هرکسی که یک ماشین برقی میخرد، معمولاً باید جیب خود را عمیق کند. تا اینجا قانون کلی این بوده است: خرید استرومر از موتورهای احتراقی گران تر است. BMW نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما خودروهای برقی باواریا نباید همه با قیمت های منحصر به فرد عرضه شوند.
پیام روشن رئیس BMW: خودروهای برقی مقرون به صرفه آینده هستند
از یک طرف، این یک اعلامیه برای مرسدس است، زیرا رقیب دقیقاً در تلاش است تا این کار را انجام دهد. سه چهارم سرمایهگذاریها باید در آینده به بخش قیمتهای بالا در شرکت مستقر در اشتوتگارت سرازیر شود. از سوی دیگر، BMW نیز باید از آن برای جذب مشتری استفاده کند امید جدید برای خودروهای برقی مقرون به صرفه انجام دادن. اول، این رویاها به زنجیره های عرضه در حال فروپاشی ناشی از همه گیری کرونا پایان می دهد، پس از آن بسیاری از تولید کنندگان مدل های گران قیمت تر را ترجیح می دهند. تورم در حال حاضر باعث افزایش قیمت ها شده است.
یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
مینی ماشین الکتریکی Aceman را با حالت پوکمون ارائه می کند
بعد از i3 چه می آید؟
اینکه BMW دقیقاً چگونه میخواهد به بخش پایینتر بازار خدمت کند – و از چه زمانی – هنوز باز است. همتای خودروی کوچک i3 که با نام دیگری ظاهر می شود و قیمت های مشابه بالای 30000 یورو قابل تصور است. نام i3 قبلاً در جای دیگری اختصاص داده شده است. دقیقاً به همین ترتیب، برند بیامو Mini نیز میتواند با قدرت بیشتری به بخش ارزانتر بازار خدمت کند و در نتیجه برنامه مدیرعامل Zipse را محقق کند.
منبع
در BMW، Mini در آینده با خودروهای الکترونیکی به مشتریان جوانتر خدمات میدهد:
علاوه بر این، باواریاییها تاکنون دلیل چندانی برای اشاره به چنین پیشرفتی ارائه نکردهاند: تنها مدلی که با برچسب خودروی برقی سطح پایه مطابقت داشت، i3 بود – در عین حال اولین خودروی کاملاً الکتریکی از BMW. با این حال، تولید قبلاً در تابستان متوقف شده بود و از آن زمان تاکنون یک استرومر ارزان در کارنامه وجود نداشته است.
ارزانترین خودروی الکتریکی از برند BMW در حال حاضر کراس اوور iX1 با قیمت 55000 یورو است. پایین تر از بازار نیست.
اینها صداهای غیرعادی از بایرن هستند: BMW، همراه با مرسدس که مظهر سازندگان برتر آلمانی است، تنها نمی خواهند مسیر پریمیوم را با خودروهای الکتریکی برانند. “ما خواهیم کرد بخش پایین بازار را ترک نکنید. الیور زیپس، رئیس BMW در یکی از رویدادهای بوش در برلین گفت: حتی اگر خود را یک تولیدکننده ممتاز میبینید، خداحافظی با بخش پایینتر بازار اشتباه است – این هسته اصلی تجارت در آینده خواهد بود. ).