تریلر جدید طرفداران Uncharted را امیدوار می کند


تریلر جدیدی از هایلایت های آینده PS5 طرفداران بازی های ماجراجویی را هیجان زده کرده است – بسیاری گمان می کنند سونی اشاره ای به Uncharted 5 در این ویدیو پنهان کرده است.

پلی استیشن 5

برای تجلیل از بهبود قابل توجه در دسترس بودن PS5، سونی ویدیوی جدیدی را با جامعه به اشتراک گذاشته است. کلیپ با عنوان “Live from PS5 – Bringing You The Extraordinary” نمایش می دهد چند گزیده از بازی های انحصاری فعلی و آینده برای PS5. اکثر آنها با نام مشخص شده اند، اما یک سکانس بین قهرمانان مشهوری مانند مرد عنکبوتی و کریتوس پنهان است که می تواند به Uncharted 5 اشاره کند.

تریلر Uncharted 5: PS5 می تواند اولین سرنخ باشد

ویدیوی PS5 شامل کلیپ های بازی است که با هم مانند یک برنامه خبری ویرایش شده اند. بیشتر بازی ها به وضوح قابل مشاهده هستند – Horizon Forbidden West، God of War: Ragnarok، Marvel’s Spider-Man 2 و Final Fantasy 16 از جمله آنها هستند. با این حال، این ویدئو همچنین به پروژه ای اشاره می کند که ظاهرا هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. در مهرهای ساعت 00:43 و 00:47 یک زن جوان دیده می شود قدم زدن به سمت گنج در غاری با مشعل. به طور مشکوکی، سونی یک سوم پایین تر را با نام بازی برای این صحنه ها ارائه نمی دهد.

تریلر PS5 را اینجا ببینید:

پخش زنده از PS5: Bringing You The Extraordinary

اگرچه این صحنه فقط برای مدت کوتاهی دیده می‌شود، اما بلافاصله حس یک ماجراجویی کلاسیک را همانطور که از مجموعه‌های Uncharted و Tomb Raider می‌شناسید، ایجاد می‌کند. اما در حالی که این زن هیچ شباهت آشکاری به لارا کرافت ندارد، می تواند به خوبی کیسی باشد، دختر ناتان دریک، عمل کنید پس از اینکه داستان او در Uncharted 4 پایان رضایت بخشی پیدا کرد، قسمت بعدی این مجموعه می تواند حول محور دخترش بچرخد. (منبع: VGC)

حتی اگر صحنه در مورد شخصیتی از دنیای Uncharted نباشد، حداقل به آن اشاره می کند ماجراجویی شکارچی گنج مشابه آنجا.

اعتبار PlayStation برای PlayStation Plus Essential |  12 ماه |  کد دانلود PS4/PS5 - آلمانی

اعتبار PlayStation برای PlayStation Plus Essential | 12 ماه | کد دانلود PS4/PS5 – آلمانی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 8:17 ب.ظ

Uncharted و The Last of Us: Naughty Dog از خود فاصله می گیرند

نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog اخیراً اعلام کرد که استودیو در حال خداحافظی با Uncharted است. با این حال، این به تنهایی به این معنا نیست که این سری به پایان خواهد رسید – بالاخره سونی در عوض ممکن است استودیو دیگری در فرنچایز بسیار موفق شروع کنید.

اون Uncharted احتمالاً می تواند نوعی راه اندازی مجدد را دریافت کند، که از Naughty Dog نمی آید، قبلاً به عنوان یک شایعه داغ در دسامبر 2022 معامله شد.

آیا شما ماجراجویی می خواهید؟ قیمت یک فیلم پرفروش اکشن به تازگی در فروشگاه پلی استیشن 70 درصد کاهش یافته است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع