بهترین گوشی های هوشمند تا 300 یورو

معایب:

به پیشنهاد در MediaMarkt
صفحه نمایش 6.4 اینچ با 90 هرتز
سیستم عامل و SoC One UI 4.1 (اندروید 12) با Exynos 1280
حافظه داخلی رام 128 گیگابایت، رم 6 گیگابایت

Realme 9 Pro 5G: ویژگی‌های عالی با قیمت عالی

نکته قیمت که Realme 9 Pro دارای نکات برجسته بسیاری برای تلفن هوشمند تا 300 یورو (مشاهده در آمازون): اگرچه نمایشگر (تنها صفحه در انتخاب ما) فقط با فناوری LC کار می کند، نرخ نوسازی 120 هرتز برای انیمیشن های روان علاوه بر این، تلفن همراه دارای فناوری موبایل 5G است و دوربین سه گانه نیز تأثیر خوبی (حداقل روی کاغذ) دارد: دوربین اصلی با 64 مگاپیکسل، لنز ماکرو با 2 مگاپیکسل، لنز فوق عریض با 8 مگاپیکسل.

پشت سبز رنگ گوشی هوشمند Realme 9 Pro در پس زمینه مشکی دیده می شود.
Realme 9 Pro دارای یک فضای داخلی قوی با قیمت کمتر از 300 یورو است (منبع تصویر: Realme)

البته ما شیائومی را نیز در آستین داریم: سازنده آن را دارد پوکو ایکس 4 پرو (نمایش در آمازون) یک گوشی هوشمند مقاوم در برابر آینده تا 300 یورو با فناوری 5G ساخته است. در فرکانس 120 هرتز، همان نرخ تازه سازی بالای Realme بالا را دریافت می کنیم. اگرچه پردازنده اسنپدراگون 695 دیگر به اندازه نسل قبلی خود قدرتمند نیست، اما عملکرد روان را همراه با حافظه کاری تضمین می کند. با Poco X4 Pro، شیائومی یک را انتخاب کرد صفحه نمایش AMOLED تصمیم گرفت که – برخلاف صفحه نمایش LC Poco X3 Pro – یک صفحه نمایش با کنتراست بالا ارائه می دهد.

پشت گوشی هوشمند آبی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو در پس زمینه ای تاریک دیده می شود.
شیائومی پوکو ایکس 4 پرو 5 جی بالاخره نمایشگر بهتری دارد (منبع تصویر: شیائومی)

معایب:

  • دوربین با نقاط ضعف
  • تلفات پردازنده
صفحه نمایش 6.67 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC MIUI 13 (اندروید 11) با اسنپدراگون 695
ذخیره سازی رام 64-128 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت
مدل های زیادی برای گوشی های هوشمند تا 300 یورو وجود دارد. مشخصه های خاصی برای ما ملاک خروج بود مثل سن خیلی بالا. ما تا حدودی خود را بر اساس آزمایشات خودمان قرار داده ایم، از سوی دیگر بر اساس نتایج Stiftung Warentest – بررسی ها در زیر پیوند داده شده است. نتایج سایر سایت‌های تست و رتبه‌بندی کاربران نیز بر انتخاب تأثیر می‌گذارد. دومی مفید بود زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که نسبتاً غیر اطلاعاتی بودند قضاوت نمی کردند، بلکه بر برداشت های فردی تأکید می کردند.

در بررسی اجمالی گوشی‌های هوشمند تا سقف 300 یورو، ما 4 توصیه خود از سامسونگ، ریلمی و شیائومی را به شما نشان می‌دهیم که دارای فضای داخلی مناسب برای آینده هستند.

