به این ترتیب، شما همچنین می توانید پاداش محیط زیستی بالاتر را در سال 2023 تضمین کنید

در سال 2023، دولت آلمان پاداش زیست محیطی را کاهش خواهد داد. هرکسی که دیگر نتواند خودروی الکتریکی جدید خود را در سال جاری ثبت نام کند، باید از چندین هزار یورو صرف نظر کند. در مورد تسلا اینطور نیست. سازنده خودروهای الکترونیکی می خواهد مابه التفاوت را بپردازد و از جیب خودش تضمین کند. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

تسلا

وعده بزرگ برای مشتریان تسلا: پاداش کامل زیست محیطی برای سال 2023

در عین حال، زمان تحویل در تسلا دیگر مانند اوایل امسال طولانی نیست. مدل 3 در پیکربندی استاندارد هنوز یک سال دیگر در تابستان باقی مانده بود. زمان تحویل بین ژانویه و مارس 2023 اکنون دوباره داده شده است.



منبع

برای ایمن‌سازی شارژ از تسلا، باید به چند نکته توجه کنید: این امر برای سفارش‌هایی اعمال می‌شود که می‌توانند تا 31 دسامبر 2022 ثبت شوند، اما فقط در سال 2023 قابل تحویل هستند. هیچ تخفیف دیگری را نمی توان ترکیب کرد. به محض آمدن صورت حساب باید پرداخت کنید. علاوه بر آن اگر خودروی الکترونیکی خود را به دلایل برنامه ریزی نتوانید به محض آماده شدن برای تحویل بپذیرید، حق شما باطل است. بنابراین برخی عدم قطعیت ها وجود دارد. تسلا شرایط کامل را در پیکربندی نمایش می دهد:

در پیکربندی تسلا می توانید شرایط پاداش محیطی تمدید شده را مشاهده کنید. (منبع تصویر: GIGA)
آیا قبلاً این حقایق جالب در مورد تسلا را می دانستید؟

زمان‌های تحویل کوتاه‌تر برای خودروهای الکترونیکی: تسلا می‌خواهد انبارها را به سرعت تخلیه کند

با این حال، شما کل پاداش زیست محیطی را از تسلا دریافت نمی کنید. تولید کننده فقط سهم خود را به منظور افزایش می دهد برای جبران مابه التفاوت مقدار پاداش از سال 2022 و 2023. طبق معمول، پس از ثبت نام خودروی برقی جدید، باید درخواست سهم فدرال را برای سال 2023 ارسال کنید.

تسلا وعده بزرگی به خریداران خودروهای الکترونیکی می دهد: برای سفارشات مدل Y یا مدل 3 که هنوز در سال 2022 دریافت می شوند، آنها می خواهند تولید کنندگان پاداش کامل زیست محیطی را تضمین می کنند، حتی خودروهای الکترونیکی نیز تا سال 2023 در دسترس مشتریان قرار نخواهند گرفت.

به عنوان یادآوری: محدودیت های جدید برای پاداش زیست محیطی در واقع از 1 ژانویه 2023 اعمال می شود. ائتلاف چراغ راهنمایی تصمیم گرفته است کاهش یارانه خودروهای الکترونیکی به جای 9000 یورو مانند قبل، سقف جدید جدید 6750 یا 4500 یورو است، بسته به قیمت فهرست خالص خودرو مربوطه. در اینجا می توانید دریابید که چه چیز دیگری برای رانندگان در سال 2023 تغییر خواهد کرد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
قابل توجه است که این جایزه برای سفارشاتی که از ابتدا قرار نبود در سال 2022 تحویل داده شوند نیز اعمال می شود. این پیشنهاد فقط یک بیمه اضافی در برابر مشتریانی نیست که ممکن است از تاخیر در تحویل هراس داشته باشند. حتی مشتریان جدید خود به خود می توانند سود ببرند.