به همین دلیل است که این نسخه PS4 Farming Simulator 511.29 یورو قیمت دارد

زندگی روزمره یک کشاورز چیزی جز آسان نیست – این در تریلر راه اندازی LWS 22 نیز منعکس شده است:

تعدادی نظرات در تاپیک وجود دارد که قیمت خرید وحشتناک را به سخره می گیرند:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/11/2023 ساعت 5:19 بعد از ظهر

خطای زحل: قیمت ماه دقیقاً همین است

“تورم خونین” – Trick00x

زبان ها:انگلیسی آلمانی

هرکسی میتونه اشتباه کنه:

اما چرا چنین عدد نادرستی روی یادداشت قرار می گیرد؟ کاربر دیگری به نام «NormalCup7946» مشکوک است. او توجه کرد که قیمت 511.29 یورو دقیقاً معادل 1000 مارک آلمان است و بنابراین دیگر آنقدر کج نیست. کاملاً ممکن است که سیستم نگهدارنده قیمت در زحل قبلاً قبل از تغییر ارز استفاده می شد و این مقدار فقط پس از معرفی یورو تعدیل شده بود.



منبع

شبیه سازها یک سبک واقعی طولانی مدت در آلمان هستند. شبیه‌ساز کشاورزی تقریباً همیشه در صدر جدول پرفروش‌های آمازون قرار دارد – نسخه فعلی علاوه بر رایانه شخصی برای سری‌های Xbox، PS5 و PS4 نیز موجود است. هزینه بسته به پلت فرم: بین 20-30 یورو (به آمازون مراجعه کنید).

“چه کسی وارد یک فروشگاه لوازم الکترونیکی می شود و Farming Simulator را با قیمت بیش از 500 دلار خریداری می کند؟” – Freedman1337

Farming Simulator 22 – [Playstation 4]

اگر به نسخه PS4 بازی Farming Simulator 22 علاقه مند هستید، باید حدود 29.99 یورو روی میز قرار دهید – این همان مبلغی است که یک نسخه از بازی در آمازون هزینه دارد. از طرف دیگر، اگر به زحل بروید، ممکن است مجبور شوید برای پول بیشتری در آنجا برنامه ریزی کنید. 511.29 یورو روی برچسب قیمت وجود داشت. آیا این یک خطا است؟ یکی از خودی ها توضیح می دهد که این قیمت وحشتناک چیست.

شبیه ساز کشاورزی 22

Saturn 511.29 یورو برای Farming Simulator 22 در PS4 می خواهد

“چه معامله ای” – اوباش کلوب

مفسر Affenpocke در پاسخ خود توضیح می دهد که قیمت دیوانه کننده چیست. به نظر او این چنین است یک مکان نگهدار که اگر قیمتی در سیستم ذخیره نشود، همیشه به برچسب قیمت ختم می شود.