می‌توانید در بررسی‌های اجمالی GIGA دریابید که کدام گوشی‌های هوشمند از سایر محدوده‌های قیمتی ارزش دیدن دارند:

گوشی‌های هوشمند تا 300 یورو: اینگونه انتخاب کردیم

نکته GIGA در ابتدای سال 2021، سامسونگ گلکسی A32 5G را روانه بازار کرد، یک گوشی هوشمند ارزان قیمت تا 300 یورو، اما دارای نقاط ضعفی بود، همانطور که در تست GIGA نیز توضیح دادیم. یک سال بعد، سامسونگ جانشینی را معرفی کرد گلکسی A33 (مشاهده در MediaMarkt) این تعمیرات: تلفن هوشمند 5G دارد در نهایت یک صفحه نمایش AMOLED، دیگر نه فقط فناوری LC. در نتیجه، رنگ‌ها، مانند سطوح مشکی، بهتر ظاهر می‌شوند. و یک امتیاز دیگر: با دوربین، از یک لرزشگیر اپتیکال بهره می بریم. هنگام حرکت، ضبط ها کمتر محو می شوند.

یک دست گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A33 را نگه می دارد که دارای پشتی آبی است.  یک دیوار با تلویزیون در پس زمینه دیده می شود.
سامسونگ گلکسی A33 با پشت خود یادآور گلکسی A53 است (منبع تصویر: GIGA)

مزایای:

  • 5G سلولی
  • دوربین قوی با OIS
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار

مرور کلی خود را با یکی دیگر از شیائومی به پایان می رسانیم. ویرایشگر ما پیتر قبلاً Redmi Note 10 Pro را در می 2021 آزمایش کرده بود و به این نتیجه رسید که بسته کلی خوبی ارائه می دهد. با جانشین، شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G، این تصور ادامه دارد (به Cyberport مراجعه کنید).

دو گوشی هوشمند با نمایشگر فعال در کنار هم ایستاده اند.  پس زمینه بنفش است.
Redmi Note 11 Pro و Note 11 Pro Plus به طور گیج کننده ای شبیه به هم هستند (منبع تصویر: GIGA)

در مقاله‌ای جداگانه می‌توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه‌ها و تست‌های محصول بیشتر بدانید:

به جای پردازنده قبلی Mediatek، Samsung Galaxy A33 یک سیستم روی یک تراشه است اگزینوس 1280که در گلکسی A53 با قیمت بالاتر نیز نصب شده بود. بنابراین در اینجا ما قدرت بسیار بیشتری دریافت می کنیم. علاوه بر این، سامسونگ به گواهی IP67 گلکسی A33 پایبند است: گوشی هوشمند در برابر گرد و غبار و غوطه ور شدن طولانی مدت محافظت می شود.

نکته ای در مورد قیمت ها: اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی در معرض نوسانات شدید قیمت هستند، به خصوص در 6 ماه اول پس از عرضه در بازار، سریع‌ترین سقوط را دارند. رویدادهای معاملاتی مانند Prime Day، Black Friday و Cyber ​​Monday نیز تأثیر زیادی بر قیمت ها دارند. ما شما را در بررسی اجمالی معاملات خود در مورد پیشنهادات فعلی به‌روز می‌کنیم، ارزش آن را دارد که پیشنهادات روزانه را مرتباً بررسی کنید!

کدام تلفن همراه را بخرم؟ از راهنمای خریدار گوشی هوشمند تعاملی ما بپرسید!

ما در GIGA با تحقیقات خود می خواهیم محصولات مناسب را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید.

منابع مورد استفاده: Stiftung Warentest (نسخه 11/2022)

مزایای:

  • صفحه نمایش AMOLED
  • فناوری 5G
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار

مزایای:

  • 5G سلولی
  • باتری قوی
  • ذخیره سازی قابل افزایش

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

معایب:

  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
  • شارژ طولانی باتری

اسنپدراگون 695 یک پردازنده هشت هسته ای خوب است که به راحتی می تواند کارهای روزمره را انجام دهد، اما بازی ها نباید خیلی سخت باشند. در مقابل آن حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت micro SD – قابلیتی که دیگر نمی توان آن را بدیهی دانست.

یک قطره تلخی باتری است: با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، 1 تا 2 روز دوام می آورد، اما شارژ آن تا 90 دقیقه طول می کشد. که می تواند کمی سریعتر پیش برود.

