به این ترتیب قفل فیلم ها و سریال های مخفی را باز می کنید


در واقع به این صورت است: نتفلیکس همه فیلم‌ها و سریال‌های موجود را به شما نشان نمی‌دهد. حتی برخی از آنها را نمی توان به صراحت از طریق جستجو پیدا کرد. چگونه هنوز هم می توانید آنها را ببینید، ما با ترفند زیر به شما خواهیم گفت – VPN یا چیزهای پیچیده دیگری برای این کار لازم نیست.

نتفلیکس

بسته به مشخصات شما، Netflix فقط سریال ها و فیلم های خاصی را نمایش دهید، این در مورد جستجوی هدفمند نیز صدق می کند. به طور معمول شما مطمئناً مشخصات آلمانی زبان دارید. Ergo: نتفلیکس معمولاً فقط فیلم‌ها و سریال‌هایی را به شما نشان می‌دهد که دارای موسیقی متن آلمانی یا حداقل زیرنویس آلمانی هستند.

به این ترتیب می توانید فیلم ها و سریال های مخفی را در نتفلیکس رفع انسداد کنید

اما متأسفانه شما نمی توانید سیتکام بسیار خوب کانادایی “Kim’s Convenience” را با قهرمان مارول سیمو لیو (شانگ چی و افسانه ده حلقه) تماشا کنید. همچنین در مورد جستجو این است به طور پیش فرض یافت نشد. اما با یک ترفند قفل این و سایر مطالب را باز می کنید (منبع: Filmstarts).

شما می توانید این سریال سرگرم کننده را با ستاره مارول سیمو لیو فقط با ترفند پروفایل در نتفلیکس تماشا کنید:

Kim’s Convenience – تریلر

اگر می خواهید فیلم ها و سریال هایی را ببینید که نتفلیکس مشتریان خود را در این کشور به دلیل عدم بومی سازی انکار می کند، باید فقط زبان پروفایل را تغییر دهید. اما این چگونه کار می کند و چه اثراتی دارد؟

شما ابتدا در Netflix ثبت نام می کنید، برای مثال مستقیماً در رایانه در رابط وب. در ابتدا مستقیماً در قسمت انتخاب نمایه (اگر قبلاً با نمایه خود در سمت راست بالای منوی کشویی وارد شده اید) نقطه را انتخاب می کنید. “مدیریت پروفایل ها”. از طرف دیگر، فقط مستقیماً این پیوند را دنبال کنید.

قلم کوچک امکان تغییر پروفایل ها را در نتفلیکس فراهم می کند. (منبع تصویر: GIGA، Screenshot Netflix)

اکنون یکی را در پروفایل خود می بینید قلم کوچک. اگر روی این کلیک کنید، در صفحه زیر گزینه تغییر زبان را دارید. بنابراین شما به سادگی در منوی کشویی به جای «آلمانی» «انگلیسی» را انتخاب کنید. مهم است بدانید: زبان فقط در نمایه شما تغییر می کند، اما در پروفایل های دیگر دوست پسر یا دوست دختر تغییر نمی کند.

سپس می توانید به راحتی زبان صفحه نمایه را تغییر دهید. (منبع تصویر: GIGA، Screenshot Netflix)

چه چیزی را تغییر می دهد؟

اکنون نتفلیکس واقعاً همه محتوا را پیدا می کند و دیگر فیلم و سریال را از شما دریغ نمی کند. به هر حال: این واقعا فقط زبان پروفایل را تغییر می دهد. همچنان می توانید به موسیقی متن آلمانی گوش دهید و فیلم ها و سریال های آلمانی زبان همچنان یافت می شوند. شما فقط باید با متون توضیحات انگلیسی زیر زندگی کنید. نکته اضافی: اگر همیشه این را نمی‌خواهید، می‌توانید به سادگی یک نمایه دوم انگلیسی زبان Netflix ایجاد کنید و در صورت لزوم تغییر دهید.

ضمناً: موارد فوق سیتکام واقعا سرگرم کننده است. امتیاز عالی 8.2 از 10 در سایت IMDb. نتیجه در Rotten Tomatoes به همین ترتیب خوب بود – 85 درصد از بینندگان تایید کردند. اگر در درک متن مشکل دارید و می خواهید مهارت های زبان خارجی خود را بهبود ببخشید، می توانید به سادگی زیرنویس انگلیسی را فعال کنید.



منبع