Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
ترفند ساده به من کمک می کند مخارج خود را تحت کنترل داشته باشم - مجله تکنولوژی فودزیلا

ترفند ساده به من کمک می کند مخارج خود را تحت کنترل داشته باشم

این سیستم هنگام انتخاب یک تلفن همراه جدید نیز کار می کند، زیرا صادقانه بگویم: گوشی هوشمند من قطعا ارزش یک ماه اجاره کامل را ندارد. بنابراین من در خانه در طبقه متوسط ​​رو به پایین هستم. تا کنون می توانم هر آنچه را که نیاز دارم با حداکثر 350 یورو تهیه کنم. و من مجبور نیستم از قیمت های بالای گوشی های هوشمند ناراحت باشم.

ما در انتخاب تلویزیون هوشمند مناسب به شما کمک می کنیم:

پلی استیشن، تلویزیون، گوشی هوشمند: خرید یا اجاره به مدت شش ماه؟

اما وسایلی نیز وجود دارند که من حاضرم بیشتر برای آنها هزینه کنم: گراب انگشت شست من را دارد هزینه اجاره پلی استیشن 5 من بین 5 تا 6 هفته است. اعتراف می کنم که بعد از مدت ها انتظار چند یورو بیشتر می پرداختم – خوشبختانه این کار ضروری نبود. اگر در آینده نزدیک چند بازی دیگر اضافه شود، دیر یا زود به پایان ماه دوم اجاره سرد نزدیک می شوم.

بین قیمت های سرسام آور، به هر کجا که نگاه کنید، پیگیری همیشه آسان نیست: هنوز چه چیزی می توانم بپردازم؟ اصلا هست چیز دیگری در مورد ماه در پایان پول یا برعکس؟ آیا من می توانم این یا آن خرید را بپردازم یا شما، مانند مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر در آلمان، از قبل باید بخش زیادی از درآمد خود را برای هزینه های روزمره برنامه ریزی کنید؟

با این حال، این رویکرد برای همه هزینه ها کار نمی کند: آنچه باید، باید. و وقتی صحبت از هزینه‌های واقعاً بالا، مانند یک ماشین جدید می‌شود، چه فایده‌ای دارد که بدانید می‌توانید با این پول، اجاره پنج سال را بپردازید؟ اما این تغییر دیدگاه اغلب کمک بزرگی به من می کند تا تصمیم بگیرم که آیا باید پول بیشتری را برای یک محصول خرج کنم یا نه. دفعه بعد که به خرید عمده فکر می کنید، امیدواریم مقایسه به شما نیز کمک کند. برای اطمینان از اینکه با شرایط شما مطابقت دارد، به یاد داشته باشید که آن را با هزینه واقعی اجاره خود مقایسه کنید.



منبع

من حد بالایی از آنچه را که حاضرم خرج کنم، تقریبی تعیین کرده‌ام، به‌ویژه برای خریدهای گران‌تر مانند تلویزیون جدید، تلفن هوشمند بعدی در صورتی که گوشی فعلی‌ام روح را رها کند، یا محصولات دیگر – عمدتاً در زمینه فن آوری. من یک قیمت را در برابر دیگری محاسبه نمی کنم، اما مقایسه کنید.

اجاره سرد در مقابل تلویزیون هوشمند: اینگونه می دانم که ممکن است یک دستگاه جدید چقدر هزینه داشته باشد

با کنار هم قرار دادن این سه مثال تصویر شگفت انگیزی به دست می آید: با همان پولی که برای تلفن هوشمند فعلی خود خرج کردم، می توانم یک تلویزیون متوسط ​​4K و همچنین قیمت پلی استیشن 5 داشته باشم. بتوانید تقریباً نیم سال بی خیال زندگی کنید.

یک آبرومند من نمی توانم تلویزیون OLED را به قیمت اجاره سرد بگیرم. نتیجه من: پس لازم نیست که یک پنل OLED باشد. زیرا خرید تلویزیونی که به قیمت آن بتوانم دو ماه و نیم کرایه بپردازم – برای من قابل بحث نیست.

اگر نمی توانید مستقیماً اندازه ها را تصور کنید، احتمالاً از مناطق دیگر می دانید: چند زمین فوتبال در یک هکتار جای می گیرد؟ دقیقاً، من هیچ ایده ای ندارم، اما زمین های فوتبال به این ایده کمک می کند. فقط به عنوان من قیمت ها را با اجاره ماهانه مقایسه می کنم. برای این کار، من اولین آپارتمان خود را به عنوان مرجع انتخاب می کنم، اجاره بدون قبض در آن زمان حدود 520 یورو بود.

خواه خرید در سوپرمارکت باشد، قبض آب و برق آپارتمان اجاره ای، تلفن هوشمند جدید، تلویزیون یا کنسول بازی – به هر کجا که نگاه کنید، قیمت مصرف کننده در آلمان تقریباً دائماً در حال افزایش است. اگر می خواهید پول را در کنار هم نگه دارید، باید به پیشنهادات عالی امیدوار باشید یا قوانینی را به خودتان تحمیل کنید. یک ترفند ساده به من کمک می کند که اکنون قصد دارم آن را با شما به اشتراک بگذارم.

مصرف کنندگان آلمانی بین قیمت های سرسام آور: این ترفند به من کمک می کند آرامش خود را حفظ کنم

متأسفانه، من نمی توانم یک راه حل ساده برای همه مشکلات مالی ارائه دهم، این خیلی خوب است، اینطور نیست؟ احتمالاً هیچ نکته پس انداز واحدی وجود ندارد که همه آلمانی ها را از نگرانی های مالی خود رها کند. اما یک ترفند ساده به من کمک می کند، به قوانینم پایبند باشم و بیش از توانم پول خرج نکنم – زیرا این می تواند شما را به ورطه های شیطانی بکشاند.