بهترین گوشی های هوشمند تا 500 یورو

بسیاری از مدل های تلفن همراه در این رده قیمتی با یکدیگر رقابت می کنند. مشخصه های خاصی برای ما ملاک خروج بود مثل سن خیلی بالا. ما آزمایش‌های خود را تا حدی بر اساس آزمایش‌های خودمان، اما همچنین بر اساس نتایج سایر سایت‌های آزمایشی مانند Stiftung Warentest (رده‌بندی‌ها در زیر پیوند داده شده‌اند) استوار کردیم. ارزیابی های کاربر نیز بر انتخاب تأثیر گذاشت. دومی مفید است زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که چیز زیادی نمی گویند قضاوت نمی کنند، بلکه در عوض بر برداشت های فردی تأکید می کنند.

مزایای:

  • صفحه نمایش AMOLED با کنتراست بالا
  • عملکرد بالا
  • سرعت بارگذاری بالا

من اخیراً Google Pixel 6 را بررسی کردم و به مدت یک ماه روزانه از آن استفاده کردم. بالاتر از همه عملیات بصری و عملکرد دوربین مرا متقاعد کرد. همراه داشتن تلفن همراه و ثبت لحظات زیبا با آن لذت بخش است.

Stiftung Warentest ستایش می کند باتری 4500 میلی آمپری از Oppo Find X Lite: با استفاده معمولی، 39 ساعت زمان اجرا خواهید داشت، در حالی که شارژ آن 45 دقیقه خوب طول می کشد. بنابراین باید به راحتی دو روز با گوشی هوشمند خود زنده بمانید. که نمره 1.7 را توجیه می کند. در مقابل، این دوربین تنها امتیاز 2.5 را از موسسه تست دریافت کرده است. تصاویر موفق هستند، اما فقط با نور مناسب.

تنها نقطه ضعف باتری است: می توانید روز را پشت سر بگذارید، اما باید تقریباً 2 ساعت زمان شارژ را در نظر بگیرید. اگر گوشی هوشمند خود را در شب شارژ می کنید، این نیز مشکلی ندارد. همچنین می توانید گوگل پیکسل 6 را به صورت بی سیم شارژ کنید.
E

سارا بورنر
سارا بورنر، سردبیر GIGA، متخصص لوازم الکترونیکی مصرفی (موبایل) و پایداری.

چیزی که حس خوبی را ایجاد می کند باتری آن است: با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، قوی ترین باتری را دارد (در مقایسه با سایر مدل های انتخابی ما). نه تنها برای مدت طولانی دوام می آورد، بلکه با واحد منبع تغذیه 120 واتی نیز کار می کند در کمتر از نیم ساعت از 0 تا 100 درصد شارژ می شود. با وجود تمام این ویژگی‌های برتر، با این حال، شما باید بدون مسکن ضد آب تایید شده کار کنید.

در پایان یک نکته در مورد قیمت ها: نوسانات شدید قیمت همیشه برای گوشی های هوشمند قابل انتظار است. به محض ظهور نسل جدید، سری های قبلی به سرعت دچار افت قیمت می شوند، به این معنی که مدل هایی که قبلا خیلی گران بودند ناگهان در بودجه شخصی شما قرار می گیرند. رویدادهای معاملاتی مانند جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه نیز تأثیر زیادی بر قیمت ها دارند. ما شما را در بررسی اجمالی معاملات خود در مورد پیشنهادات فعلی به‌روز می‌کنیم، ارزش آن را دارد که پیشنهادات روزانه را مرتباً بررسی کنید!

من خودم سال هاست که با موبایل و گوشی های هوشمند سر و کار دارم. همه نسل‌ها مرا مجذوب خود کرده‌اند، از کلاسیک‌های نوکیا گرفته تا اولین تلفن‌های همراه تاشو و کشویی تا گوشی‌های هوشمند. شخصا، نه تنها نوآوری های فنی برای من مهم است، بلکه پایداری نیز مهم است.

آیا مطمئن نیستید که باید پیکسل 6 باشد یا پیکسل 6a؟ سپس ما در اینجا ویدیوی مناسب برای شما داریم:

Oppo Find X Lite: با موارد کمیاب متقاعد می شود

منابع مورد استفاده: Stiftung Warentest (نسخه 11/2022)

اعطا شده: 500 یورو قیمت گزافی برای یک گوشی هوشمند است. با این وجود، برخی از تلفن‌های همراه در این بازه قیمتی دارای ویژگی‌هایی هستند که در مدل‌های گران‌تر نیز در دسترس هستند – خواه ارتباطات تلفن همراه 5G، یک پردازنده سریع یا یک باتری قوی. اگرچه باید برای نقاط ضعفی مانند کمبود شارژ بی سیم یا حافظه قابل ارتقا در برخی از تلفن های هوشمند آماده باشید، ارزش دارد به این محدوده قیمت نگاهی بیندازید – سازندگان Google، Nothing و Oppo در آنجا حضور دارند. اگر مایلید روی یک تلفن همراه مطمئن شرط بندی کنید، ما بهترین گوشی های هوشمند تا سقف 500 یورو را در انتخاب خود به شما نشان خواهیم داد.

بهترین گوشی های هوشمند تا 500 یورو در یک نگاه

  • نکته GIGA با گوگل پیکسل 6 (470 یورو در زحل) شما یک گوشی هوشمند موفق همه جانبه را با قیمت مناسب دریافت می کنید.
  • نکته قیمت که Oppo Find X5 Lite (390 یورو در آمازون) موارد کمیاب مانند اتصال جک را ارائه می دهد.
  • که تلفن هیچی (1) (430 یورو در اتو) با طراحی غیرمعمول خود متمایز است و با عملکرد خود تحت تأثیر قرار می دهد.
  • برای شیائومی 11 تی پرو (460 یورو در Cyberport) در درجه اول در مورد شارژ سریع صحبت می کند.

Google Pixel 6: امنیت بیش از 5 سال

با این حال، همیشه مشکلاتی در نرم افزار وجود داشت که باعث می شد سیستم هر از چند گاهی تردید کند – چه هنگام چرخش صفحه یا تغییر رنگ فونت. موارد کوچکی که باید با به‌روزرسانی‌های آینده برطرف شوند. باتری نیز بی نقص نیست: اگرچه می توانید روز را با آن سپری کنید و تلفن Nothing را حتی می توان به صورت بی سیم شارژ کرد، اما زمان زیادی طول می کشد. فرآیند شارژ بیش از 2 ساعت. با این وجود: برای یک گوشی هوشمند تا سقف 500 یورو، نمی توانید با گوشی Nothing (1) اشتباه کنید.

نکته قیمت با Oppo Find X5 Lite شما یک گوشی هوشمند با قیمت کمتر از 500 یورو دریافت می کنید (به آمازون مراجعه کنید)، که نه تنها (مانند پیکسل 6 در بالا) با اندازه مفید خود (قطر صفحه نمایش 6.4 اینچ) متمایز است، بلکه مهمتر از همه با ویژگی هایی که در دستگاه های موجود در این مورد مشترک است. محدوده قیمت کم و دور بین: یک اتصال جک 3.5 میلی متری و یک اسلات micro SD.

زنی با ژاکت آبی و سفید، گوشی هوشمند Oppo Find X5 Lite آبی روشن را در دست گرفته است.
Oppo Find X5 Lite با موارد کمیاب مانند اتصال جک متقاعد می شود (منبع تصویر: سازنده)

آیا هنوز به دنبال تلفن همراه مناسب هستید؟ سپس مشاور تلفن همراه ما به شما کمک می کند:

کدام تلفن همراه را بخرم؟ از راهنمای خریدار گوشی هوشمند تعاملی ما بپرسید!

معایب:

  • نقاط ضعف نرم افزاری کوچک
  • شارژ بیش از حد طولانی
به تلفن هیچ (1) در اتو
صفحه نمایش 6.55 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 12 با اسنپدراگون 778G+
ذخیره سازی رام 128 گیگابایت، رم 8 تا 12 گیگابایت

مزایای:

  • طراحی فوق العاده
  • شارژ بی سیم
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار

آیا هنوز هنگام خرید گوشی هوشمند مطمئن نیستید؟ سپس راهنمای GIGA ما بیشتر به شما کمک خواهد کرد:

Xiaomi 11T Pro: شارژ سریع

نکته GIGA برای یک گوشی هوشمند تا 500 یورو، این مورد برآورده می شود گوگل پیکسل 6 (مشاهده در آمازون) آرزوهای بسیاری: به لطف فناوری OLED، صفحه نمایش رنگ های معتبر را نشان می دهد و با وجود نرخ تازه سازی 90 هرتز برای عملکرد صاف. پردازنده توسعه یافته توسط گوگل از عملکرد بسیار بالایی پشتیبانی می کند. از آنجایی که سیستم عامل نیز از Google می آید، هر دو به خوبی با هم کار می کنند – به هر حال: با پیکسل 6 از یکی بهره مند می شوید. به روز رسانی وعده بیش از 5 سال.

