به همین دلیل است که او هنوز با بیکینی استریم می کند

Amouranth در سال های اخیر آن را آسان نداشته است. طبق گفته های خود او بود شوهرش مجبور به پخش جریانی شد و تحت فشار روحی و روانی او قرار می گیرد. اما چند ماه پیش، استریمر توییچ ریپ‌کورد را کشید و به دنیا نشان داد که شوهرش چگونه با او رفتار می‌کند و خود را از چنگال‌های او رها می‌کند (منبع: spieletipps).

از زمان جدا شدن از شوهرش، زندگی آمورانت کاملاً تغییر کرده است – اما ظاهراً محتوای او تغییر نکرده است. حداقل برخی از بینندگان او این را محکوم می کنند و او را به دروغگویی به او متهم می کنند. با این حال، اکنون آمورانت در حال ترکیدن است و او در توییتر توضیح می دهد که چرا محتوای فعلی او هنوز عمدتاً بزرگسالان است.

Amouranth یقه می شکند: با منتقدان در توییتر محاسبه می کند

حدود 30 کارمند برای Amouranth کار می کنند – و طبق اظهارات خودشان فقط یکی تصمیم گرفت کارش را رها کند و یک مورد کاملا جدید پیدا کنید. تمامی کارکنان دیگر در شرکت های آمورانت به کار خود ادامه خواهند داد.

نحوه توسعه محتوای Amouranth در آینده هنوز مشخص نیست. با این حال، او می‌گوید که «پروژه‌های سرگرم‌کننده زیادی در راه است».

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

«این خودخواهانه و غیرمسئولانه خواهد بود که محتوایم را فوراً وارونه کنم. من به کارکنانم که درگیر محتوای شهوانی هستند 60 روز اخطار داده‌ام و به آنها اطلاع داده‌ام که می‌توانند شغل دیگری پیدا کنند اما موقعیت آنها به مدت 2 ماه تضمین می‌شود.”

Amouranth تقریباً همه کارمندان را نگه می دارد

زبان ها:انگلیسی آلمانی

اما آیا محتوای توییچ Amouranth پس از این رسوایی تغییر کرده است؟ به نظر نمی رسد بزرگترین منتقدان شما به این موضوع نگاه کنند. آنها فکر می کنند که آمورانت هنوز در همان مسیر است و به طرفداران آنها دروغ گفته است. معمولاً چنین اتهاماتی از پخش کننده خارج می شود، اما اکنون او در توییتر صحبت کرده و توضیح داده است که چرا فکر می کند چنین است. کاملا غیر مسئولانه می شد محتوای آنها را از یک روز به روز دیگر تغییر داد: