تریلر گیم پلی به تحول پیتر پارکر اشاره می کند


تریلر اصلی بازی که سونی در نمایشگاه پلی استیشن نشان داد، اولین صحنه های بازی از Marvel’s Spider-Man 2 را ارائه کرد. در اینجا پیتر پارکر و مایلز مورالس در محیطی آشنا با تهدیدهای جدید مبارزه می کنند. اما نشانه هایی از یک درگیری درونی نیز وجود دارد که می تواند بازی را تعیین کند.

پلی استیشن 5

Marvel’s Spider-Man محصول 2018 و اسپین آف آن Miles Morales (2020) بازی های بسیار خوبی در نظر گرفته می شوند که گیم پلی جهان باز را با داستان های مجلل گفته شده و سیستم مبارزه ای برجسته ترکیب می کنند. ناگفته نماند که سونی، با حمایت استودیوی Insomniac خود، به استفاده از این دستور العمل – و دسترسی انحصاری به مجوز Marvel’s Spider-Man ادامه می دهد. بر همین اساس، Marvel’s Spider-Man 2 که در پاییز اکران خواهد شد، احتمالاً می باشد بلاک باستر انحصاری بعدی برای پلی استیشن 5.

با تریلری که به تازگی منتشر شده است، می توانیم اولین برداشت از مرد عنکبوتی 2 را داشته باشیم و بینش هایی را به دست آوریم. مهم ترین: تغییرات اندکی در گیم پلی بازی. شما با یک نخ در شهر جهانی نیویورک حرکت می کنید، جنایات را خنثی می کنید، کلاهبرداران را می گیرید. گاهی اوقات سکانس‌های فیلم‌نامه‌ای مجلل وجود دارد که در آن‌ها باید به سرعت به رویدادهای Quicktime واکنش نشان دهید – تریلر در مورد یک مورد نشان می‌دهد. تعقیب و گریز سریع رودخانه، که فقط یادآور Uncharted 4 نیست.

تازه اون یکیه با فشار دادن یک دکمه بین پیتر پارکر و مایلز مورالس سوئیچ کنید. با این حال، Insomniac قبلاً این امید را رد کرده است که این حالت یک حالت Co-op را نیز فعال کند.

از نظر فنی، مواد نشان داده شده جامد تا خوب به نظر می رسند، اما به نظر می رسد که از زمان مایلز مورالس، چیز زیادی در موتور اتفاق نیفتاده است – حتی اگر این اولین بازی از این سری باشد که دیگر توانایی اجرای بر روی PS4 را ندارد. به. برخی از اشیا کاملاً درشت به نظر می رسند، بافت ها گاهی اوقات وضوح کمی دارند. با این حال، مدل های شخصیت، مواد و انیمیشن ها موفق هستند. با این حال، ما تنها بخش کوچکی از بازی را دیده‌ایم، زیرا Insomniac هنوز چند ماه فرصت دارد تا قبل از انتشار آن را اصلاح کند.

تریلر همچنین به اولین تکه های داستان اشاره می کند: کراون شکارچی با گروه شکارچیان خود به منهتن می آید و دکتر را شکار می کند. کورتیس “مارمولک” کانرز. افراد عنکبوتی احتمالاً درگیر هستند – و احتمالاً به عنوان میانجی درگیری عمل نخواهند کرد.

از دست رفته سلف؟ در اینجا قسمت اول و اسپین آف در یک بسته دوگانه آمده است:

Marvel's Spider-Man: Miles Morales Ultimate از جمله Spider-Man Remastered (PS5)

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate از جمله Spider-Man Remastered (PS5)

ماجراجویی فوق‌العاده در دنیای باز برای PS5: مرد عنکبوتی مایلز مورالز از جمله مرد عنکبوتی مارول در نسخه زیبای نسل بعدی.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/25 21:08

آنتاگونیست های دیگر نیز گربه سیاه، پراولر، رویت و سنگ قبر، به اختصار ذکر شده و ممکن است نقش داشته باشد. با این حال، یک موتیف اصلی از نظر محتوا باید به خود پیتر پارکر مربوط باشد. قهرمان قسمت اول هم اکنون حضور دارد لباس همزیستی Venom مسافرت کردن این به او قدرت های جدیدی می دهد، به او اجازه می دهد تهاجمی تر بجنگد، اما بر شخصیت او نیز تأثیر می گذارد. نظر مایلز مورالس در پایان تریلر چیزی را در این زمینه نشان می دهد.



منبع