بهترین پیکربندی تا 1000 یورو

برای اطلاعات بیشتر در مورد مونتاژ رایانه بازی خود، مقاله مرتبط ما را بررسی کنید:

ساکت باش! دارک راک 4

اگر قرار است یک کامپیوتر بازی جدید ساخته شود، انتخاب زیاد قطعات می تواند به سرعت منجر به از بین رفتن آن شود. GIGA پیکربندی احتمالی تا 1000 یورو را به شما ارائه می دهد که در آن همه اجزا به دقت هماهنگ شده اند. بنابراین هیچ چیز مانع از بازی های بی دغدغه نمی شود.

Samsung 980 M.2 NVMe SSD (1 ترابایت)

در صورت لزوم، بسته به اولویت هایی که می خواهید برای رایانه خود تنظیم کنید، می توان اجزای جداگانه را نیز با سایرین جایگزین کرد. ما در اینجا عمدتاً به تجربیات خودمان اشاره می‌کنیم و به انتخاب سخت‌افزار باکیفیت که تا حد امکان آینده‌نگر باشد، اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم. همچنین توجه داشته باشید که انتخاب ما به خصوص از نظر سازگاری مطابقت دارد بود، که لزوماً نباید در مورد سایر اجزاء باشد.

کامپیوتر بازی تا 1000 یورو: سخت افزار در یک نگاه

جزء پیشنهاد
پردازنده
اینتل Core i5-12400F

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/12/12 ساعت 20:25

پردازنده و کارت گرافیک

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/12/12 ساعت 11:48 ب.ظ

آداپتور برق
EVGA 650 B5 80+ برنز (650 وات)
در گیگابایت B660 DS3H DDR4 این یک برد ATX نسبتا ارزان با سوکت LGA 1700 است. خنک کننده CPU به نوبه خود می آید ساکت! دارک راک 4 استفاده شده است، که باید به راحتی Core-i5 12400F را کنترل کند. این قدرت لازم را برای سیستم فراهم می کند PSU EVGA 650 B5 80+ Bronze در مجموع 650 وات. سپس همه اجزاء جای خود را در آن پیدا می کنند جریان NZXT H510. همانطور که از نام قبلا پیداست، طراحی کیس برای حداکثر جریان هوا بهینه شده است، که بدون استثنا برای هر رایانه شخصی بازی مفید است.

ما برای هر مقاله از این نوع تحقیقات فشرده انجام می دهیم تا بتوانیم دانشی را که به دست آورده ایم به روشی فشرده و مهمتر از همه قابل درک به خوانندگان خود منتقل کنیم. به همین ترتیب، همه محصولات لیست شده همیشه با دقت انتخاب می شوند و کاربردها و بخش های قیمت متفاوتی در نظر گرفته می شوند.

من خودم از بچگی مشتاق بازی های ویدیویی و سخت افزارهای لازم بودم. من اولین کامپیوتر بازی خود را در سال 2012 مونتاژ کردم و از آن زمان به بعد تعداد زیادی کامپیوتر دیگر را دنبال کردند. بنابراین طی سال‌ها، من خودم تمام دانش مربوط به بازی‌ها و سخت‌افزار (PC) را به دست آورده‌ام – اغلب برای خوشحالی خانواده یا دوستانم. در آنجا معمولاً وقتی صحبت از تعمیر چیزی یا توصیه به شما در مورد خرید تجهیزات جدید می شود، اولین نقطه تماس هستم.

هنوز به دنبال یک صفحه کلید بازی مناسب هستید؟ در مقاله مرتبط ما تعدادی از بهترین مدل ها را ارائه می دهیم:

بازی XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 Core

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اصل واقعی در سال های اخیر به سختی تغییر کرده است. در ویدیوی ما نکات مفیدی را برای مونتاژ رایانه بازی خود به شما نشان می دهیم:

چه عملکردی را می توانم انتظار داشته باشم؟

هنگامی که بودجه رایانه بازی شما محدود است، به سختی قادر خواهید بود از ایجاد یک یا دیگری مصالحه اجتناب کنید. بنابراین هدف من برای این ساخت این بود که مصالحه را در درجه اول در مکان‌هایی انجام دهم که در حالت ایده‌آل از دست دادن عملکرد کم یا بدون کاهش کارایی دارید. به عنوان مثال، مین برد ماژول WiFi ندارد – مشکلی که با استفاده از یک کابل LAN به راحتی قابل حل است. این پردازنده همچنین یک CPU غیر K است که به راحتی نمی توان آن را اورکلاک کرد. یک واحد گرافیکی یکپارچه نیز در 12400F حذف شد. با این حال، به دلیل کارت گرافیک اختصاصی، این به هر حال منسوخ شده است.

