به روز رسانی جدید عملکرد بهتری را ارائه می دهد

صرف نظر از این موضوع، سازنده کارت گرافیک Nvidia نیز موارد اولیه را داشت مشکلات درایور با آخرین آپدیت، که منجر به عملکرد ضعیف تر و کاهش نرخ فریم نیز شد. سپس Nvidia در سپتامبر 2022 این مشکلات را برطرف کرد.

“برخی بازی ها و برنامه ها ممکن است در ویندوز 11 نسخه 22H2 عملکرد کند یا لکنت داشته باشند.” بنابراین هشدار مایکروسافتزمانی که آپدیت برای اولین بار منتشر شد. «بازی‌ها و برنامه‌های تحت تأثیر سهواً ویژگی‌های اشکال‌زدایی عملکرد GPU را فعال می‌کنند که برای استفاده مصرف‌کننده در نظر گرفته نشده است».

مجوز:نسخه کامل

ویندوز 11: به روز رسانی مشکلات عملکرد را از بین می برد

نسخه:بتا

آپدیت 22H2 برای ویندوز 11 مدتی است که در دسترس است، اما تاکنون همه کاربران موفق به نصب آن نشده اند. از آنجایی که در برخی از بازی ها افت عملکرد وجود داشت، تا حدی متوقف شد. اکنون مایکروسافت خبرهای خوبی را منتشر کرده است: این آپدیت اکنون برای تمامی کاربران ویندوز 11 در دسترس است. وقتی بازی‌های خاصی روی سیستم نصب می‌شوند، دیگر متوقف نمی‌شود.

در ماه نوامبر، مایکروسافت همچنین اعلام کرد که برخی از ویژگی‌های مجازی‌سازی ویندوز 11 بر عملکرد بازی ها تأثیر منفی می گذارد توانا بودن. این سختی ها هنوز تمام نشده است. مایکروسافت توصیه می کند که به طور موقت ویژگی ها را غیرفعال کنید تا عملکرد بیشتری در بازی داشته باشید.

نکات و ترفندهای ویندوز 11 در ویدیو:

ویندوز 11: همچنین برای Spotlight و OneDrive به روز رسانی کنید

مایکروسافت اکنون به کاربران ویندوز 11 به روز رسانی جدیدی ارائه می دهد که برخی از مشکلات عملکرد بازی را برطرف می کند. پیش از این، به‌روزرسانی عمداً در برخی موارد متوقف شده بود تا سیستم‌ها پس از وارد کردن بدتر نشوند.