بهترین گوشی های هوشمند تا 200 یورو

منابع مورد استفاده: Stiftung Warentest (نسخه 11/2022)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مدل های زیادی برای گوشی های هوشمند تا 200 یورو وجود دارد. مشخصه های خاصی برای ما ملاک خروج بود مثل سن خیلی بالا. ما تا حدودی خود را بر اساس آزمایشات خودمان قرار داده ایم، از سوی دیگر بر اساس نتایج Stiftung Warentest – بررسی ها در زیر پیوند داده شده است. نتایج سایر سایت‌های تست و رتبه‌بندی کاربران نیز بر انتخاب تأثیر می‌گذارد. دومی مفید بود زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که نسبتاً غیر اطلاعاتی بودند قضاوت نمی کردند، بلکه بر برداشت های فردی تأکید می کردند.

مزایای:

  • اندروید 12 از پیش نصب شده است
  • دوربین قوی
  • باتری طولانی مدت

نکته GIGA در شیائومی ردمی نوت 11 (مشاهده در آمازون) یک صفحه نمایش 90 هرتزی دریافت می کنید که به لطف فناوری AMOLED برای یک تصویر با کنتراست بالا مراقبت می کند. مشابه سایر گوشی های هوشمند تا 200 یورو در انتخاب ما، شیائومی از همان ابتدا با اندروید 11 اجرا می شود، اما نگران نباشید: به روز رسانی اندروید 12 قطعاً هنوز در راه است. پردازنده و رم بدون هیچ مشکلی از پس کارهای روزمره بر می آیند و ردمی نوت 11 نیز باید بتواند از پس بازی هایی برآید که خیلی سخت نیست.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 11 به رنگ آبی روشن در پس زمینه آبی روشن قرار دارد.
شیائومی ردمی نوت 11 برای کارهای روزمره آماده است (منبع تصویر: شیائومی)
سامسونگ نیز در محدوده قیمت پایین درگیر است: با سامسونگ گلکسی A13 (مشاهده در Notebooksbilliger.de) شما یک گوشی هوشمند با قیمت کمتر از 200 یورو دریافت می کنید، اما نمی تواند قیمت پایین خود را به خوبی پنهان کند. بنابراین از یک محفظه پلاستیکی تشکیل شده است که ضد آب نیست. برخلاف A12 قبلی، صفحه نمایش LC پیچ خورده بود: گلکسی A13 نیز این مشکل را حل می کند. FullHD+ (2408 × 1080 پیکسل).

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A13 با جلو و عقب.
سامسونگ گلکسی A13 بالاخره وضوح بالاتری دارد (منبع تصویر: سازنده)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/12/16 ساعت 11:28 صبح

صفحه نمایش 6.5 اینچ با 90 هرتز
سیستم عامل و SoC realme UI 2.0 (اندروید 11) با ابعاد 700 5G
ذخیره سازی رام 64-128 گیگابایت، رم 4-8 گیگابایت

در مقاله‌ای جداگانه می‌توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه‌ها و تست‌های محصول بیشتر بدانید:

نکته قیمت این فقط شیائومی نیست که گوشی های هوشمند مجهز را با قیمت مناسب وارد بازار می کند – موتورولا همچنین یک تلفن هوشمند قدرتمند تا 200 یورو توسعه داده است (به اتو مراجعه کنید). که Moto G22 فقط با یکی نیست ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است، اما به سایر تلفن های همراه در انتخاب ما با نرخ تازه سازی 90 هرتز می پیوندد.

زنی با موهای قهوه ای بلند در اتاق نشیمن به گوشی هوشمند آبی Moto G22 در دستش نگاه می کند.
Moto G22 بلافاصله با اندروید 12 عرضه می شود (منبع تصویر: موتورولا)

معایب:

  • عملکرد ضعیف دوربین
  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
Realme 8 5G (آبی) اکنون از 198.00 یورو در آمازونبا این حال، صفحه نمایش تنها دارای وضوح HD + (1600×720 پیکسل) است، بنابراین باید در این زمینه مصالحه کنید. اگرچه موتورولا از ارتباطات تلفن همراه 5G با Moto G22 استفاده نمی کند، اندروید 12 قبلاً نصب شده است و گوشی هوشمند دارای دوربین قوی است که می تواند با شیائومی فوق رقابت کند.

