به این ترتیب من هزینه ها را پس گرفتم – اما یک مشکل وجود دارد

نظری از Sven Kaulfuss.

در این بین، خود آمازون وب سایت خود را نوشته و به روز کرده است: «تا اطلاع ثانوی امکان درخواست برای کارت Amazon.de VISA وجود ندارد. در صورت تغییر این موضوع، از اینجا به شما اطلاع خواهیم داد. از آنجایی که ما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در اختیار نداریم، از شما می‌خواهیم در این مدت از استعلام بیشتر از طریق تلفن یا ایمیل خودداری کنید. ممنون از درک و صبوری شما. مشتریان فعلی می توانند طبق معمول از کارت Amazon.de VISA خود استفاده کنند.

Amazon Prime چه چیز دیگری برای ارائه دارد:

حالا من را هم گرفت و آمازون مبلغ سالانه بالاتری را برای سرویس Prime از حساب من کم کرد. درد دارد، اما راهی برای خروج وجود دارد و من مدت‌هاست که هزینه‌ها را جبران کرده‌ام. خوب به نظر می رسد، اما “ترفند” من نیز جذابیت بزرگی دارد – دیگر همه نمی توانند از من کپی کنند.

آمازون

از این گذشته، مشتریانی مانند من باید بتوانند فعلاً از کارت استفاده کنند. فقط برای من در اواسط سال 2023 تمام می شود، حداقل کارت من تا آن زمان هنوز معتبر است. اما پس از آن چه می شود؟ این آمازون هنوز پاسخی ندارد. چه خوب است اگر این زمان به زودی تغییر کند. من از از دست دادن این برتری پرایم در پایان متنفرم.



منبع با این حال، چیزی که اکنون واقعاً متوجه شدم این است که مدت هاست هزینه های سالانه را پس داده ام. وقتی وضعیت فعلی خود را مرور کردم متوجه شدم امتیاز جایزه کارت اعتباری آمازون پرایم در نگاه. در مجموع، من 8994 امتیاز در سال 2022 جمع آوری کردم که معادل 89.94 یورو است. پولی که به راحتی می توانم هنگام خرید در آمازون جبران کنم. من دوست دارم هر از گاهی از آن استفاده کنم.

با امتیازهای جایزه کارت آمازون VISA در سال جاری، من قبلاً هزینه های آمازون پرایم را جبران کرده ام. (منبع تصویر: GIGA، اسکرین شات)

اگر نمی دانید: اگر با کارت اعتباری آمازون خود از آمازون خریدی انجام دهم، بلافاصله آن را به شما می دهم. 3 درصد برگشت به صورت امتیاز. برای همه فروشندگان دیگر، هنوز 0.5 درصد است – این در حال جمع شدن است. من الان تقریباً همه چیز را تا جایی که امکان دارد با کارتم پرداخت می کنم، اما کارت اسپارکاسه فقط در صورتی خارج می شود که پرداخت با کارت اعتباری امکان پذیر نباشد و مجبور باشم از سیستم جیروکارد استفاده کنم.

اگر قبلاً در باشگاه نیستید، نمی توانید وارد شوید

چند ماه پیش، قیمت آمازون پرایم به شدت افزایش یافت. اگر هزینه ارسال رایگان، Amazon Prime Video و سایر ویژگی های مفید 69 یورو در سال بود، من نیز باید این کار را انجام دهم. اکنون 89.90 یورو است پرداخت – بیش از 20 یورو بیشتر. مایه تاسف است، به خصوص زمانی که آمازون پرایم موزیک اخیراً از سرویس استریم به رادیو اینترنتی خالص تنزل داده است – همه اینها بسیار آزاردهنده است.

و تقریباً 90 یورو در حال حاضر از حساب کم شده است. (منبع تصویر: GIGA، اسکرین شات)

آمازون پرایم: قبلاً تقریباً 90 یورو با کارت اعتباری جمع آوری کرده اید

خوب، ذوق زدی؟ متاسفانه باید ناامیدت کنم اگر قبلاً کارت اعتباری آمازون ندارید، متأسفانه دیگر نمی توانید از “ترفند” من تقلید کنید. کارت اعتباری خواهد بود برای مدت طولانی صادر نشده است. پیشینه: آمازون و بانکی که در واقع پشت آن قرار دارد (LBB) راه خود را می روند، در واقع باید تا پایان سال 2022 تمام شود. با این حال، هنوز هیچ طرح جانشین رسمی وجود ندارد. من قبلاً در ماه فوریه در مورد این وضعیت نامشخص هشدار داده بودم.