Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
ترفند عالی یوتیوب: تماشای فیلم رایگان - مجله تکنولوژی فودزیلا

ترفند عالی یوتیوب: تماشای فیلم رایگان

زبان ها:آلمانی

اما ارائه دهندگان VPN کاملاً رایگان نیز وجود دارد که باید در اینجا به ProtonVPN از سوئیس اشاره کرد. این فقط 3 مکان سرور را ارائه می دهد، اما ایالات متحده آمریکا شامل می شود – بنابراین ترفند ما کار می کند (به ProtonVPN مراجعه کنید). و سپس افزونه های مرورگر مانند TouchVPN وجود دارد که برای آزمایش بدون تعهد و بدون ثبت نام مناسب است (به TouchVPN برای Chrome مراجعه کنید). با این حال، در دراز مدت، ما یک VPN “واقعی” با ثبت نام را توصیه می کنیم.

آیا پیشنهاد یوتیوب ارزشش را دارد؟

و چه چیزی در حال حاضر به نمایش گذاشته شده است و چه چیز دیگری باید در نظر گرفته شود؟ قابل درک است که فیلم ها به صورت اصلی نگهداری می شوند، یعنی عمدتاً یا منحصراً به زبان انگلیسی. با این حال، می توان زیرنویس نیز اضافه کرد. اگرچه به زبان انگلیسی نیز می باشد، اما برای گسترش و تمرین مهارت های زبان خارجی شما ایده آل است. اگر ترجیح می دهید فیلم های هماهنگ شده را تماشا کنید، به جای اشتباهی آمده اید.

با این حال، این پیشنهاد از اروپا نیز قابل دسترسی است، برای این کار نیازی به حساب کاربری ایالات متحده در یوتیوب ندارید، همچنین با حساب آلمانی بدون مشکل کار می کند (فیلم ها و سریال های رایگان را در یوتیوب تماشا کنید). با این حال، برای این کار به یک اتصال به اصطلاح VPN (شبکه خصوصی مجازی) نیاز داریم. چنین ارتباطی و سرویس VPN اساسی به ما امکان می دهد بدون هیچ مشکلی به پیشنهاد ایالات متحده یوتیوب دسترسی پیدا کنیم، زیرا سرور فرض می کند که ما در ایالات متحده آمریکا قرار داریم و دنیای فیلم های رایگان YouTube برای ما باز است.

و این همان چیزی است که وقتی ما با VPN به آن دسترسی پیدا می کنیم، بخش در YouTube به نظر می رسد (منبع تصویر: GIGA، اسکرین شات)

آیا از قبل می دانید که؟ در یوتیوب می توانید فیلم ها و سریال های زیادی را به صورت کاملاً قانونی و حتی در تمامی پلتفرم ها – مک، رایانه شخصی، آیفون، اندروید و غیره به صورت رایگان تماشا کنید. کشور.