در Realme 8 5G شما یک تلفن همراه 5G دریافت می کنید که با عملکرد زیاد برای یک گوشی هوشمند تا 200 یورو قانع می کند (مشاهده در آمازون). را نرخ تازه سازی به 90 هرتز افزایش یافته است، به طوری که شما همچنین می توانید از یکی از بازی های نه چندان سخت همراه با سیستم روی یک تراشه (SoC) از Dimensity لذت ببرید. باتری قوی نیز باید بدون هیچ مشکلی در برابر این مقاومت مقاومت کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به درگاه سه گانه برای 2 سیم کارت و یک کارت حافظه اشاره کرد. و اتصال جک نیز حذف نشده است.

پشت نقره ای گوشی هوشمند Realme 8 را می توان در پس زمینه نقره ای براق مشاهده کرد.
Realme 8 نه تنها در بیرون، بلکه در داخل نیز زیبا به نظر می رسد (منبع تصویر: Realme)

اگر به دنبال گوشی‌های هوشمند با قیمت‌های بالاتر هستید، مقالات بیشتری برای شما داریم:

گوشی های هوشمند تا 200 یورو: انتخاب اینگونه است

باتری ظرفیت دارد 5000 میلی آمپر ساعت طولانی، که به موجب آن پردازنده همچنین زمان اجرای طولانی را تضمین می کند. Exynos 850 داخلی آنقدر قدرت ندارد. SoC برای کارهای روزمره کافی است، اما به سختی از بازی پشتیبانی می کند (به نفع عمر باتری). این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم پشتیبانی می شود. شما می توانید بین 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی را انتخاب کنید. نکته خوب: گلکسی A13 دارای یک اسلات micro SD است، بنابراین می توانید حافظه داخلی را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

آیا شما فقط شیائومی را به عنوان سازنده گوشی هوشمند می شناسید؟ در ویدیوی ما به شما نشان می دهیم که این شرکت چینی هنوز (کم و بیش) با کدام محصولات شناخته شده است:

Motorola Moto G22: رقیب قدرتمند شیائومی

دوربین چهارگانه، با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی متقاعد می کند – اما فقط در شرایط نور خوب. از سوی دیگر، عکس‌های با زاویه دید فوق‌العاده (5 مگاپیکسل) یا عکس‌های زوم، کمتر قانع‌کننده هستند. Stiftung Warentest این را با درجه 3.0 پشتیبانی می کند. در مجموع، گلکسی A13 نمره “خوب” (امتیاز 2.5) را دریافت کرد.

ما در GIGA با تحقیقات خود می خواهیم محصولات مناسب را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید.

مزایای:

  • صفحه نمایش AMOLED با رنگ فشرده
  • پردازنده سریع
  • باتری قوی

اگرچه Realme با مدل 5G بیشتر بر عملکرد تمرکز دارد، سازش در دوربین ساخته شده: سازنده بدون لنز فوق عریض در تلفن هوشمند، از جمله موارد دیگر، این کار را انجام می دهد. به طور کلی، عملکرد دوربین کمی کمتر از Realme 8 فوق است. علاوه بر این، در نمایشگر صرفه جویی شده است: Realme 8 5G به جای یک صفحه نمایش AMOLED با رنگ فشرده، یک صفحه نمایش LC دارد که تجربه نشان داده است در مقابل غنی تر است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/12/16 ساعت 4:47 بعد از ظهر

صفحه نمایش 6.43 اینچ با 90 هرتز
سیستم عامل و SoC MIUI 13 (اندروید 11) با اسنپدراگون 680
ذخیره سازی رام 64-128 گیگابایت، رام 4-6 گیگابایت

معایب:

  • امکان شارژ القایی وجود ندارد
  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
Xiaomi Redmi Note 11 (خاکستری گرافیتی) اکنون از 182.00 یورو در آمازون

معایب:

  • دوربین متوسط
  • پردازنده با کارایی پایین بدون 5G
  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
به پیشنهاد در Notebooksbilliger.de
صفحه نمایش 6.6 اینچ با 60 هرتز
سیستم عامل و SoC One UI 4.1 (اندروید 12) با Samsung Exynos 850
ذخیره سازی رام 64 تا 128 گیگابایت، رم 4 گیگابایت

