ترسناکترین اتاق های فرار جهان !-آل اسکیپ

استفاده از زامبی‌ها یا همان مردگان متحرک، ایده فوق العاده‌ای جهت قوت گرفتن وجود وحشت در اتاق فرار شما است، پیشنهاد ما به شما استفاده از چند بازیگر به عنوان قربانی در حال خورده شدن توسط زامبی‌ها و بازیگرانی در نقش زامبی است. این ژانر از بازی طرف‌داران خاص خود را دارد، این افراد عاشق حل معما و دنبال به چالش کشیدن نگاه و توانایی‌های خود هستند. در این بازی شما در خانه‌ای متروکه و قدیمی با قاتلی سریالی رو به رو می‌شوید و این قاتل سریالی قصد دارد شما را با تزریق سم به قتل برساند. پس حتما حواستان را جمع کنید که وقت زیادی برای فرار از دست این قاتل سریالی ندارید.

در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد. اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. اگر اتاق فرارهای تهران را کمی بشناسید خواهید دید که بازی‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام درجه سختی خاص خودش را دارد. برای تفریح در اتاق فرار ترسناک لازم نیست استاد حل پازل های مختلف باشید، اتاق فرار برای همه افراد طراحی شده و برای راحت تر شدن خیالتون هم میتونید قبل از انتخاب اتاق فرار سطح دشواریش رو بررسی کنید. اتاق فرارها براساس مهارت بازیکن ها از ساده تا دشوار طبقه بندی شدند و شما هر چقدر بیشتر تجربه کسب کنید میتونید سطح های بالاتر رو برای بازی و فرار انتخاب کنید.

ترسناکترین اتاق های فرار جهان !-آل اسکیپ

در این مقاله سعی کردیم با اتاق فرارهای ترسناک و نکات مربوط به آن آشنا شویم. اگر قصد رفتن به یکی از این اتاق‌ها را دارید، فکر نکنید اسکیپ روم های کشور ما نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کنند. خوشبختانه این وظیفه در بسیاری از مجموعه‌ها با ایجاد یک محیط کاملاً باورپذیر اجرا شده است. فقط کافی است لیست اتاق های فرار ترسناک را در سایت اسکیپ زوم دنبال نموده و محبوب ترین ها را انتخاب کنید.

گروه مهمانی که بهتر است به اتاق فرار ترسناک‌تان دعوت کنید!

تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید. نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. یکی از ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا که در کالیفرنیا می توانید آن را تجربه کنید، Jack the Ripper می باشد.

در این بازی شما از سربازان جنگ جهانی دوم هستید و با حل کردن معماهای مختلف به دنبال رهایی و آزادی هستید. علاوه بر آزادی از شرایط جنگ، همزمان باید تلاش کنید تا در مقابل آلمان پیروز میدان باشید و به همین دلیل هیجان بسیار زیادی را در آن تجربه می کنید. یکی از مهیج ترین و ترسناک ترین اسکیپ روم ها در آمستردام که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، gamescape می باشد.

نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟

سبک سناریو این اتاق فرار بیشتر شبیه به داستان خاطره انگیر شرلوک هولمز است. اولین موضوعی که در شروع داستان توجه شما و دوستانتان را به خودش جلب می‌کند فضای نوستالژیک با دکوری خاص است که کاملا تهران دهه 1340 را برای شما شبیه سازی می‌کند. این دکور شامل وسایل اتاق، موسیقی محیطی و انواع و اقسام وسایل مرموزی است که حس کنجکاوی هر کسی را تحریک می‌کند و داستان را برای ما عمیق‌تر روایت می‌کند. برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

شما از طریق یک اسکیپ روم ترسناک در قم می توانید ذهن خود را در مواقع دلهره آور و پر استرس به چالش بکشید و از حل معما ها لذت ببرید. اگر شما نیز عاشق اتاق فرار ترسناک در تهران هستید، باید حتما سری به اسکیپ رومیست بزنید. برای پیدا کردن اتاق فرار در تهران، بهتر است به محل زندگی‌تان توجه کنید و یا راه دسترسی به آن را بررسی کنید. اتاق فرار رومیست یکی از بهترین اتاق فرار در شرق تهران است، به همین دلیل در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهرانقرار گرفته است. شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت و خاص را در این فضا به دست آورید و از نتیجه آن بسیار لذت ببرید. برایمعرفی بهترین اتاق فرارهای جنوب تهران، باید سری به شهرری بزنید.

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید.

چطور اتاق فرار مورد نظرمون رو رزرو کنیم؟

لازم به یادآوری است که ایمنی، بالاترین اولویت مدیران مجموعه‌های فرار است. به همین دلیل، درهایی که از آن وارد بازی می‌شوید هرگز واقعاً قفل نشده‌اند. اگر به هر دلیلی مجبور به ترک بازی شوید، هر زمان که خواستید می‌توانید اتاق را ترک کنید. در بسیاری از اتاق‌های ترسناک شما باید روی زمین بخزید یا در مقاطعی از بازی نیاز به دویدن هست. به همین خاطر داشتن کفش‌های راحتی و پوشیدن لباس‌های باز و راحت یک ضرورت محسوب می‌شود.

  • شاید تصور کنید که نوشتن یک سناریو ترسناک که تن و بدن بازیکنان اتاق فرار را به لرزه بیاندازد کار سختی است، اما شما می‌توانید به آسانی با کمک روش‌های زیر، به دریایی از ایده‌های خلاقانه جهت، طراحی وحشتناک‌ترین اتاق فرار دنیا برسید.
  • اتاق فرارهای ترسناک بیشترین مخاطب را دارند ولی در عین حال بازیکنان حرفه ای اتاق فرار بازی های ترسناک را جزو بازیهای خوب و مهارت محور و معمایی نمی دانند.
  • شرکت‌کنندگان این بازی می‌توانند با حل معماهای آن خود را محک بزنند و حسی مانند ترس و هیجان را حین بازی تجربه کنند.
  • در ایران هم اتاق های فرار بسیاری طراحی شده و در حال کار هستند در مراکز استانها و شهر های بزرگ می توانید ازین قبیل اتاق ها را پیدا کنید و خاطره ای سراسر هیجان و ترس را all escape تجربه نمایید .

دات آی آر بزرگترین اسکیپ روم در کشور است که در استان‌های تهران، اهواز، اصفهان و کرج دارای شعبه بوده و بیش از ۲۵ اتاق فرار با سناریوها و ژانرهای فوق العاده جذاب طراحی کرده است. علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید. همانطور که از اسم این اتاق فرار تهران پیداست، وحشت و هیجان بی‌نظیری را به بازیکنان القا می‌کند. طراحی این بازی با سایر اتاق‌های فرار متفاوت بوده و ضربان قلب شما را حسابی بالا و پایین می‌برد. مدت زمان این بازی ۶٠ دقیقه بوده و برای افراد بالای ۱۶ سال مجاز می‌باشد.