تاریخ شروع بالاخره مشخص شد

در سال جدید، شهروندان باید با بسیاری از تغییرات سازگار شوند:

هسن در حال برنامه ریزی جایگزین ارزان تری برای بلیط آلمان است

کالای اصلی:

چند روز پیش وزیر حمل و نقل فدرال ویسینگ به صراحت اعلام کرد که بلیط 49 یورویی حداکثر تا اول ماه مه معرفی خواهد شد. سیاستمدار FDP گفت: «برای من روشن است، نه دیرتر از اول ماه مه. اما حتی این تاریخ دیرهنگام – سیگنال شروع Deutschlandticket در واقع قرار بود در ابتدای سال داده شود – به نظر می رسد دیگر قابل تحمل نیست.

بلیط 49 یورویی: تاریخ شروع در ماه می متزلزل است

هنوز مشخص نیست که Deutschlandticket چه زمانی آغاز می شود. با این حال، واضح است که قیمت 49 یورو احتمالا برای بسیاری از افراد آسیب دیده اجتماعی بسیار بالا است. بنابراین هسن در حال برنامه‌ریزی جایگزین ارزان‌تری است که در سراسر ایالت اعمال خواهد شد و فقط 31 یورو در ماه هزینه خواهد داشت. معرفی باید به موازات بلیط 49 یورویی – هر زمان که ممکن باشد – انجام شود.



منبع این مقاله مشکلات بین وزیر حمل و نقل فدرال و ایالت های فدرال را تضمین می کند. ایالت های فدرال برای یک سال آرزوی بلیط 49 یورویی را دارند همچنین به صورت کاغذی ارائه شده تا افراد مسن را قادر به خرید کند. که ویزینگ تا کنون به شدت آن را رد کرده است. همچنین هنوز سؤالات بی پاسخی در مورد قوانین برداشت یا تأمین مالی پلت فرم داده برنامه ریزی شده وجود دارد.

وزیر حمل و نقل بادن-وورتمبرگ، وینفرید هرمان (سبزها) به همان اندازه با ویسینگ تند بود. یکی از آنها “متعجب است که وزیر حمل و نقل فدرال هیچ پیشرفتی در زمینه آماده سازی ندارد.”

بلیت 49 یورویی از اول اردیبهشت معرفی می شود. سیاستمداران در این مورد توافق کرده اند. در مورد موضوع مهم بلیط های کار نیز اخباری منتشر شده است.

به روز شده در 2023/01/27: دولت های فدرال و ایالتی به توافق رسیده اند. بر این اساس، Deutschlandticket قرار است از اول ماه مه معرفی شود. در مورد بلیط کار نیز توافق وجود دارد. کارفرمایان می توانند بلیط 49 یورویی را با قیمت کمتری به کارمندان خود ارائه دهند. تخفیف باید حداقل 25 درصد باشد. همچنین مشخص نیست که بلیط در ابتدا چقدر دیجیتالی باشد. وزیر حمل و نقل فدرال ویسینگ یک بلیط منحصرا دیجیتالی می خواهد، انجمن های حمل و نقل مخالف آن هستند (منبع: T-Online).
حداقل این همان چیزی است که سناتور تحرک برمن، مایک شفر، معتقد است. را راه اندازی اول ماه مه در خطر است، به سیاستمدار سبزها هشدار داد (منبع: Süddeutsche Zeitung). دلیل مذاکرات کند. مقصر از نظر شفر: وزیر حمل و نقل فدرال ویسینگ. شروع بر اساس برنامه فقط با وزیر فدرال ممکن است که “اجرای آن را مسدود نکند.”