بهترین گوشی های هوشمند تا 400 یورو

مدل های زیادی برای گوشی های هوشمند تا 400 یورو وجود دارد. مشخصه های خاصی برای ما ملاک خروج بود مثل سن خیلی بالا. ما آزمایش‌های خود را تا حدی بر اساس آزمایش‌های خودمان و تا حدی بر اساس نتایج سایر سایت‌های آزمایشی و رتبه‌بندی کاربران استوار کردیم. دومی مفید است زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که چیز زیادی نمی گویند قضاوت نمی کنند، بلکه در عوض بر برداشت های فردی تأکید می کنند.

ما با یک موبایل دیگر شیائومی پایان می دهیم: سازنده قبلاً با Poco F3 نشان داده است که a داخلی قوی گران نیست باید باشد. در جانشین پوکو اف 4 (مشاهده در آمازون) همچنین قدرت زیادی دارد: سیستم روی یک تراشه مانند نسل قبلی خود، اسنپدراگون 870 کوالکام است و به همراه 8 گیگابایت رم، عملکرد زیادی را تضمین می کند.

در پیش زمینه پشت گوشی هوشمند مشکی رنگ شیائومی پوکو F4 است.  کوهی پوشیده از برف در پس زمینه دیده می شود.
قدرت زیادی در شیائومی پوکو F4 وجود دارد (منبع تصویر: شیائومی)

آیا هنوز به دنبال تلفن همراه مناسب هستید؟ سپس مشاور تلفن همراه ما به شما کمک می کند:

کدام تلفن همراه را بخرم؟ از راهنمای خریدار گوشی هوشمند تعاملی ما بپرسید!

نکته قیمت تلفن بعدی ما شبیه یک خودروی اسپورت به نظر می رسد: Realme به آن رسیده است GT Master Edition گوشی هوشمندی را روانه بازار کرد که با وجود آن تجهیزات قوی و طراحی کیف چشم نواز آن هزینه بسیار کمی دارد. شما یک گوشی هوشمند با قابلیت 5G تا 400 یورو دریافت می کنید (به اتو مراجعه کنید)، که با یک SoC مناسب برای استفاده روزمره می درخشد – حتی اگر در مقایسه با موتورولای پایین تر هنوز جای پیشرفت وجود داشته باشد.

گوشی هوشمند خاکستری Realme GT Master Edition توسط یک سنگ در شن پشتیبانی می شود.
Realme GT Master Edition قطعا با طراحی خود چشم ها را به خود جلب می کند (منبع تصویر: Realme)

با Google Pixel 6a، کاربران از a تضمین به روز رسانی بیش از 5 سال، عملکرد و دوربین قوی، تلفن همراه نیز با مورب صفحه نمایش 6.1 اینچی بسیار مفید است. با این حال، ویرایشگر ما پیتر در بررسی خود از Google Pixel 6a از آن انتقاد می کند نرخ تازه سازی پایین 60 هرتز. در اینجا گوگل برخلاف گوگل پیکسل 6 با 90 هرتز به سمت پایین گرایش پیدا کرده است – اگرچه راه حلی برای این مشکل نیز وجود دارد. برای یک گوشی هوشمند تا 400 یورو، این به سادگی کافی نیست. اما: اگر بتوانید با 60 هرتز کنار بیایید، گوشی هوشمندی با Google Pixel 6a خواهید داشت که برای مدت طولانی قابل مشاهده است.

سارا بورنر
سارا بورنر، سردبیر GIGA، متخصص لوازم الکترونیکی مصرفی (موبایل) و پایداری.

مزایای:

  • طراحی فوق العاده
  • کیفیت دوربین مناسب
  • باتری قوی

از نظر عملکرد دوربین، Poco F4 کمی بدتر از Poco F3 عمل می کند. تصاویر در نور روز همچنان باید موفق باشند. از سوی دیگر، این گوشی هوشمند با شارژ سریع کمتر از 50 دقیقه امتیاز می گیرد که با وجود همان ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، پوکو F3 را پشت سر گذاشته است. بنابراین شیائومی پوکو F4 یک جانشین شایسته است.

