تخفیف بزرگ در مالیات WISO

بسیاری منتظر این بودند: WISO Steuer Sparbuch (PC) و WISO Steuer Mac از Buhl (هر دو نسخه 2021) بالاخره اینجا هستند و برای اظهارنامه مالیاتی برای سال 2020 آماده هستند. به طور معمول ما برای آنها کمتر از 40 یورو می پردازیم. امروز با جمعه سیاه اینطور نیست. آمازون به طرز مبتکرانه ای وحشیانه است و قیمت ها را تا 50 درصد کاهش می دهد بدون هیچ گونه حرف و حدیثی – به طرز غیر منطقی ارزان.

در آمازون ما می توانیم در حال حاضر مقدار زیادی صرفه جویی کنیم، زیرا اظهارنامه مالیاتی بعدی قطعا ارزان تر خواهد بود. چرا؟ در حال حاضر تخفیف زیادی برای WISO Steuer 2022 به عنوان بخشی از هفته جمعه سیاه 2022 وجود دارد. آیا باید نگاهی بیندازیم؟

مقاله اصلی:

مالیات WISO در جمعه سیاه: آمازون قیمت ها را 50 درصد کاهش می دهد

بسیار ستودنی: پس از پرداخت، می‌توانیم از WISO Steuer به عنوان یک برنامه در iPad و تبلت نیز استفاده کنیم و استفاده مستقل از پلتفرم در مرورگر نیز امکان پذیر است. خوب است بدانید: مجوز به شما امکان می دهد در مجموع 5 اظهارنامه مالیاتی ارسال کنید، بنابراین باید از خانواده به خوبی مراقبت شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با موفقیت WISO Steuer، اظهارنامه مالیاتی خودکار 2020، اتصال Elster یک امر مسلم است. کنترل خودکار چگونه کار می کند؟ داده ها به سادگی از سال قبل به صورت هوشمند منتقل می شوند، رسیدها از اداره مالیات بازیابی می شوند و اظهارنامه به سادگی بدون کاغذ به اداره مالیات ارسال می شود. همچنین ممکن است: انتقال پست های مربوط به مالیات از حساب های بانکی خودتان.

بنابراین ما فقط 19.99 یورو برای تمام نسخه های PC و Mac پرداخت می کنیم – به عنوان نسخه جعبه با سی دی، به عنوان نسخه دانلود با کد فعال سازی از طریق ایمیل یا در نسخه وب. این به ما امکان می دهد حتی قبل از ارسال اظهارنامه مالیاتی به اداره مالیات پس انداز کنیم. فراموش نکنید، قیمت ها تا 27 نوامبر 2020، نیمه شب معتبر هستند.

مالیات WISO با 50 درصد تخفیف در آمازون

مالیات WISO به چه درد می خورد؟

به روز رسانی از 18 نوامبر 2022: اظهارنامه مالیاتی سال 2021 به دلیل تمدید مهلت مربوط به کرونا، لازم نیست حداکثر تا 31 اکتبر 2022 ارائه شود. این بدان معنی است که ضرب الاجل به آرامی اما مطمئنا نزدیک می شود. مانند همیشه، راه حل های از برای تهیه اظهارنامه مالیاتی مفید است مالیات WISO. آخرین نسخه (2022) برای سال مالیاتی 2021 در هفته جمعه سیاه 2022 با پول کمی از آمازون در دسترس است:

  • کتاب پس انداز مالیاتی WISO 2022 (برای سال مالیاتی 2021، رایانه شخصی) فقط 19.99 یورو به جای 25.99 یورو (مشاهده در آمازون)
  • WISO Control Mac 2022 (برای سال مالیاتی 2021، مک) فقط 19.99 یورو به جای 25.99 یورو (مشاهده در آمازون)
  • مالیات WISO از سال 2022 شروع می شود (برای سال مالیاتی 2021، ویندوز) فقط 13.99 یورو به جای 16.99 یورو (مشاهده در آمازون)
بازیابی مالیات با مالیات WISO: در اینجا چگونه است

نحوه کار با بازیابی اطلاعات از اداره مالیات به این صورت است:

نکته ما: دانلود یا نسخه وب را دریافت کنید. این کار باعث می‌شود که شما مجبور نباشید جعبه را ارسال کنید و می‌توانید بلافاصله شروع به کار کنید. علاوه بر این، شما همیشه از طریق حساب آمازون به آن دسترسی دارید و هرگز نمی توانید آن را “به اشتباه” قرار دهید – هوشمندانه و راحت.