به همین راحتی می توان بررسی کرد که آیا تلفن همراه شما هنوز سالم است یا خیر

گوشی های هوشمند سامسونگ بسیار قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند. اما همیشه ممکن است این اتفاق بیفتد که مشکلاتی وجود داشته باشد. قبل از تماس با پشتیبانی سامسونگ، می توانید خود را تشخیص دهید. برای این منظور عملکردی در گوشی هوشمند تعبیه شده است.

سامسونگ الکترونیکس

تلفن های همراه سامسونگ با عملکرد عیب یاب

در مورد Samsung Galaxy A52s، می توانید در مجموع 23 امتیاز بررسی شده است. به عنوان مثال، باتری، کارت SD، سنسورهای مختلف، صفحه نمایش لمسی، حسگر اثر انگشت و موارد دیگر از جمله این موارد هستند. اگر در آنجا مشکلی پیدا کردید، می توانید با یک مشکوک خاص با پشتیبانی سامسونگ یا تعمیرگاه دیگری تماس بگیرید. به این ترتیب شما دقیقاً می دانید چه چیزی خراب است و مجبور نیستید برای چیزی که اصلاً خراب نشده است هزینه کنید.

اگر تلفن همراه سامسونگ شما کمی کند به نظر می رسد، می توانید گوشی هوشمند را سریعتر نیز بسازید. یک ترفند کوچک برای این کار وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انیمیشن ها را خاموش کنید. گوشی سامسونگ شما در حال حاضر مانند یک دستگاه کاملا متفاوت احساس می شود.



منبع

گوشی هوشمند یکی از مهم ترین دستگاه های زندگی روزمره ماست. شخصی ترین چیزها مانند عکس ها و خیلی چیزهای دیگر روی آن ذخیره می شود. اگر اتفاقی برایش بیفتد، فریاد زدن عالی است. بنابراین، باید مطمئن شوید که با گوشی هوشمند خود به درستی رفتار می کنید. اما همه چیز می تواند به همین راحتی اشتباه شود. اگر چیزی آنطور که باید کار نمی کند، می توانید از یک عملکرد تشخیصی استفاده کنید که در هر گوشی هوشمند سامسونگ یکپارچه شده است. بنابراین می توانید متوجه شوید که چه مشکلی در گوشی هوشمند وجود دارد.

می‌توانید تغییرات دیگری در اندروید 13 و One UI 5.0 را در این ویدیو ببینید:

گوشی سامسونگ را سریعتر کنید

می‌توانید عملکرد عیب‌یابی را در «تنظیمات» در «تعمیر و نگهداری باتری و دستگاه» و سپس در پایین در قسمت «تشخیص» پیدا کنید. اگر این نقطه را باز کنید، می توانید موارد مختلفی را بررسی کنید:

با عملکرد تشخیص می توانید موارد مختلفی را در تلفن همراه سامسونگ خود بررسی کنید. (منبع تصویر: GIGA)