ترسناک RPG Dredge کاملاً غوطه ور است

زبان ها:آلمانی

در هر صورت: طرفداران بازی‌های مستقل آرام که می‌خواهند وارد عرصه‌های شبح‌آمیز نیز شوند، به جای درستی در Dredge آمده‌اند. برای من اکنون یکی از بهترین بازی‌های جهان لاوکرفت است.

Dredge Deluxe Edition - [Switch]

Dredge Deluxe Edition – [Switch]

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

Dredge: تریلر نینتندو سوییچ

لایروبی آنقدر جوی است که زیر پوست شما می رود

به سرعت مشخص می شود که در این بهشت ​​چیزی اشتباه است. و با این حال Dredge می‌تواند اجازه دهد که وحشت آرام آرام به طور کامل در گیم‌پلی آرام جریان پیدا کند: اگر با یک مینی‌گیم رضایت‌بخش ماهی بگیرید، می‌توانید ماهی جهش یافته لزج آنجا باشد که سینه اش با ذرات ریز بنفش می تپد. تاجر کمی عجیب در شهر پول بیشتری برای چنین صیدهایی به شما می دهد – و یک بار توضیح می دهد که باید حتماً این گوشت ماهی را امتحان کند. بیان در چشمان او نسبتاً ناراحت کننده است.

در دایره المعارف Dredge می توانید به تمام گونه های ماهی که قبلاً صید کرده اید، از جمله ماهی های تند و زننده عجیب و غریب نگاه کنید.  (منبع تصویر: Team17)
در دایره المعارف Dredge می توانید به تمام گونه های ماهی که قبلاً صید کرده اید، از جمله ماهی های تند و زننده عجیب و غریب نگاه کنید. (منبع تصویر: Team17)

پشت گرافیک زیبای Dredge یک نقش آفرینی ترسناک Lovecraft، که آنتن های لغزنده اش به شکلی حساس زیر پوست شما می خزند. با سرعت آهسته سوزاندن، ابتدا یاد می گیرید که از بت های اطراف خود لذت ببرید، کشتی خود را تعمیر کنید و با دورهای بزرگتر منطقه را کاوش کنید. اسرار در هر گوشه ای از جزیره در انتظارند: ماهی های جدید، کشتی های غرق شده قدیمی و در نهایت سنگ های درخشان عجیبکه می خواهید لمس کنید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/03/25 17:09

به طور کلی، Dredge واقعاً من را تحت تأثیر قرار داد. توسعه دهنده Black Salt Games ظرافتی را در گیم پلی بازی نشان داده است که آن را تا انتها راضی کننده و سرگرم کننده نگه می دارد. اما اگر در زمانی دیگر نمی‌خواهید ماهی بگیرید، کاملاً ممکن است روی داستان تمرکز کنید و از ارتقای نهایی کشتی صرفنظر کنید.

Dredge با هم بازی می کند وحشت کیهانی لاوکرافت، که همیشه بی سر و صدا در کتاب های نویسنده ترسناک می خزد و در پایان فراموش نشدنی است. این همان چیزی است که در بازی Dredge احساس می شود: شما کشتی خود را به سمت چیزی بزرگ و وحشتناک هدایت می کنید، حتی اگر نمی توانید آن را ببینید. اگرچه شما هم در ابتدا متوجه آن نشدید. شما باید در بازی بفهمید که آیا کل ماجرا به خوبی به پایان می رسد.

این ماهی فروش در Dredge ماهی جهش یافته را بیشتر دوست دارد.  (منبع تصویر: Team17)
این ماهی فروش در Dredge ماهی جهش یافته را بیشتر دوست دارد. (منبع تصویر: Team17)

Dredge صحنه‌های اکشن پرتاب نمی‌کند، اما برای من احساس می‌شود آرامش بخش و در عین حال ناراحت کننده در: بیشتر و بیشتر با NPC ها و هیولاهای عجیب و غریب روبرو می شوید، بیشتر و بیشتر مجبور می شوید در شب رانندگی کنید – یکی نشانگر وحشت در بالای قطب نما به شما نشان می دهد که کاپیتان شما چقدر ترسیده است. مه بنفش شما را تعقیب می کند، کشتی های ارواح غرش می کنند و اگر بیش از حد به خودتان فشار بیاورید، برای جلوگیری از توهم باید مدتی در بندر بخوابید. لاوکرافت در اینجا نیز سلام می فرستد.

به سمت اولین بندر در Dredge می روید - و درست قبل از شب، اولین نورهای بنفش در افق ظاهر می شوند.  (منبع تصویر: Team17)
به سمت اولین بندر در Dredge می روید – و درست قبل از شب، اولین نورهای بنفش در افق ظاهر می شوند. (منبع تصویر: Team17)

وحشت به آرامی می آید، اما می آید

لایروبی با بندرهای زیبا که توسط وسعت مالیخولیایی اقیانوس احاطه شده اند آغاز می شود. قایق کوچکت را بین جزایر مانور می دهی، اولین ماهی را بگیر و به محض فروش آنها پول جمع کنید. در طول روز شما یک عید تعطیلات را تجربه می کنید، در شب در بندر امن هستید. اما به زودی کنجکاو خواهید شد: باید بتوانید ماهی های دیگری را نیز در تاریکی صید کنید نورهای بنفش زیبا مکان های مرموز را مشخص می کنند. چه چیزی در بیرون در انتظار است؟

مجوز:نرم افزار رایگان

آیا نام Dredge را شنیده اید؟ نه؟ سپس زمان آن فرا می رسد: ما مجاز به آزمایش RPG ترسناک کاملاً جدید هستیم و از فضای تاریک آن و تعادل هیجان انگیز بین وحشت و ماهیگیری آرام کاملاً خوشحالیم.