ترفند مخفی باعث صرفه جویی در طول عمر شما می شود

چندین مورد برای کروم وجود دارد برنامه‌های افزودنی که رتبه‌بندی‌های گمشده را به UI “قاچاق” می‌کنند. “Trim” در اینجا به عنوان مثال ذکر شده است. این افزونه رتبه‌بندی‌ها را از IMDb و در صورت موجود بودن، همچنین از Rotten Tomatoes و Metacritic مستقیماً در مرورگر برای محتوای مربوطه نشان می‌دهد. به این ترتیب می توانید از قبل ببینید که آیا محتوا اصلا ارزش دیدن دارد یا خیر.

در نمای تفصیلی، رتبه بندی های مربوطه را پس از نصب در نتفلیکس مشاهده می کنیم. (منبع تصویر: اسکرین شات، نتفلیکس)

ارزش ها به چه معناست؟

نتفلیکس هر روز محتوای جدیدی منتشر می کند، اما کدام یک واقعا ارزشش را دارند؟ اگر نمی خواهید در جریان یک فیلم یا سریال بی ادبانه غافلگیر شوید، بهتر است از رتبه بندی ها به عنوان راهنما استفاده کنید. اما این دیگر در نتفلیکس موجود نیست، پس چه باید کرد؟ اینجاست که ترفند مخفی مفید ما به کار می آید.

نتفلیکس

چیزی که واقعاً کمک می کند رتبه بندی در IMDb (پایگاه داده فیلم)، Rotten Tomatoes یا جمع آوری هایی مانند Metacritic است که بررسی های مختلف را خلاصه می کند. متأسفانه نتفلیکس فقط اطلاعات مفید خود را پنهان می کند و نمایش نمی دهد. بنابراین قبل از شروع یک فیلم یا سریال، ابتدا باید به طور جداگانه کیفیت محتوای این وب سایت ها را تضمین کنیم. خیلی پیچیده در نهایت، طول عمر با ارزش زیادی را هزینه می کند. اما ما اکنون آن را برمی گردانیم، حداقل زمانی که در حال تماشای نتفلیکس در مرورگر کروم و مرور کاتالوگ هستیم.

برش: رتبه بندی IMDB در Netflix و Prime Video

برش: رتبه بندی IMDB در Netflix و Prime Video

ارائه دهنده استریم علاقه زیادی به ارائه اطلاعات ندارد، رتبه بندی واقعی اکنون در نتفلیکس لغو شده است. تمام چیزی که وجود دارد به اصطلاح شخصی است «شاخص توافق» که به ما می گوید ممکن است فیلمی را دوست داشته باشیم یا سریالی. متاسفانه کاملا بی فایده است.

نمایش محتوای Netflix با رتبه IMDb: افزونه کروم کمک می کند

به عنوان راهنما، در اینجا چند نکته در مورد نحوه تفسیر اعداد وجود دارد. اگر فیلم یا سریال امتیاز زیر را در IMDb داشته باشد، به این معنی است:

  • کمتر از 5 امتیاز: دور از ذهن، اتلاف وقت خالص.
  • بین 5 تا 5.9 امتیاز: فقط در صورتی که بقیه موارد را قبلا انجام داده باشید.
  • بین 6 تا 6.9 امتیاز: می توانید آن را تماشا کنید، سرگرمی خوب.
  • بین 7 تا 7.9 امتیاز: مطالب خوب، ارزشش را دارد.
  • از 8 امتیاز به بالا: برنامه ای که باید ببینید.
در صفحه نمای کلی در تصاویر کوچک می توانیم رتبه بندی های IMDb و Rotten Tomatoes را در یک نگاه مشاهده کنیم. (منبع تصویر: اسکرین شات، نتفلیکس)
توسعه دهنده: gettrim.cc

موارد زیر در مورد گوجه فرنگی پوسیده صدق می کند: کمتر از 50 درصد آشغال، بالاتر از آن بهتر می شود. در متاکریتیک، رتبه‌بندی‌ها عمدتاً متعادل هستند و به ندرت به حداکثر مقادیر می‌رسند، بنابراین این رتبه‌بندی‌ها معمولاً در مقایسه با IMDb حتی با محتوای خوب تا بسیار خوب می‌توانند تا حدودی پایین‌تر باشند. به هر حال، اگر ترجیح می دهید از قبل برنامه ریزی کنید، ممکن است بخواهید نگاه دقیق تری به نکته ما در مورد «JustWatch» در GIGA بیندازید.



منبع