و اشعه ماوراء بنفش) است که برای طبقه بندی توسط ارتش ایالات متحده و سایر موارد استفاده می شود. مدل های خواهر بزرگتر پولک اتریوم 5 و پولک اتریوم 8 نام دارند.

بلندگوهای محیطی Bose 251 (بلندگوهای دیواری، غیرفعال)

اصطلاح “بلندگوی فضای باز” مبهم است، زیرا برای توصیف بلندگوهای قابل حمل با بلوتوث نیز استفاده می شود. اما آنچه در ادامه می آید بیشتر در مورد است بلندگوهای ثابت برای استفاده در فضای باز، یعنی برای نصب در تراس، بالکن یا در باغ (تخصیص). بر خلاف بلندگوهای hi-fi برای اتاق نشیمن، بلندگوهای فضای باز به طور ویژه برای استفاده در فضای باز مجهز هستند. آنها می توانند در برابر باد، باران و خورشید (“بلندگوهای همه آب و هوا”) – برای چندین سال مقاومت کنند. برخی از مدل ها به خصوص محجوب هستند یا حتی به عنوان سنگ استتار می شوند، به طوری که قرار گرفتن در لبه چمن از نظر بصری آزاردهنده نیست.

Pronomic OLS-5 WH DJ PA (اسپیکر دیواری، غیرفعال)

با این بلندگوی فعال نیازی به تقویت کننده خارجی ندارید – اما به شارژر USB (به عنوان مثال از تلفن همراه) نیاز دارید. موسیقی به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث پخش می شود، البته برد محدود (تقریباً 10 متر) در اینجا باید در نظر گرفته شود. بعید است که انتقال از لپ تاپ در اتاق نشیمن به قسمت نشیمن در باغ بدون مشکل باشد. بهتر: از تلفن هوشمندی که در مجاورت آن قرار دارد، موسیقی ارسال کنید. با توجه به ساختار و محدوده قیمت، نمی توانید انتظار بالاترین کیفیت صدا را داشته باشید – این بیشتر در مورد صدای پس زمینه (تقریبا نامرئی) است.

شیطان راکستر (فعال)

Teufel Rockster: سیستم صوتی پایدار در فضای باز (منبع تصویر: سازنده)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/24 ساعت 5:15 بعد از ظهر

یک انتخاب ثابت شده در زمانی که بودجه‌ها کم است: پولک اتریوم 4 (مشاهده در آمازون) معمولاً با قیمت حدود 200 یورو (قیمت جفت) در فروشگاه ها یافت می شود. در ازای آن، شما کالاهایی با مارک جامد دریافت می کنید – اگرچه پولک در این کشور به اندازه ایالات متحده شناخته شده نیست. بلندگوها هر کدام 14.5 سانتی متر عرض دارند و در هر زمان پس از نصب بر روی دیوار یا سقف (بدون ابزار) قابل تنظیم هستند.

اتریوم 4 یک سیستم دو طرفه با توییتر (در بالا) و درایور باس میانی است. پایانه های اتصال آمپلی فایر در پشت قرار دارند (منبع تصویر: پولک)
Polk Audio Atrium 4 (2 قطعه، بلندگوهای فضای باز) اکنون از 185.99 یورو در آمازون

Bose از دو درایور (2 در 2.5 اینچ) برای هر بلندگو برای تربل و میدرنج استفاده می کند و یک ووفر (5.25 اینچ) وظیفه بیس را بر عهده دارد. محفظه فشرده پلی پروپیلن (ابعاد: 343 × 146 سانتی متر × 203 میلی متر) در برابر باران و آب نمک محافظت می شود و می تواند دماهای شدید (40- درجه سانتی گراد تا 70+ درجه سانتی گراد) را تحمل کند. بلندگوهای Bose را می توان به دیوارها یا سطوح صاف وصل کرد و آرم Bose را می توان بر این اساس چرخاند. مواد لازم برای اتصال (8 پیچ و 8 رولپلاک پلاستیکی) در محدوده تحویل گنجانده شده است (به دستورالعمل های عملیاتی PDF نیز مراجعه کنید). در این مرحله جالب است: در GIGA مشاوره خرید دقیق در مورد دریل های شارژی را خواهید یافت.

