بهینه برای Galaxy S23 Ultra: صفحه نمایش جدید سامسونگ می درخشد

برای مقایسه: Samsung Galaxy S22 Ultra (تست) به حداکثر روشنایی 1750 نیت می رسد. گلکسی اس 22 معمولی (تست) به 1300 نیت می رسد. همچنین باید تفاوت های مشابهی در نسل جدید گوشی های هوشمند وجود داشته باشد.

چه چیز دیگری در سال 2023 در انتظار شماست:

Samsung Galaxy S23: جزئیات قیمت

این فناوری نیز کاملاً جدید نیست: آیفون 14 پرو مکس پاییز 2022 نیز دارای حداکثر روشنایی بیش از 2000 نیت است. سازنده پنل در دستگاه اپل نیز : Samsung Display می باشد.

سامسونگ با گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا، سه گوشی هوشمند برتر جدید را در عرض چند هفته معرفی خواهد کرد که به ویژه تلفن همراه اولترا استانداردهای جدیدی را در بسیاری از زمینه ها تعیین می کند. اکنون این شرکت کره‌ای نمایشگر جدیدی را به نمایش گذاشته است که برای Galaxy S23 Ultra عالی است.

سامسونگ الکترونیکس

صفحه نمایش جدید سامسونگ بسیار روشن است

درست مانند یک تلویزیون HDR، مناطق روشن تر بسیار بیشتر می درخشند و به سادگی می توانند شدیدتر به نظر برسند. در عین حال، نمایشگر برای دستیابی به روشنایی کمتر در استفاده روزمره باید انرژی کمتری مصرف کند. اینطوری می تواند باشد صرفه جویی در انرژی و افزایش عمر باتری تلفن همراه. با این حال، صفحه نمایش UDR2000 فقط در گلکسی اس 23 اولترا استفاده می شود. گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس احتمالا دوباره پنل های ضعیف تری خواهند داشت. این موضوع در مورد نسل فعلی گلکسی S22 نیز صادق است.

در حالی که سامسونگ می خواهد گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 را در بسیاری از زمینه ها بهبود بخشد، طبق آخرین اطلاعات، نباید افزایش قیمتی داشته باشد. بر این اساس، پس از کش و قوس های فراوان، احتمالا سامسونگ تصمیم گرفته است که قیمت های نسل جدید گوشی های هوشمند را بدون تغییر نگه دارد.



منبع

سامسونگ سال به سال در حال توسعه نمایشگرهای بهتر و روشن تر برای گوشی های هوشمند است، اما این نمایشگرها فقط در گوشی های هوشمند برتر نصب می شوند. به عنوان بخشی از CES 2023، سامسونگ یک پنل جدید UDR2000 را ارائه کرد که دارای یک روشنایی بیش از 2000 نیت به دست آورد. اگرچه سامسونگ هنوز استفاده از پنل جدید در گلکسی اس 23 اولترا را تایید نکرده است، اما حدس زده می‌شود که مدل برتر جدید دارای روشنایی بیش از 2000 نیت باشد. بنابراین شما می توانید محتوا مهم نیست که وضعیت نور در چه وضعیتی است، می توان آن را به طور بهینه از صفحه نمایش خواند. مقایسه مستقیم تفاوت روشنایی را نشان می دهد: