بهترین گوشی های هوشمند تا 800 یورو

اگر آیفون 13 را انتخاب می کنید، یک گوشی هوشمند بادوام نیز انتخاب می کنید: با گواهی IP68 حفاظت بالایی در برابر آب و گرد و غبار دارد و سازنده با توجه به تجربه ارائه می دهد به روز رسانی سیستم عامل از 5 سال یا حتی بیشتر باتری آیفون 13 با استفاده مداوم بیش از 12 ساعت دوام می آورد، اما تقریباً 2 ساعت طول می کشد تا شارژ شود – مشابه … می توانید تصور کنید. اگر در حال حاضر از آیفون 12 استفاده می کنید، باید از آن استفاده کنید. اما اگر آیفون قدیمی‌تری دارید، ارتقا به آیفون 13 ارزشش را دارد.

نکته قیمت که گوگل پیکسل 7 (نمایش در آمازون) آخرین مدل از سری پیکسل است. همانند Pixel 6، بخش دوربین مشخصه در پشت شاخه جدید را نمی توان نادیده گرفت. اگرچه گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی مورب از نظر اندازه مشابه مدل قبلی خود است، می توانید بلافاصله بگویید که پیکسل 7 را انتخاب کرده اید. طراحی کمی کلاسیک‌تر به نظر می‌رسد، که با نمای فلزی بخش دوربین در پشت صاف گرد شده است.

پشت گوشی مشکی گوگل پیکسل 7.
به لطف نوار دوربین مشخصه در پشت، Google Pixel 7 بلافاصله قابل تشخیص است (منبع تصویر: GIGA)

Honor Magic 4 Pro می تواند به راحتی با یک بار شارژ باتری 2 روز دوام بیاورد. در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند تا 800 یورو در انتخاب ما، Honor با یک گوشی واقعی تحت تاثیر قرار می گیرد. شارژ سریع فقط کمتر از 45 دقیقه. استحکام نیز شامل گواهی IP68 است. Honor وعده 2 ارتقای اصلی اندروید و 4 سال به روز رسانی امنیتی را می دهد و بنابراین در انتهای انتخاب ما قرار دارد.

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید گوشی هوشمند در GIGA

در پایان یک نکته در مورد قیمت ها: نوسانات شدید قیمت همیشه برای گوشی های هوشمند قابل انتظار است. به محض ظهور نسل جدید، سری های قبلی به سرعت دچار افت قیمت می شوند، به این معنی که مدل هایی که قبلا خیلی گران بودند ناگهان در بودجه شخصی شما قرار می گیرند. رویدادهای معاملاتی مانند جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه نیز تأثیر زیادی بر قیمت ها دارند. ما شما را در بررسی اجمالی معاملات خود در مورد پیشنهادات فعلی به‌روز می‌کنیم، ارزش آن را دارد که پیشنهادات روزانه را مرتباً بررسی کنید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مزایای:

  • طراحی شیک
  • دوربین حتی بهتر
  • ضمانت بروزرسانی 5 ساله
از نظر مقادیر درونی تغییر زیادی نکرده است: محتوا همچنان در Full HD+ گنجانده خواهد شد تا 90 هرتز پخش شد رم 8 گیگ، داخلی 128 تا 256 گیگ، قابل ارتقا نیست. در مقایسه با مدل قبلی، نمی توان چیز بیشتری از باتری خارج کرد: با ظرفیت 4355 میلی آمپر ساعت شما می توانید با یک بار شارژ تا 2 روز از پس آن بر بیایید و در هنگام شارژ باید حدود 2 ساعت صبور باشید.

نکته GIGA بیایید با اپل شروع کنیم: اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مناسب با قیمت 800 یورو هستید، لازم نیست از برند محبوب دوری کنید، حتی اگر یک آیفون 14 خیلی گران باشد. چون هنوز هست آیفون 13 (مشاهده در eBay) – پرش به iPhone 14 خیلی بزرگ نیست.

گوشی هوشمند آیفون 13 در مقابل پس زمینه قرمز قرار دارد.
با وجود جانشین، آیفون 13 هنوز ارزش نگاه کردن را دارد (منبع تصویر: GIGA)

پیکسل 7 بیش از همه نقاط قوت خود را با دوربین ثابت می کند: اگرچه پیکسل 6 قبلاً رتبه های بسیار خوبی کسب کرده است، جانشین آن را دارد. کارهای نهایی لازم، که عکاسی و فیلمبرداری را سرگرم کننده تر می کند. بنابراین می تواند چهره های تار دوباره تیز شدند و زوم نیز بهبود یافته است. مانند سری قبلی، تنها یک لنز تله فوتو در Google Pixel 7 Pro وجود دارد (به آمازون مراجعه کنید).