در غیر این صورت می توانید انتظار یک باتری قوی را داشته باشید مطمئنا یکی دو روز و نه بی دلیل توسط Stiftung Warentest “بسیار خوب” رتبه بندی شد. علاوه بر این، گواهی IP53، یعنی حفاظت (کم) در برابر آب و گرد و غبار، مدل را کامل می کند.

نکته برجسته دیگر: مانند سامسونگ گلکسی A33 و Realme 9 Pro، باتری 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و مدت زمان مشابهی دوام می آورد. طبق معمول شیائومی، به سرعت شارژ می شود – تقریباً 80 درصد ظرف 30 دقیقه دوباره شارژ می شود. علاوه بر این، گوشی هوشمند شیائومی دارای گواهی IP53 است و (حداقل تا حدودی) محافظت از گرد و غبار و آب. در ضمن، پوکو ایکس 4 پرو با اندروید 11 عرضه می شود، اما ارتقا به 12 و 13 برنامه ریزی شده است.

من خودم سال هاست که با موبایل و گوشی های هوشمند سر و کار دارم. همه نسل‌ها مرا مجذوب خود کرده‌اند، از کلاسیک‌های نوکیا گرفته تا اولین تلفن‌های همراه تاشو و کشویی تا گوشی‌های هوشمند. شخصا، نه تنها نوآوری های فنی برای من مهم است، بلکه پایداری نیز مهم است.

می‌توانید در ویدیوی ما بدانید که با اندروید 13 چه چیزی در انتظار شماست:

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G: یک بسته کلی محکم

صفحه نمایش 6.6 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC Realme UI 3.0 (اندروید 12) با اسنپدراگون 695
رم. رام 128 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت

Xiaomi Poco X4 Pro: بالاخره یک صفحه نمایش برتر

فناوری 5G، پردازنده های سریع و نمایشگرهای رنگارنگ توسط خودش. تلفن‌های همراه اندرویدی به‌ویژه تولیدکنندگانی مانند سامسونگ و شیائومی با عملکرد درونی قوی می‌درخشند – البته هنوز مصالحه‌هایی وجود دارد. در مقایسه ما می توانید متوجه شوید که کدام تلفن های همراه هنوز ارزش دیدن دارند.

تلفن های هوشمند تا 300 یورو: همه چیز در یک نگاه

  • نکته GIGA در سامسونگ گلکسی A33 5G (300 یورو در MediaMarkt) عملکرد دوربین خوبی با لرزشگیر اپتیکال دارد.
  • نکته قیمت که Realme 9 Pro 5G (210 یورو در آمازون) با عملکرد قوی و قیمت پایین متقاعد می شود.
  • شیائومی به آن پیوست پوکو ایکس 4 پرو (300 یورو در آمازون) بالاخره یک صفحه نمایش قدرتمند AMOLED را انتخاب کرد.
  • در شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G (280 یورو در سایبرپورت) فناوری آینده نگر را پنهان می کند.

سامسونگ گلکسی A33 5G: از نسل قبلی آموخته شده است

در بررسی خود از Samsung Galaxy A33، ویرایشگر ما پیتر را نیز برجسته کرده است طراحی شیک و باتری قوی (5000 میلی آمپر) که حتی تا 3 روز دوام آورد.

ردمی نوت 11 پرو نیز با یکی از آن ها تحت تاثیر قرار می دهد مودم 5G و یک پردازنده به روزتر. اگرچه حافظه کاری و نمایشگر مبتنی بر Redmi Note 10 Pro هستند، اما Note 11 Pro با عملکرد روانی متقاعد می شود، که همچنین باید یک یا آن بازی را با تنظیمات تنظیم شده فعال کند. با این حال، شیائومی در اینجا از لنز تله ماکرو استفاده نمی کند – عملکرد دوربین تنها در Stiftung Warentest به نمره 2.7 می رسد.

معایب:

  • بدون شارژ القایی
  • بدون تثبیت کننده تصویر اپتیکال
به پیشنهاد در Cyberport
صفحه نمایش 6.67 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC MIUI 13 (اندروید 11) با اسنپدراگون 695
ذخیره سازی رام 64-128 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت

مزایای:

  • صفحه نمایش AMOLED
  • باتری قدرتمند با شارژ سریع
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار