Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در حال حاضر بسیار ارزان است - اما فقط برای مدت کوتاهی - مجله تکنولوژی فودزیلا

بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در حال حاضر بسیار ارزان است – اما فقط برای مدت کوتاهی

بی جهت نیست که گلکسی اس 22 اولترا برای مدت طولانی در بین بهترین گوشی های هوشمند توسط Stiftung Warentest در رتبه اول قرار گرفت و گوشی هوشمند XXL سامسونگ نیز توانست در تست GIGA گلکسی اس 22 اولترا به رتبه عالی دست یابد.

در ویدیوی ما می توانید تصوری از Galaxy S22 Ultra داشته باشید:

گلکسی اس 22 اولترا برای چه کسانی ارزش دارد؟

در سامسونگ در فروشگاه آنلاین خود که است Galaxy S22 Ultra با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان بخشی از جمعه سیاه در حال حاضر با قیمت پایین 829 یورو موجود است (به سامسونگ مراجعه کنید) – بیش از 300 یورو ارزان تر از RRP سامسونگ. رنگ هایی که می توانید انتخاب کنید مشکی، سفید، سبز و شرابی است. هزینه حمل و نقل اعمال نمی شود.

Samsung Galaxy S22 Ultra (8/128 گیگابایت)

Samsung Galaxy S22 Ultra (8/128 گیگابایت)

اول از همه برای همه کسانی که نمی خواهند در گوشی هوشمند خود سازش کنند. گلکسی اس 22 اولترا است رعد و برق سریع، دارای یک دوربین عالی، یک صفحه نمایش برجسته و مهمتر از همه، بزرگ 6.7 اینچی است. همچنین با عملکردهای اضافی کاربردی مانند قلم S که می تواند مستقیماً در گلکسی اس 22 اولترا نیز قرار گیرد، امتیاز کسب می کند. علاوه بر این، ضمانت نرم افزاری سامسونگ نیز وجود دارد، به طوری که خریداران به مدت پنج سال در امنیت هستند.

به جای 1249 یورو RRP: پرچمدار گوشی های هوشمند سامسونگ و جانشین قانونی سری گلکسی نوت. پردازنده هشت هسته ای، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، قلم S در بدنه. رنگهای متفاوت.

اگر بهترین ها را از سامسونگ می خواهید، می توانید به Galaxy S22 Ultra دست پیدا کنید. هیچ گوشی هوشمند سامسونگ ویژگی های بهتری را ارائه نمی دهد. با RRP 1249 یورویی، کره جنوبی برای بسته بی دغدغه همه جانبه خود گران قیمت می پردازد. با این حال، چند ماه پس از عرضه به بازار، قیمت اکنون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را به قیمت 829 یورو می فروشد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با این قیمت، سامسونگ نیز به زیر مرز 1000 یورویی مهم روانی سقوط می کند. هیچ خرده فروش آنلاین دیگری در حال حاضر ارزان تر نیست.

گلکسی اس 22 اولترا پیشروی سه پرچمدار فعلی سامسونگ را تشکیل می دهد. قیمت به همان نسبت بالا است – به طور معمول. کره جنوبی ها در حال حاضر گوشی هوشمند ممتاز خود را با بهترین قیمت فعلی به فروش می رسانند.

به روز رسانی از 2022/11/27: اولین نسخه رنگی (128 گیگابایت/بورگوندی) در حال حاضر فروخته شده است و ممکن است نسخه‌های دیگری نیز به دنبال داشته باشند. با این حال، سامسونگ کمپین هفته سیاه خود را حداکثر تا عصر دوشنبه پایان خواهد داد. اگر علاقه مند هستید، باید سریع به آن دسترسی داشته باشید.

نسخه های دیگر با فضای ذخیره سازی بیشتر نیز با بهترین قیمت در دسترس هستند (نسخه 12/256 گیگابایت با قیمت 929 یورو و نسخه 12/512 گیگابایت با قیمت 1029 یورو).

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/27 ساعت 10:06 صبح