در این ویدیو، Glasscock دقیقاً به شما نشان می دهد که باید به چه مواردی توجه کنید:

PS5: کدام کنترلرهای DualSense قبلاً بهبود یافته اند؟

همانطور که جان گلاسکاک یوتیوبر در ویدئویی فاش می‌کند، مدل جدید کمتر مستعد افتادن چوب‌ها و ماشه‌های فرسوده است. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید مدل های مربوطه را به راحتی تشخیص دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کنترلر خود را برگردانید و به شماره سریال نگاهی بیندازید. هر دو مدل های قدیمی شماره 1 را دارند در نهایت هر دو بهبود یافته، به جای آن حرف A را خواهید یافت در این نقطه

اگر قبلاً در زمستان پلی استیشن 5 تهیه کرده اید، یک نسخه قدیمی از این کنترلر خواهید داشت. بهبود کنترلرها حداکثر با معرفی رنگ های جدید مانند مشکی نیمه شب و قرمز کیهانی آغاز شد. در اینجا باید حتماً مراقب شماره سریال باشید.

کنترلر بی سیم DualSense Nova Pink [PlayStation 5]

کنترلر DualSense پلی استیشن 5 نوآوری های متعددی را در مقایسه با پلی استیشن 4 ارائه می دهد. مهمتر از همه، محرک های تطبیقی ​​تجربه بازی را شدیدتر می کنند. با این حال، پس از حدود یک سال، طرفداران از قبل اولین مشکلات را گزارش کردند. به عنوان مثال، میله های آنالوگ باید شروع به حرکت کنند و ماشه ها باید فرسوده شوند. این همان چیزی بود که سونی روی آن کار کرد. به همین دلیل دو مدل از کنترلر DualSense در گردش بود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.