به همین دلیل صاحبان کنسول های خود را برمیگردانند

آیا می خواهید از PS4 خود بهره بیشتری ببرید؟ سپس به این نکات توجه کنید:

بسیاری از شما با این موضوع آشنایی دارید، یک کنسول می‌خرید، آن را از بسته بندی خارج می‌کنید و آن را در مکان تعیین‌شده تنظیم می‌کنید یا می‌گذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین بازی بعدی بپرید. به ندرت کنسول خود را برگردانید و به زمین نگاه کنید – اما با پلی استیشن 4 باید این کار را انجام دهید، زیرا ممکن است شما هم مدل کنسول با پایه های مخصوص در خانه بایست

پلی استیشن 4: کنسول اکنون وارونه شده است

به اصطلاح Easter Eggs بارها و بارها در فیلم ها و بازی های ویدیویی ظاهر می شوند. اینها بیشتر جزئیات کوچک هستند. Small همچنین کلمه کلیدی مناسبی برای پلی استیشن 4 است، زیرا سونی نیز چیزی کوچک را در کنسول پنهان کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کنسول خود را برگردانید تا آن را ببینید.

پلی استیشن 4

پلی استیشن 4: آن پاهای کوچک زیبا هستند

توپ توسط کاربر توییتر Liquodar شروع شد که کشف کرد که پاهای پلی استیشن 4 او از نمادهای نمادین مثلث، مربع، دایره و X تشکیل شده است.. ظاهراً این مدل باریک است، اما مدل‌های دیگر، مانند PS4 Pro، اغلب این جزئیات پنهان را دارند.

با شما هم همینطوره؟ اگر بله، شما صاحب کدام مدل هستید؟ آیا قبلاً سایر ویژگی های خاص کنسول ها یا دستگاه های خود را کشف کرده اید؟ در نظرات فیسبوک به ما بگویید.



منبع

در حالی که بسیاری از بازیکنان در مورد کشف جدید هیجان زده هستند، برخی از طرفداران ادعا می کنند که سال ها پیش متوجه این جزئیات شده اند.

اما پلی استیشن 4 تنها کنسولی نیست که آیکون ها را پنهان می کند. شخصیت های نمادین نیز بر روی عینک VR پنهان شده اند و آنها را می توان در لوازم جانبی پلی استیشن 5 نیز یافت – نمادهای دکمه کوچک روی کنترلر و همچنین روی هدست و دوربین ظاهر می شوند.