گوگل پیکسل 6 نه تنها در ظاهر زیبا به نظر می رسد، بلکه فضای داخلی آن نیز چشم نواز است (منبع تصویر: GIGA).
Google Pixel 6 نه تنها در ظاهر زیبا به نظر می رسد، بلکه در داخل نیز چشم نواز است (منبع تصویر: GIGA)
معایب:

  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
  • بدون شارژ بی سیم
در Cyberport به سراغ Xiaomi 11T Pro بروید
صفحه نمایش 6.67 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC MIUI 12.5 (اندروید 11) با اسنپدراگون 888
ذخیره سازی رام 128-256 گیگابایت، رم 8-12 گیگابایت

هنگامی که به دنبال گوشی‌های هوشمند تا 500 یورو می‌گردید، با بسیاری از مدل‌های آینده‌نگر مواجه می‌شوید که با نقاط قوت متفاوت می‌درخشند. اما می توانید در بررسی کلی ما دریابید که کدام تلفن های همراه واقعاً متقاعد کننده هستند.

صفحه نمایش با 2400 × 1080 پیکسل کار می کند که توسط a نرخ نوسازی 90 هرتز – پس مانند تلفن همراه گوگل بالا. در Find X5 Lite، Mediatek Dimension 900 به عنوان یک سیستم روی تراشه عمل می کند. حتی اگر از پردازنده های اسنپدراگون گوشی های Nothing Phone (1) و Xiaomi 11T Pro پایین تر باشد، عملکردی مناسب برای روزمره را تضمین می کند. استفاده کنید، که این یا آن بازی ممکن است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مزایای:

  • عملکرد قوی
  • وعده به روز رسانی طولانی مدت
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار
  • امکان شارژ باتری بی سیم

معایب:

  • فقط دوربین هوای منصفانه
  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
صفحه نمایش 6.4 اینچ با 90 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 11 با Mediatek Dimension 900
ذخیره سازی رام 256 گیگابایت، رم 8 گیگابایت

Nothing Phone (1): قطعاً چشم نواز است

معایب:

  • شارژ باتری زمان می برد
  • بدون حافظه قابل افزایش
صفحه نمایش 6.4 اینچ با 90 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 12 با Google Tensor
ذخیره سازی رام 128 گیگابایت، رم 8 گیگابایت

آیا به دنبال گوشی های هوشمند با قیمت پایین تر هستید؟ سپس ما مرورهای اجمالی مناسب GIGA را برای شما در اینجا داریم:

گوشی های هوشمند تا 500 یورو: انتخاب به این صورت انجام شد

اگرچه چیپ برتر کوالکام اسنپدراگون 888 در شیائومی 11 تی پرو (نمایش در Cyberport) دیگر کاملاً جدید نیست (Snapdragon 8+ Gen 1 در حال حاضر این موقعیت را دارد)، برخلاف Snapdragon 778G+ در Moto Edge 30 و Nothing Phone (1)، از قدرت مناسبی برخوردار است. همراه با بزرگ حداقل 8 گیگابایت رم و نرخ تازه سازی 120 هرتز عملکرد خوب را تضمین می کند. شما نمی توانید از دوربین با رزولوشن 108 مگاپیکسلی شکایت کنید – نتایج برای عکس ها و فیلم ها قانع کننده هستند، فقط عدم تثبیت کننده اپتیکال تصویر، یک دست ثابت را ضروری می کند.

Xiaomi 11T Pro در مدت زمان کوتاهی دوباره به طور کامل شارژ می شود (منبع تصویر: GIGA)

مزایای:

  • باتری قوی
  • حافظه داخلی قابل افزایش است
  • اتصال جک 3.5 میلی متری

با تحقیقاتی که انجام دادیم، می‌خواهیم محصولات مناسبی را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید. در یک مقاله جداگانه می آموزید که چگونه GIGA با توصیه ها و تست های محصول برخورد می کند:

هیاهو برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند در میان شما به پایان رسیده است تلفن هیچی (1) (به اتو نگاه کنید) مطمئناً از آنجا رد نشده اید. اما آیا توجیه دارد؟ ویراستار ما پیتر تلفن همراه و نتیجه گیری خود را آزمایش کرد: بله. البته، بالاتر از همه، این کار را انجام دهید طراحی فوق العاده و ویژگی های کاربردی مانند شارژ بی سیم. تلفن همراه دارای گواهی IP53 نیز مانند مدل های فوق در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شود و شما از گارانتی طولانی مدت به روز رسانی بهره مند می شوید.

یک دست گوشی هوشمند را نگه می دارد Nothing Phone (1).  پشت گوشی دارای طرحی نورانی است.  نور بنفش در پس زمینه دیده می شود.
پشت شفاف Nothing Phone (1) بلافاصله نظر را جلب می کند (منبع تصویر: GIGA)