در ادامه به گوشی هوشمندی از سامسونگ می رسیم که قطعاً شما را متمایز خواهد کرد: این گلکسی زد فلیپ 4 (مشاهده در Notebooksbilliger.de). پس از عرضه در سال گذشته، گلکسی زد فلیپ 4 را برای آزمایش دریافت کردم و به سادگی عاشق شدم: تلفن تاشو با طراحی رنگارنگ خود تأثیری با کیفیت می‌گذارد – حتی اگر نتوانید به طور کامل چین خوردگی وسط گوشی را نادیده بگیرید. نمایش دادن. به راحتی در جیب شما جای می گیرد – در گوشی های هوشمند امروزی نادر است. سیستم قدرتمند روی یک تراشه (SoC) نیز تضمین می کند اسنپدراگون 8+ نسل 1 برای عملکرد روان، پشتیبانی شده توسط 8 گیگابایت رم. حافظه داخلی قابل ارتقا نیست، اما با آن ارائه می شود 128 تا 512 گیگابایت فضای زیادی

گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Flip 4 روی یک میز چوبی بین 2 گلدان باز است.
Samsung Galaxy Z Flip 4 به راحتی در هر جیب شلواری جا می شود (منبع تصویر: GIGA)

من خودم سال هاست که با موبایل و گوشی های هوشمند سر و کار دارم. همه نسل‌ها مرا مجذوب خود کرده‌اند، از کلاسیک‌های نوکیا گرفته تا اولین تلفن‌های همراه تاشو و کشویی تا گوشی‌های هوشمند. شخصا، نه تنها نوآوری های فنی برای من مهم است، بلکه پایداری نیز مهم است.

باتری کمی کوچکتر است. جای تعجب نیست که سازنده فقط نصف فضای بیشتری دارد. با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت شما هنوز هم می توانید بیش از 2 روز. هنگام شارژ باید بیش از یک ساعت و نیم آماده باشید. گلکسی زد فلیپ 4 نیز گواهینامه خود را دارد استاندارد IPX8 ضد آب یک طراحی بادوام

معایب:

  • با ضعف در دوربین جلو
  • سریع گرم می شود
صفحه نمایش 6.8 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 12 با اسنپدراگون 8 نسل 1
ذخیره سازی رام 256 گیگابایت، رم 8 گیگابایت

بهترین گوشی های هوشمند تا 800 یورو: اینگونه آنها را انتخاب کردیم

در ویدیوی عملی خود ما شما را با Google Pixel 7 آشنا می کنیم:

در نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 13 مثل همیشه قابل اعتماد است: محتوا با رنگ واقعی نمایش داده می شود، فقط نرخ تازه سازی می تواند بیش از 60 هرتز ناچیز را ارائه دهد. پردازنده A15 قدرت بیش از اندازه کافی را فراهم می کند تا بتوانید بدون هیچ مشکلی با گوشی هوشمند استریم کنید و قمار کنید – مشابه آیفون 12. عکس ها و فیلم ها نیز با آیفون 13 امکان پذیر است – در نور خوب و نسبتا بد. مشخصات دوربین نسبت به نسل قبلی خود تغییر چندانی نکرده و همچنین مشابه آیفون 14 است.

توصیه نهایی ما این است Honor Magic 4 Pro (مشاهده در eBay). احتمالاً بزرگترین چشم نواز دستگاه است دایره عظیم دوربین ها در پشت. و نه بی دلیل: در طول آزمایش Honor Magic 4 Pro، آزمایش دوربین و تست تنظیمات مختلف بسیار سرگرم کننده بود. دوربین خود را با رنگ های معتبر در شرایط نوری مختلف ثابت می کند. با این حال، شما مجبور هستید دوربین جلو با از دست دادن جزئیات محاسبه.

با Honor Magic4 Pro، آنر وارد کلاس بالا می شود (منبع تصویر: GIGA).
با Honor Magic4 Pro، آنر وارد کلاس بالا می شود (منبع تصویر: GIGA)

در یک مقاله جداگانه می توانید نحوه رسیدگی به توصیه ها و تست های محصول را بخوانید:

مزایای:

  • صفحه نمایش OLED پاسخگو
  • باتری قدرتمند با شارژ سریع
  • دوربین خوب…
مزایای:

  • طراحی تاشو شیک و خوش دست
  • عملکرد قوی
  • ضمانت بروزرسانی 5 ساله
با تحقیقاتی که انجام دادیم، می‌خواهیم محصولات مناسبی را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید.

اگر به دنبال یک گوشی موبایل بادوام و به روز هستید، آن را در رده قیمتی بالایی پیدا خواهید کرد. ما به شما 4 گوشی هوشمند تا 800 یورو را معرفی می کنیم که ارزش آن را دارد که در کیف پول خود به عمق آن بگردید.

دوربین نسبت به گلکسی زد فلیپ 3 تغییر چندانی نکرده است: زاویه عریض 12 مگاپیکسلی، زاویه فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی دارای وضوح تصویر 10 مگاپیکسلی است. سر راست در نور خوب، تصاویر موفق می شوند، لرزش در نور کم کمتر تحریف می شود.

