طبق گزارش رسمی تغییرات AVM، از جمله موارد دیگر، باید با آن مقابله کرد اتصالات HTTPS رمزگذاری شده مراقبت می شود، که گاهی اوقات منجر به مشکلاتی در هنگام استفاده از VPN می شود. علاوه بر این، قابلیت همکاری با فناوری GPON، که اغلب در Fiber-to-the-Home Deutsche Telekom استفاده می شود، بهبود یافته است. مشخصات دسترسی برای اتصالات فیبر نوری نیز در اینجا با پشتیبانی Easy Support بهبود یافته است.

را نصب سیستم عامل Fritz OS 7.30 مستقیماً از طریق رابط کاربری اتفاق می افتد. این یک به روز رسانی نهایی است و نسخه آزمایشگاهی نیست.

سازنده روتر AVM یک به روز رسانی نرم افزاری را برای یکی از جعبه های فیبر فریتز خود منتشر کرده است. دارندگان باید همیشه به‌روزرسانی را نصب کنند، حتی اگر فقط یک به‌روزرسانی کوچک باشد. از FritzOS 7.29 به 7.30 می رسد.

جعبه فریتز

Fritzbox 5530 Fiber: به روز رسانی جدید در دسترس است

صاحب یکی فیبر نوری Fritzbox 5530 در حال دریافت به روز رسانی تعمیر و نگهداری برای روترهای خود هستند. نرم افزار قبلی FritzOS 7.29 با FritzOS 7.30 جایگزین خواهد شد. لیست تغییرات قابل مدیریت است، اما هنوز ارزش نصب را دارد. برخی بهبودهای جزئی وجود دارد، اما هیچ ویژگی جدیدی انتظار نمی رود.

نکات و ترفندهایی برای جعبه های فریتز در ویدیو:

Fritzbox 5530 Fiber به قیمت 179.99 یورو

با Fritzbox 5530 Fiber، مشتریان همچنین می توانند تماس بگیرند بهینه سازی برای IPTV منتظر استفاده زیاد در بالادست باشید. پروفایل های دسترسی جدید برای دسترسی به اینترنت از طریق WAN در ایتالیا در دسترس هستند و به پروفایل هایی با پشتیبانی IPTV برای Delta در هلند دسترسی دارید (منبع: AVM).