تخفیفان دوباره راه خود را می روند

Aldi Nord و Aldi Süd: تقسیم بندی تخفیف تقریبا یک کلاسیک آلمانی است. با این حال، در سال‌های اخیر، شرکت‌ها نزدیک‌تر و نزدیک‌تر شده‌اند – تا کنون. در سال جدید دو آلدی دوباره از یکدیگر دور می شوند و در ابتدای سال اولویت های متفاوتی را تعیین می کنند. پشت این بحث در مورد واکنش درست به موج گرانی وجود دارد.

با این حال، رویکرد این دو تخفیف چندان واضح نیست: آلدی نورد مایل است در یک کمپین اضافی به ویژه جوانان را مورد خطاب قرار دهد – همچنین با اشاره به “Veganuary.” و Aldi Süd همچنین می‌خواهد بیشتر روی قیمت تمرکز کند. پس از محل کمپین ژانویه. بنابراین غیرممکن نیست که Aldi Nord و Aldi Süd دوباره در آینده با هم تبلیغ کنند.



منبع

الدی را چقدر می شناسید؟

تبلیغات مشترک دوباره در آینده؟

در پس تبلیغات متفاوت، اختلاف نظر در مورد بهترین واکنش به موج گران قیمت وجود دارد. در طبقه اجرایی Aldi Nord، آنها به وضوح می خواهند قول کلاسیک Aldi را در پیش زمینه قرار دهند، یعنی: یک ارزش قوی برای پول. در Aldi Süd به نظر می رسد که تمرکز بر موضوعات محبوبی مانند ارگانیک و پایداری خواستن قرار دادن

تخفیفان سال جدید را با آنها آغاز می کنند کمپین های تبلیغاتی جداگانه. Aldi Nord همه چیز در مورد قیمت است. شعار کمپین جدید «می توانی با آلدی بپردازی». به گفته جیانفرانکو برونتی، مدیر بازاریابی، کمپین جدید و مستقل باید روشن کند که “مشتریان ما همچنان می توانند به کیفیت با بهترین قیمت ممکن در سال 2023 تکیه کنند.” این کمپین باید از تلویزیون نیز اجرا شود (منبع: ولت).

در آلدی، آلمان هنوز تقسیم شده است. با این حال، مرز بین شرق و غرب نیست، بلکه بین شمال و جنوب است. این دو تخفیف‌دهنده جمهوری فدرال را بین خود تقسیم کرده‌اند. با این حال، این تقسیم بندی در سال های اخیر از بین رفته است: اول، مارک های خود استاندارد شدند، و اخیراً این دو تخفیف حتی با هم تبلیغ کردند. با این حال، در سال 2023، فاصله بین Aldi Nord و Aldi Süd دوباره افزایش خواهد یافت.

Aldi Nord و Aldi Süd به تبلیغات مشترک پایان می دهند

در Aldi Süd کاملاً متفاوت است. تمرکز در اینجا بر روی به اصطلاح “Veganuary” است، که هدف آن تشویق مشتریان به اجتناب از محصولات حیوانی برای یک ماه کامل در ژانویه است. شعار کمپین آلدی سود: “تغذیه آگاهانه – فقط بدون هیاهو.” این کمپین به مدت شش هفته از جمله در رادیو و سینما اجرا می شود.