Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
تبلیغات در نتفلیکس - و سپس شما حتی تمام سریال ها را دریافت نمی کنید - مجله تکنولوژی فودزیلا

تبلیغات در نتفلیکس – و سپس شما حتی تمام سریال ها را دریافت نمی کنید

نتفلیکس از نظر تئوری زمان بیشتری برای انجام این کار دارد. با این حال، مسئولین در حال حاضر نمی توانند تضمین کنند که هر چیزی که مشترکین در حال حاضر در نتفلیکس می بینند، به نسخه جدید و مقرون به صرفه نیز تبدیل شود. اگر یک استودیو مانع از این کار شود، نتفلیکس چاره ای ندارد.

نتفلیکس در حال مبارزه است و به دنبال راهی برای خروج از بحران است: از ابتدای سال 2022، تعداد مشتریان برای اولین بار در تاریخ کهنه کار استریم کاهش یافته است و در حال حاضر در پایین ترین سطح خود قرار دارد. به منظور ادامه ریختن پول به خزانه – و به طور سطحی پیشنهاد ارزان قیمت آماده بودن – آزادی تبلیغات در نتفلیکس به زودی به پایان خواهد رسید.

جایگزین های جریان ارزان تری نسبت به Netflix وجود دارد، در اینجا یک مقایسه بزرگ وجود دارد:

رئیس نتفلیکس مطمئن است: اشتراک تبلیغاتی یک نسخه باریک خواهد بود

حداقل برای مشترکینی که ترجیح می دهند وقفه های تجاری را به جای پرداخت هزینه های ماهانه بالا تحمل کنند. با این حال، همانطور که تد ساراندوس، رئیس همکار نتفلیکس اکنون تأیید کرده است، اشتراک تبلیغاتی ارزان دیرتر از حد انتظار انجام می شود. تا کنون، صنعت فرض کرده است که شروع آن هنوز برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. در عوض، مرحله جدید فقط از سال 2023 در دسترس است بودن.

برای مشتریان، یک شکست بزرگ نیز وجود دارد: زیرا نتفلیکس احتمالاً این کار را خواهد کرد نمی تواند تمام محتوا را از سطوح قیمت “عادی” در نسخه تبلیغاتی ارائه دهد. گفته می شود مجوزهای فعلی با استودیوهای فیلمسازی مقصر این موضوع هستند.

نتفلیکس برای پایین نگه داشتن قیمت ماهانه یک مدل اشتراک با بودجه تبلیغاتی را معرفی می کند. اما نتفلیکس ارزان دیر شده است. علاوه بر این، اکنون به نظر می‌رسد که مشترکین تبلیغاتی احتمالاً باید بدون چند نکته واقعی کار کنند.

نتفلیکس

تبلیغات در نتفلیکس: اشتراک ارزان از سال 2023 شروع می شود

بعید است که این مشکلات برای علاقه مندان به مدل اشتراک به خوبی پیش بیاید. به گفته ساراندوس، ارائه «محتوای بیشتر» از آنچه قبلاً تنظیم شده بود، امکان پذیر خواهد بود، «اما مطمئناً نه همه». بنابراین، از نظر انتخاب، نتفلیکس مجبور به انجام این کار است تنزل مدل اشتراک به نتفلیکس درجه دو.



منبع

نت‌فلیکس می‌تواند با تولیدات خود، مانند Stranger Things، آنچه را که می‌خواهید انجام دهد. آنها را می توان یک شبه با یک اشتراک تبلیغاتی نشان داد. با تولیدات شخص ثالث متفاوت به نظر می رسد: سریال های موفق فعلی مانند شما (برادران وارنر)، ماتریوشکا (جهانی) یا کبرا کای (سونی)، که استودیوهای آن باید با عرضه در مدل پشتیبانی شده از تبلیغات موافقت کنند. اما کلاسیک ها هم دوست دارند بریکینگ بد در آستانه هستند (منبع: Engadget).