در مقاله‌ای جداگانه می‌توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه‌ها و تست‌های محصول بیشتر بدانید:

معایب:

  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
  • شارژ القایی امکان پذیر نیست
صفحه نمایش 6.43 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC realme UI 2.0 (اندروید 11) با اسنپدراگون 778 5G
رم حافظه رام 128-256 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت

شیائومی پوکو F4: یک جانشین شایسته

معایب:

  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
  • حافظه قابل ارتقا نیست
صفحه نمایش 6.67 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC MIUI 13 (اندروید 12) با اسنپدراگون 870
ذخیره سازی رام 128-256 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت

من خودم با ایده خرید Google Pixel 6a به جای برادر بزرگش بازی کردم – بالاخره Pixel 6 هزینه زیادی دارد. با این حال، نرخ تازه‌سازی پایین، من را از پیکسل 6a دور کرد. در نهایت، من به تازگی Google Pixel 6 مورد استفاده را از Rebuy خریداری کردم. اگر گوشی هوشمند مورد نظر خیلی گران است، دست دوم یکی است ارزان و بالاتر از همه جایگزین پایدار.

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.5 اینچی خود هنوز هم اندازه مناسبی دارد. این کیس دارای استاندارد IP52 است که باعث می شود (حداقل تا حدودی) گرد و غبار و آب گریز است. با این حال، شما باید بدون حافظه قابل ارتقا کار کنید – Moto Edge 30 تنها به 128 گیگابایت حافظه داخلی محدود شده است.

دوربین گوشی هوشمند Realme روی کاغذ تاثیر خوبی می گذارد. را عملکرد باتری GT Master Edition با 4300 میلی آمپر ساعت، کمی کمتر از Realme GT اصلی است، که پیتر ویرایشگر ما در بررسی خود از Realme GT عملکرد باتری آن را تحسین کرده است. این واقعیت که پردازنده به طور موثر کار می کند در باتری قابل توجه است که با وجود ظرفیت کمتر، قدرت ماندگاری زیادی دارد. با این حال، در سری قبلی GT، شما باید بدون شارژ القایی و گواهی IP با توجه به مقاومت در برابر آب کار کنید.

مزایای:

  • پردازنده سریع
  • صفحه نمایش AMOLED با رنگ فشرده
  • باتری قوی

در این مرور کلی می‌توانید گوشی‌های هوشمند بیشتری را از سایر محدوده‌های قیمتی بیابید:

گوشی‌های هوشمند تا 400 یورو: اینگونه انتخاب کردیم

آخرین مدل ما در نمای کلی ما این است Moto Edge 30 (مشاهده در سایبرپورت). در اینجا می توانید یکی را دریافت کنید صفحه نمایش رنگارنگ و واضح AMOLED. همراه با نرخ تازه سازی بالای 144 هرتز، این گوشی هوشمند عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد، همانطور که از موتورولا عادت کرده اید. Moto Edge 30 تنها زمانی که صحبت از کیفیت عکس به میان می آید، یک دوربین در آب و هوای منصفانه است.

موتورولا اج 30 تجهیزاتی را ارائه می دهد که ارزش دیدن را با قیمت 450 یورو دارند (منبع تصویر: موتورولا)

معایب:

  • بدون اتصال جک
  • بدون حافظه قابل افزایش
به پیشنهاد در Cyberport
صفحه نمایش 6.5 اینچ با 144 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 12 با اسنپدراگون 778G+ 5G
ذخیره سازی رام 128 گیگابایت، رم 8 گیگابایت

نکته GIGA اگر مدت زیادی است که با Google Pixel 6 (به زحل مراجعه کنید) معاشقه می کنید، اما همیشه از قیمت آن می ترسید، گوگل این ویژگی را دارد. پیکسل 6a (نمایش در آمازون) یک شاخه میان رده ارزان‌تر را راه‌اندازی کرد که مزایای زیادی برای پیکسل ارائه می‌دهد.