آیا ممکن است کمی کمتر شود؟ ساخت رایانه شخصی ما تا 600 یورو را بررسی کنید:

دانیل ناورات
دانیل ناورات، نویسنده GIGA، کارشناس سخت افزار بازی و بازی های ویدیویی.
اما کیس دارای جریان هوای زیادی است تا سیستم شما همیشه خنک و بی صدا کار کند. مزیت دیگر منبع تغذیه کاملا ماژولار است. این امر از به هم ریختگی کابل های غیر ضروری جلوگیری می کند و کابل های مشکی نیز ظاهری تمیز را تضمین می کنند که همراه با سایر اجزاء یک تصویر کلی منسجم ایجاد می کند.

EVGA 650 B5 80+ برنز (650 وات)

اینتل Core i5-12400F

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/12/2022 09:58

ذخیره سازی
Samsung 980 M.2 NVMe SSD (1 ترابایت)

جریان NZXT H510

ما یک کامپیوتر بازی شامل جدیدترین سخت افزار اینتل و AMD را به شما معرفی می کنیم که (عملا) از علامت جادویی 1000 یورو فراتر نمی رود. از نظر عملکرد، به سختی می توانید مصالحه کنید و در عین حال هنوز پول کافی برای هر وسیله جانبی یا بازی باقی می ماند. این باعث می شود که گزینه خوبی برای گیمرهای اقتصادی باشد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 12/12/2022 ساعت 9:39 بعد از ظهر

کارت گرافیک
بازی XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 Core

قلب کامپیوتر 1000 یورویی در کنار Intel Core i5 12400F را بازی XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 Core. این ترکیب ایده‌آل برای بازی با کیفیت Full HD طراحی شده است – بنابراین بازی‌هایی که از نظر گرافیکی نیاز دارند باید با این پیکربندی در حداکثر تنظیمات 60 فریم در ثانیه و بیشتر به راحتی اجرا شوند. بازی‌های مستقل کمتر یا عناوین ورزش‌های الکترونیکی حتی FPS بیشتری دارند.

حافظه و هارد دیسک

شما در حال حاضر یک صفحه کلید بازی محکم دارید، اما هنوز ماوس مناسب را ندارید؟ در اینجا چند توصیه از ویراستاران وجود دارد:

به این ترتیب اجزا را انتخاب کردیم

چگونه در GIGA تست می کنیم و چرا شما به قضاوت ما اعتماد کن در اینجا توضیح داده ایم:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 12/12/2022 ساعت 11:22 ب.ظ

خنک کننده
ساکت باش!  دارک راک 4

Corsair Vengeance LPX DDR4 C16 3200MHz (16GB)

رایانه های شخصی بازی نیاز به مراقبت بیشتری دارند زیرا ترکیب های ممکن بی شماری از سخت افزار مربوطه وجود دارد. چنین انتخاب متنوعی یکی از بزرگترین مزیت های این پلتفرم است، اما همچنین می تواند به سرعت منجر به سرکوب شود. وضعیت با این واقعیت تشدید می شود که همه اجزا به طور دقیق با یکدیگر مطابقت دارند باید باشد. به همین دلیل، در هر سیستم دقت شد که همه اجزاء مانند پردازنده، مین برد یا محفظه کاملاً با هم هماهنگ شوند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 12/12/2022 ساعت 7:18 بعد از ظهر

مسکن
جریان NZXT H510

رایانه شخصی 1000 یورویی ما یک دستگاه همه کاره خوب است که مخصوصاً برای آن مناسب است قمار در فول اچ دی مناسب. ترکیب Intel Core-i5 12400F و AMD Radeon 6600 به شما این امکان را می دهد که تقریباً از هر عنوان فعلی با تقریباً حداکثر تنظیمات لذت ببرید. اجزای باقیمانده نیز به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که در سال‌های آینده بدون نیاز به ارتقای مستقیم، همچنان از سیستم لذت زیادی خواهید برد.

وقتی نوبت به رم رسید، انتخاب روی رم افتاد Corsair Vengeance LPX شامل دو نوار با 8 گیگابایت هر کدام. بنابراین در مجموع 16 گیگابایت رم DDR4 در دسترس دارید که تا 3200 مگاهرتز کار می کند. این برای رایانه شخصی ما بیش از اندازه کافی است، به خصوص که نرخ ساعت بالاتر در رابطه با هزینه اضافی به سختی باعث افزایش قابل توجه عملکرد هنگام بازی می شود. در عوض، ما ترجیح می دهیم از بودجه خود برای یکی استفاده کنیم Samsung 980 M.2 NVMe SSD با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، به طوری که فضای کافی برای سیستم عامل، فایل های شخصی و تعدادی بازی خود داشته باشید.

برد اصلی، منبع تغذیه و شرکت

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/12/12 ساعت 21:15

مادربرد حافظه دسترسی تصادفی