Realme 8 5G: پردازنده قوی، اما دوربین متوسط

مزایای:

  • وضوح Full HD+
  • باتری قوی
  • حافظه داخلی قابل ارتقا

برندهای معروفی مانند سامسونگ، شیائومی و موتورولا در حال حاضر گوشی‌های هوشمند تا 200 یورو را عرضه می‌کنند که ویژگی‌های آنها قانع‌کننده است. باتری قوی، فناوری تلفن همراه NFC یا 5G. با این حال، در بسیاری از موارد، باید مصالحه هایی را در مورد نمایشگر، دوربین یا عملکرد بپذیرید. در انتخاب ما می توانید دریابید که کدام مدل ها هنوز ارزش دیدن دارند

تلفن های هوشمند تا 200 یورو: همه چیز در یک نگاه

  • نکته GIGA با شیائومی ردمی نوت 11 (190 یورو در آمازون) یک بسته کلی ارزان اما خوب دریافت می کنید.
  • نکته قیمت به قیمت ارزان Moto G22 (160 یورو در اتو) لازم نیست منتظر بروزرسانی باشید – اندروید 12 از ابتدا نصب شده است.
  • که سامسونگ گلکسی A13 200 یورو در Notebooksbilliger.de() عملکرد کافی برای استفاده روزمره را ارائه می دهد.
  • در Realme 8 5G (200 یورو در آمازون) روی پردازنده پیچ خورده است – تلفن هوشمند با 5G و عملکرد زیاد متقاعد می شود.

شیائومی ردمی نوت 11: عملکرد زیاد برای پول کم

مزایای:

  • 5G سلولی
  • عمر باتری طولانی
  • اسلات سه گانه برای سیم کارت و کارت حافظه

من خودم سال هاست که با موبایل و گوشی های هوشمند سر و کار دارم. همه نسل‌ها مرا مجذوب خود کرده‌اند، از کلاسیک‌های نوکیا گرفته تا اولین تلفن‌های همراه تاشو و کشویی تا گوشی‌های هوشمند. شخصا، نه تنها نوآوری های فنی برای من مهم است، بلکه پایداری نیز مهم است.

با این حال، شیائومی برای عکس های خوب به شرایط نوری خوب نیاز دارد. با این حال، تلفن همراه با مجموعه ای از ویژگی های گسترده، از جمله حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره برای باز کردن قفل، و همچنین اسلات برای دو سیم کارت و کارت میکرو SD متقاعد می شود. علاوه بر این، Redmi Note 11 از عملکرد NFC و امکان پرداخت بدون تماس را فراهم می کند.

معایب:

  • بدون 5G سلولی
  • تنها وضوح HD+
  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
Motorola Moto G22 (Cosmic Black) اکنون از 0.00 یورو
صفحه نمایش 6.5 اینچ با 90 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 12 با مدیاتک هلیو جی 37
ذخیره سازی رام 64 گیگابایت، رم 4 گیگابایت

Samsung Galaxy A13: برای استفاده روزمره کافی است

اگر می خواهید یک تلفن همراه جدید زیر درخت کریسمس باشد، لازم نیست در جیب خود فرو کنید. گوشی های هوشمندی با قیمت کمتر از 200 یورو وجود دارند که عملکرد خوبی را به عنوان یک جایگزین ارزان یا تلفن همراه مبتدی ارائه می دهند. در مقایسه ما 4 مدل جالب را به شما نشان می دهیم.

در پایان یک نکته در مورد قیمت ها: نوسانات شدید قیمت همیشه برای گوشی های هوشمند قابل انتظار است. به محض ظهور نسل جدید، سری های قبلی به سرعت دچار افت قیمت می شوند، به این معنی که مدل هایی که قبلا خیلی گران بودند ناگهان در بودجه شخصی شما قرار می گیرند. رویدادهای معاملاتی مانند جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه نیز تأثیر زیادی بر قیمت ها دارند. ما شما را در بررسی اجمالی معاملات خود در مورد پیشنهادات فعلی به‌روز می‌کنیم، ارزش آن را دارد که پیشنهادات روزانه را مرتباً بررسی کنید!

کدام تلفن همراه را بخرم؟ از راهنمای خریدار گوشی هوشمند تعاملی ما بپرسید!