در پیش زمینه گوشی هوشمند Google Pixel 6a با صفحه نمایش روشن است.  نور آبی در پس زمینه دیده می شود.
در حالی که ظاهر آن شبیه به Google Pixel 6 به نظر می رسد، داخل Google Pixel 6a در مقایسه با برادر بزرگ خود تفاوت هایی دارد. (منبع تصویر: GIGA)

معایب:

در آمازون به Google Pixel 6a بروید
صفحه نمایش 6.1 اینچ با 60 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 12 با Google Tensor Titan M2
ذخیره سازی رام 128 گیگابایت، رم 6 گیگابایت

Realme GT Master Edition: تلفن همراه شیک با قیمتی مقرون به صرفه

ما در GIGA با تحقیقات خود می خواهیم محصولات مناسب را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید.

در این ویدیو می توانید متوجه شوید که شیائومی به کدام محصولات نیز معروف است:

Moto Edge 30: عملکرد معمول موتورولا

سازندگان تلفن همراه مانند گوگل، شیائومی و موتورولا گوشی های هوشمندی تا سقف 400 یورو روانه بازار کرده اند که ارزش دیدن دارند. ما نگاهی دقیق تر به برخی از تلفن های همراه انداختیم و 4 توصیه خود را به شما ارائه می کنیم.

مزایای:

  • عملکرد قوی
  • کیفیت عکس خوب
  • تضمین به روز رسانی طولانی
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار

مزایای:

  • صفحه نمایش AMOLED با رنگ فشرده
  • عملکرد بسیار خوب
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار

آیا به یک تلفن همراه جدید نیاز دارید که هزینه زیادی نداشته باشد؟ و ویژگی هایی مانند 5G، NFC، یک پردازنده سریع و غیره نیز نباید از دست رفته باشد؟ پس دیگر لازم نیست در کلاس بالا جستجو کنید. برای گوشی‌های هوشمند تا 400 یورو، سازندگانی مانند گوگل، شیائومی و موتورولا تلفن‌های همراه هیجان‌انگیزی با ویژگی‌های آینده ارائه می‌دهند. شما می توانید در بررسی کلی ما دریابید که کدام 4 مدل واقعاً ارزشمند هستند.

گوشی های هوشمند تا 400 یورو: همه چیز در یک نگاه

  • نکته GIGA با گوگل پیکسل 6a (355 یورو در آمازون) می توانید از مزایای پیکسلی زیادی برخوردار شوید.
  • نکته قیمت در Realme GT Master Edition (320 یورو در اتو) می توانید منتظر یک تلفن همراه مناسب برای استفاده روزمره باشید.
  • که شیائومی پوکو F4 (390 یورو در آمازون) عملکرد زیادی مانند سلف خود دارد.
  • که Moto Edge 30 (390 یورو در Cyberport) مخصوصاً برای طرفداران بازی سرگرم کننده است.

Google Pixel 6a: ارزان با مصالحه

نکته ای در مورد قیمت ها: اکثر گوشی های هوشمند اندرویدی در معرض نوسانات شدید قیمت هستند، به خصوص در 6 ماه اول پس از عرضه در بازار، سریع ترین سقوط را تجربه می کنند. رویدادهای معاملاتی مانند Prime Day، Black Friday و Cyber ​​Monday نیز تأثیر زیادی بر قیمت ها دارند. ما شما را در بررسی اجمالی معاملات خود در مورد پیشنهادات فعلی به‌روز می‌کنیم، ارزش آن را دارد که پیشنهادات روزانه را مرتباً بررسی کنید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

من خودم سال هاست که با موبایل و گوشی های هوشمند سر و کار دارم. همه نسل‌ها مرا مجذوب خود کرده‌اند، از کلاسیک‌های نوکیا گرفته تا اولین تلفن‌های همراه تاشو و کشویی تا گوشی‌های هوشمند. شخصا، نه تنها نوآوری های فنی برای من مهم است، بلکه پایداری نیز مهم است.