Teufel Rockster علاوه بر حداکثر فشار صدا (121 dB/1m) و عمر باتری تا 20 ساعت، جزئیات مفیدی نیز برای ارائه دارد. یک ست کرچک مناسب گنجانده شده است (سپس می توانید به سمت همسایه ها بچرخید که خوشحال خواهند شد) و علاوه بر بلوتوث، انتقال موسیقی با سیم نیز امکان پذیر است (ورودی جک 3.5 میلی متر). شرم آور است که راکستر آتش نمی اندازد، این یک مسابقه عالی برای Rammstein بود. گاهی اوقات شما فقط باید مصالحه کنید.



منبع

یک توییتر (1 اینچ) و یک درایور باس متوسط ​​(5.25 اینچ) مسئول صدا هستند – طبق برگه داده، این برای پاسخ فرکانسی 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز کافی است. در این کلاس اندازه نباید انتظار صدای فستیوال و صدای رعد و برق را داشته باشید – این بیشتر در مورد تقویت صدای محتاطانه هنگام باربیکیو کردن در تراس است. رتبه بندی مشتریان آمازون با میانگین 4.6 از 5 ستاره بسیار مثبت است. مهم: این یک بلندگو غیرفعال است که باید با کابل‌های بلندگو به تقویت‌کننده متصل شود (مانند تقویت‌کننده بلوتوث مینی فوسی در آمازون). Pronomic OLS-5 WH DJ PA را می توان به صورت جداگانه، جفت یا حتی به صورت ست 10 تایی خریداری کرد. نوع رنگ مشکی Pronomic OLS-5 BK DJ PA نامیده می شود.

Polk Audio Atrium 4 (بلندگوهای دیواری، غیرفعال)

محدوده فرکانس تحت پوشش از حدود 75 هرتز در محدوده باس شروع می شود که برای اکثر انواع موسیقی در “ولوم اتاق” کافی است. اگر می خواهید تراس را لرزان کنید، باید یک ساب ووفر (به عنوان مثال Polk Atrium Sub 100 Terracotta در آمازون) اضافه کنید یا مدلی با حجم کابینت بزرگتر انتخاب کنید. اتریوم 4 صدایی عریض و متعادل ارائه می کند که باید بیشتر مردم را در محیط بیرون خوشحال کند. صداها واضح هستند و سازها گرم و واقع گرایانه به نظر می رسند.

او 87 سانتی متر قد و 31.5 کیلوگرم وزن دارد شیطان راکستر (نگاه کنید به Teufel) یک بلندگوی فضای باز یا باغی به معنای محدودتر نیست، اما در اینجا شایسته ذکر است. این جعبه عظیم (حجم داخلی خالص 103 لیتر) آنقدر قدرت صوتی دارد که می توانید جشنواره Wacken شخصی خود را در باغ اختصاص دهید. 999 یورو (RRP) در نگاه اول شیب دار است – اما از نظر ریاضی فقط به اندازه 100 جعبه آبجو است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/24 17:04

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/24 17:09

Auvisio یک نام تجاری از شرکت معروف سفارش پستی Pearl است که تقریباً همه ابزارهای فناوری قابل تصور را در محدوده خود دارد و اغلب به طرز شگفت انگیزی ارزان است. همینطور است اسپیکر باغی Auvisio در طرح سنگ (نمایش در Ebay)، که همانطور که از نامش پیداست، می توان آن را در باغ پنهان کرد. از فاصله کمی، بلوک خاکستری (تقریباً 27 x 27.5 x 26 سانتی‌متر، وزن: 3 کیلوگرم) مانند یک توده سنگ به نظر می‌رسد و از نظر آنچه واقعاً هست تشخیص داده نمی‌شود: یک بلندگوی بلوتوث با باتری یکپارچه (2000 میلی‌آمپر ساعت، تقریباً 6 ساعت زمان پخش) و سوکت میکرو USB برای شارژ.

اسپیکر باغی Auvisio شبیه یک سنگ است اما در واقع یک جعبه بلوتوث است (منبع تصویر: سازنده)
auvisio garden و بلندگوی فضای باز در طرح سنگ با بلوتوث اکنون از 76.99 یورو در Ebayجدا از قیمت نسبتاً بالای Bose 251، انتخاب محدود رنگ (مشکی یا سفید) نیز می تواند به عنوان یک نقطه ضعف کوچک در نظر گرفته شود. اما این در مورد آن است – در مجموع یک راه حل با کیفیت بالا برای تقویت صدای فضای باز که در بخش حرفه ای آزمایش و آزمایش شده است.

بلندگوهای محیطی Bose 251 (2 قطعه)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/24 17:16