به این ترتیب هیچ کس پول نقد شما را پیدا نمی کند

یک نکته را باید در نظر داشته باشید: دزدها به خوبی مطلع هستند و محبوب ترین مکان های مخفی را می شناسند. این شامل، برای مثال، پول نقد در تشک یا در گلدان گل است. حتی قوطی قهوه دیگر ایده خوبی نیست. اما شرکت ها همیشه مخفیگاه های جدیدی پیدا می کنند. بنابراین ما نگاهی به آمازون انداختیم تا ببینیم چه مکان‌هایی برای مخفی کردن پول برای پول نقد شما وجود دارد.

سوکت گاوصندوق

می توانید پول نقد خود را به طور نامحسوس در گاوصندوق مخفی کنید. (منبع تصویر: فروشگاه جوشکار)

اگر دیوار خشکی با فضای کافی پشت آن دارید یا به هر حال در حال بازسازی هستید، الف سوکت گاوصندوق یک انتخاب جالب (آن را در آمازون بررسی کنید). به ندرت هیچ دزدی نباید هر سوکتی را بررسی کند تا ببیند پشت آن مخفی است یا نه. همه چیز در مورد توجه نشدن است. شما حتی می توانید یک سیم برق را برای ایجاد توهم کامل وصل کنید. اما اگر مخفیگاه کشف شد، شکستن آن نباید مشکلی ایجاد کند.

گاوصندوق سوکت در آمازون را بررسی کنید

گاوصندوق کلید ماشین

در گاوصندوق کلید ماشین فضای زیادی وجود ندارد. (منبع تصویر: STASH*)

پول شما در بانک امن ترین است – همه باید از آن آگاه باشند. اما شما همچنین می خواهید مقداری پول نقد در خانه داشته باشید. شما نمی توانید همه جا با کارت پرداخت کنید و در هر گوشه ای خودپرداز پیدا نخواهید کرد. دزدها خوشحال می شوند که در صورت وقوع سرقت مستقیماً پول نقد به آنها ارائه شود. به همین دلیل خوب است که پول خود را پنهان کنید.

امن ترین مکان بانک است و می ماند. اگر پول در حساب خود را نمی خواهید، می توانید از صندوق امانات استفاده کنید. اگر همچنان می خواهید پول نقد خود را در خانه یا آپارتمان نگه دارید، کارشناسان همیشه یک گاوصندوق حرفه ای نصب شده را توصیه می کنند که به سادگی نمی توان آن را با خود برد (منبع: T-Online). این مخفیگاه‌هایی که در اینجا پیشنهاد می‌کنیم، هرگز نباید برای هزاران دلار استفاده شوند. ما در مورد مقادیر کوچک تا 1000 یورو یا کمتر صحبت می کنیم.

ما واقعا نمی توانیم از پول نقد جدا شویم. حتی اگر بیشتر و بیشتر با کارت پرداخت کنیم، فقط پول نقد درست است – حداقل این چیزی است که مردم می گویند. اما با پول نقدی که می خواهید در چهار دیواری خود ذخیره کنید چه باید کرد؟ قرار دادن آن زیر تشک احتمالا بهترین ایده نیست. تعدادی پنهان کننده پول باهوش وجود دارند که شبیه آن نیستند.

محل اختفای پول برای پول نقد شما

این نیز بسیار نامحسوس به نظر می رسد قفسه با محفظه مخفی خاموش (به آمازون نگاه کنید). در اصل، فقط شبیه قفسه ای است که می توانید تزئینات را در آن قرار دهید. دسته جلو معمولا روشن نیست. قفسه نیز بسته می ماند. تنها در صورتی می توان قفسه را باز کرد و به محتویات آن دسترسی داشت که دسته مغناطیسی را در جای مناسب نگه دارید. مخفیگاه هوشمندانه ای که به سختی کسی انتظارش را داشت، به خصوص اگر چندین قفسه از این نوع در اطراف آپارتمان دارید.

با یک محفظه مخفی در آمازون به قانون نگاه کنید

پنهان شدن در قوطی

یک قلع راویولی نیز یک مخفیگاه نامحسوس است. (منبع تصویر: Plastic Fantastic)

در هر خانواده یکی وجود دارد ساعت دیواری. چرا یک مخفیگاه کوچک در آن قرار ندهید؟ چنین ساعت دیواری را می توان مستقیماً خریداری کرد (به آمازون نگاه کنید). راستش را بخواهید، مطمئن نیستم که اینجا واقعاً یک مخفیگاه خوب است. شاید به عنوان یک حواس پرتی با مبلغ کمتری برای منحرف کردن تمرکز از مخفیگاه واقعی.

مشاهده ساعت دیواری با مخفیگاه در آمازون

قفسه با محفظه مخفی

قفسه با محفظه مخفی فقط با آهنربا باز می شود (منبع تصویر: Elder Welder)
اگر می خواهید پول زیادی ذخیره کنید، همیشه باید مشاوره حرفه ای دریافت کنید. شما همچنین باید برای ضد سرقت اموال خود سرمایه گذاری کنید. گزینه های زیادی با قفل ها و براکت های بهتر روی درها و همچنین پیچ و مهره روی پنجره ها وجود دارد. در اینجا نیز توصیه های حرفه ای برای محافظت از خود مورد نیاز است.



منبع

چگونه در هنگام خرید در پول خود صرفه جویی کنیم:

مطمئن ترین راه حل برای پول نقد شما چیست؟

شمع ها از عناصر تزئینی محبوب هستند. از آنجا که آن را به سختی باید متوجه دزد که یک مخفیگاه در یکی از شمع ها می تواند قرار گیرد. در واقع، واقعاً چنین راه حلی وجود دارد (آن را در آمازون بررسی کنید). شمع واقعی است و حتی می توان آن را روشن کرد.

مخفیگاه شمع را در آمازون بررسی کنید

داده شده، در یک کنترل از راه دور رادیویی برای ماشین جای زیادی برای پول نقد وجود ندارد، اما می توانید با خیال راحت چند اسکناس را ذخیره کنید. اگر دزد نمی خواهد ماشین را بدزدد، کلید باید همانجا بماند. اما اگر کلید اشتباه را پایین بیاورید، محافظت ضد سرقت خوبی برای خودرو خواهد بود.

گاوصندوق کلید ماشین را در آمازون بررسی کنید

ساعت دیواری

ساعت دیواری سنت لئونهارد با محفظه مخفی (منبع تصویر: سنت لئونهارد)

اما باید مطمئن شوید که وزن آن مشابه است و هنگام بررسی قوطی چیزی به صدا در نمی آید. اگر دزد قوطی ها را چک کند، در غیر این صورت می تواند به سرعت به مخفیگاه شما بیاید. علاوه بر این، می توانید چنین قوطی را به خوبی در انبار یا زیرزمین نگهداری کنید. فقط باید امیدوار باشید که سرقت در زیرزمین اتفاق نیفتد.

شمع با مخفیگاه

شمعی که واقعاً می تواند روشن شود نیز مکان خوبی برای پنهان کردن پول شما است. (منبع تصویر: KH Security)

تقریباً همه قوطی های غذای آماده مانند راویولی یا نوشیدنی هایی مانند کولا یا پپسی در خانه دارند. همچنین می توانید پول خود را در آن پنهان کرده و به طور نامحسوس در کنار قوطی های دیگر قرار دهید. در طرح های مختلف موجود است. در زیر سه نمونه آورده شده است: