Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
به روز رسانی بزرگ نرم افزار 150 ویژگی جدید را به ارمغان می آورد - مجله تکنولوژی فودزیلا

به روز رسانی بزرگ نرم افزار 150 ویژگی جدید را به ارمغان می آورد

با نرم افزار جدید نسخه 7.50 از FritzOS طبق گفته سازنده AVM، خانه دیجیتال “سریعتر و هوشمندتر” خواهد بود. توزیع برای Fritzbox 7590 به تازگی آغاز شده است، بسیاری از مدل های دیگر در آینده نزدیک دنبال می شوند. AVM اعلام نکرده است که چه محصولی FritzOS 7.50 را دریافت خواهد کرد. به روز رسانی قرار است به تدریج توزیع شود.

FritzOS 7.50 را برای خانه هوشمند ارائه می دهد گزینه های جدید با سناریوها و روالتا اکشن های مختلف را همزمان اجرا کنند. به عنوان مثال، سناریوی “به خانه آمدن” ارائه شده است که در آن نه تنها گرمایش به طور دلخواه شروع می شود، بلکه لامپ ها و سوکت های LED نیز روشن می شوند. پیوندهای if-then وجود دارد که برای کل جهان فریتز اعمال می شود.



منبع نوآوری دیگر مربوط به تلفن است. در اینجا تلفن با آهنگ زنگ زنگ نمی زند، اما نام تماس گیرنده را اعلام می کند، به شرطی که در دفترچه آدرس (“تماس از لورا”) ذخیره شود. قرار ملاقات ها را نیز می توان به این روش یادآوری کرد (” عزیمت به فرایبورگ “).

یکی دیگر از عملکردها باید عدالت بیشتری را تضمین کند توزیع “عادلانه” پهنای باند موجود وعده می دهد. بسته های داده باید “بهتر و منصفانه تر” در تمام دستگاه های WLAN اصلی و WLAN مهمان توزیع شوند.

سازنده از برجسته ترین نسخه نرم افزار جدید صحبت می کند عملکرد بالاتر در مش وای فای. این باید از طریق تکرار هوشمند پویا امکان پذیر شود و با توان عملیاتی داده بالاتر و پایداری بیشتر در شبکه WLAN احساس شود. گفته می شود افزایش عملکرد در هر دو محدوده 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز مشهود است.

با نکات روتر ما بیشتر از Fritzbox بهره ببرید:

FritzOS 7.50 برای خانه هوشمند

سازنده روتر آلمانی AVM نرم افزار FritzOS 7.50 را برای کاربران خود منتشر کرده است. بیش از 150 عملکرد جدید و بهبود برای مدل های مختلف فریتز، از فریتز باکس گرفته تا ریپیترها و محصولات پاورلاین، وجود خواهد داشت. عملکرد بهتر وای فای فقط شروع است.

جعبه فریتز

Fritzbox: AVM FritzOS 7.50 را توزیع می کند

که روش VPN WireGuard بالاخره با FritzOS 7.50 معرفی خواهد شد. تلفن‌های هوشمند، نوت‌بوک‌ها و سایر دستگاه‌ها را می‌توان با استفاده از یک کد QR در حین حرکت به طور ایمن به شبکه خانگی متصل کرد (منبع: AVM).