به زودی دیگر نیازی به مدل Pro برای این کار نخواهید داشت

اما این متخصص در مورد آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس نیز صحبت کرد و تعدادی از عملکردها و ویژگی های مورد انتظار را تأیید کرد. از جمله دوربین پریسکوپ جدید با زوم اپتیکال گسترده، تراشه A17 با فناوری 3 نانومتری، 8 گیگابایت رم، USB-C و قاب تیتانیومی به جای فولاد ضد زنگ. به همین ترتیب، دکمه‌های صدا و پاور مجازی با بازخورد لمسی دیگر خیالی نیستند.

Pu همچنین درگاه USB-C و تراشه A16 را برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس تایید می کند. هر دو ویژگی که قبلاً در بازار شایعات شناور بودند. خط پایانی: آیفون 15 و آیفون 15 پلاس بسیار جذاب‌تر خواهند بود و نسبت به دو مدل قبلی خود بسیار بهتر در میان مشتریان قرار خواهند گرفت.

دوربین 48 مگاپیکسلی تاکنون برای مدل های پرو اپل رزرو شده است:

جف پو، کارشناس صنعت از تحقیقات فناوری هایتونگ بین المللی، این خبر خوب را به ارمغان می آورد. این یافته ها و سایر یافته ها بر اساس حلقه های تامین کننده اپل است. در نتیجه، اپل در حال برنامه ریزی است ارتقاء عظیم دوربین در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس (منبع: 9to5Mac).

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دوربین 48 مگاپیکسلی دارند

و سپس پو نیز فوراً به او می گوید تاریخ عرضه آیفون 15 اپل. به گفته وی، این مدل‌ها باید از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳ در فروشگاه‌های اپل عرضه شوند. چیزی که کمی تعجب آور خواهد بود، بالاخره یک شنبه به جای جمعه کلاسیک. Ergo: به نظر ما، کارشناس در مورد انتصاب اشتباه می کند، حتی اگر فقط عادلانه باشد. احتمال 22 سپتامبر بیشتر است.



منبع آیفون 15 چیزی شبیه به این خواهد بود:

مدل های پرو اپل به جای فولاد ضد زنگ از تیتانیوم ساخته شده اند

دو مدل استاندارد ارزان قیمت آیفون 15 آینده، در پاییز ارتقای بسیار خوبی از اپل دریافت خواهند کرد. نه تنها «جزیره پویا» آیفون 14 پرو (Max) بالاخره تصویب شد، سنسور دوربین با 48 مگاپیکسل دیگر یک ویژگی انحصاری و گران قیمت Pro نیست.

سیب

آنچه می توانیم از اپل در سال 2023 انتظار داشته باشیم:

تریلر آیفون 14 پرو-اپل

برخلاف سخت افزار تقریباً بدون تغییر آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در مقایسه با آیفون 13، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس واقعاً باید در سال 2023 وارد بازار شوند. هر دو نوع اکنون یکی را دریافت می کنند سنسور دوربین ۳ سطحی با لنز ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض – قبلا یکی از ویژگی های دو مدل Pro بود. با این حال، چیزی که هنوز وجود ندارد، لنز تله فوتو با زوم اپتیکال و اسکنر LiDAR است. هر کسی که همه اینها را بخواهد باید در آینده به نسخه های گران قیمت Pro متوسل شود.