اگر از خرج کردن پول بیشتر برای گوشی هوشمند نترسید، به فناوری ای دست خواهید یافت که ارزش پول را دارد. در گوشی های هوشمند تا 800 یورو سازندگان برتر مانند گوگل، سامسونگ و اپل مدل‌هایی را ارائه می‌دهند که حاوی فناوری‌های آینده نگر هستند. ما به شما نشان می دهیم که به کدام گوشی های هوشمند تا 800 یورو می توانید دسترسی داشته باشید. اول از همه: همه مدل ها یکی دارند دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار (گواهی IP) و هستند قابل شارژ بی سیم. باز هم، حافظه داخلی قابل ارتقا در هیچ تلفن همراه در دسترس نیست.

بهترین گوشی های هوشمند تا 800 یورو در یک نگاه

  • نکته GIGA شما مجبور نیستید آیفون 14 را بزنید. در حال حاضر که آیفون 13 (780 یورو در eBay) چیزهای زیادی برای ارائه دارد.
  • نکته قیمت که گوگل پیکسل 7 (600 یورو در آمازون) دارای فناوری ضد آینده با قیمت کمتر از 700 یورو است.
  • در Samsung Galaxy Z Flip 4 (780 یورو در Notebooksbilliger.de) نه تنها تاشو سرگرم کننده است، بلکه فضای داخلی نیز به همان اندازه متقاعد کننده است.
  • دوربین چشم نواز از Honor Magic 4 Pro (800 یورو در eBay) شما را به گرفتن عکس و فیلم دعوت می کند.

آیفون 13: اگر آیفون 14 نمی خواهید

معایب:

  • شارژ باتری نیاز به صبر دارد
  • هنوز نرخ تازه سازی 90 هرتز
صفحه نمایش 6.3 اینچ با 90 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 13 با Tensor G2
ذخیره سازی 128-256 گیگابایت رام، 8 گیگابایت رم

Samsung Galaxy Z Flip 4: بیش از یک ترفند تلنگر

همانطور که در مورد آیفون 13 در بالا، همین مورد در اینجا نیز صدق می کند: اگر در حال حاضر Google Pixel 6 دارید، تغییر به Pixel 7 لزوماً ارزشمند نیست. اگر گوشی پیکسل قدیمی‌تری دارید یا تازه وارد Pixel هستید، Pixel 7 انتخاب خوبی است. شما نه تنها از فناوری آینده نگر بهره مند می شوید، بلکه از طراحی بادوام نیز بهره می برید: محافظت در برابر آب و گرد و غبار مطابق با IP68 تایید شده است و به روز رسانی های اندروید تا اندروید 16 تضمین شده است. همه اینها با قیمتی مقرون به صرفه

همچنین می‌توانید با Honor Magic 4 Pro از بازی‌ها لذت ببرید – نمایشگر OLED و سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 این امکان را بدون هیچ گونه زمزمه‌ای فراهم می‌کنند. نقطه ضعفی که بارها و بارها در تست Honor Magic 4 Pro مورد توجه قرار گرفت این بود. گرمایش سریع Honor Magic 4 Pro. اگر گوشی هوشمند در حال شارژ است، یا اگر با Honor Magic 4 Pro بازی می کنید، به سرعت گرم می شود.

معایب:

  • … شبیه آیفون 12 است
  • نرخ تازه سازی فقط 60 هرتز
صفحه نمایش 6.1 اینچ با 60 هرتز
سیستم عامل و SoC iOS 15 با تراشه A15 Bionic
ذخیره سازی 128-512 گیگابایت رام، 4 گیگابایت رم

Google Pixel 7: تعداد زیادی اندروید با قیمت مقرون به صرفه

معایب:

  • زمان طولانی شارژ باتری
  • دوربین با نقاط ضعف
به پیشنهاد در Notebooksbilliger.de
صفحه نمایش 6.7 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 12 با اسنپدراگون 8+ نسل 1
ذخیره سازی 128-512 گیگابایت رام، 8 گیگابایت رم

Honor Magic 4 Pro: مناسب برای ثبت لحظات زیبا

بسیاری از مدل های تلفن همراه برای گوشی های هوشمند تا 800 یورو با یکدیگر رقابت می کنند. مشخصه های خاصی برای ما ملاک خروج بود مثل سن خیلی بالا. ما تست‌های خود را تا حدی بر اساس تست‌های خودمان و همچنین بر روی نتایج سایر سایت‌های آزمایشی استوار کردیم. رتبه بندی کاربران نیز بر انتخاب تأثیر گذاشت. دومی مفید بود زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که چیز زیادی نمی‌گفتند قضاوت نمی‌کردند، بلکه بر برداشت‌های فردی تأکید داشتند.

مزایای:

  • عملکرد بسیار بالا
  • پشتیبانی نرم افزار خوب (به روز رسانی)
  • دوربین قانع کننده اما …