ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و 5 مدت‌هاست که می‌توانند با استفاده از برنامه کنترل‌کننده دوربین و یک گوشی هوشمند همراه عکس‌برداری کنند. سامسونگ این عملکرد را با گزینه بزرگنمایی گسترش می دهد. دارندگان ساعت های هوشمند دیگر نمی توانند مستقیماً روی مچ دست خود عکس بگیرند، بلکه می توانند عکس بگیرند از قاب گلکسی واچ 4 یا 5 برای بزرگنمایی استفاده کنید.

سامسونگ پیش نمایشی از به روز رسانی نرم افزاری آینده ارائه کرده است. دارندگان گلکسی واچ 4 و 5 می توانند منتظر به روز رسانی آن باشند ویژگی عکس جالب می آورد. سامسونگ روی یک عملکرد ضبط صدا به ویژه برای هدفون گلکسی بادز 2 پرو مینی کار کرده است که قرار است یک “محیط فراگیر طبیعی” بیش از 360 درجه ارائه دهد.

برای تجربه صدای بهتر، سامسونگ یکی برای Galaxy Buds 2 Pro دارد ضبط صدا 360 درجه توسعه یافته. هر میکروفون هدفون صدا را در زاویه 360 درجه ضبط می کند. پیش نیاز این است که هدفون های کوچک به یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ مانند Galaxy Z Flip 4 یا Fold 4 متصل شوند (منبع: سامسونگ).

به گفته سامسونگ، به‌روزرسانی گلکسی بادز 2 پرو از 17 ژانویه 2023 در سراسر جهان توزیع شود. برای Galaxy Watch 4 (کلاسیک) و Watch 5 (Pro)، به‌روزرسانی برای فوریه 2023 برنامه‌ریزی شده است.